Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ylpeilee viinin juomisella?

Vierailija
21.02.2021 |

Tinderissä hyvin monen naisen biossa mainitaan viini, miksi naiset nostaa alkoholituotteen esiin kun hakevat parisuhdetta, se olisi verrattavissa siihen että mies kirjoittaa omaan profiiliinsa juovansa kaljaa, kuulostaako hyvältä, no ei.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan odottaa mieheltäkin alkkistaustaa.

Vierailija
22/42 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viini on kaljaa vahvempaa.

No sitä pahempaa se on terveydelle ja parisuhteelle.

Eli eikö siis ole vain hyvä, että asia käy ilmi jo profiilista eikä tule myöhemmin yllätyksenä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viini ei itseasiassa ole mitään epäterveellistä kun sitä osaa käyttää kohtuudella 👌 Kalja puolestaan on epäterveellistä aina.

Älä levitä valheita, olut on paljon terveellisempää.

https://viinilehti.fi/2015/08/tiesitko-taman-oluen-terveysvaikutuksista/

Joo näyttävät kyllä tosi terveysintoisilta nää punanenäiset kaljamahaiset mäyräkoirien hakijat kaupassa, joita näkee jatkuvasti 😂 Viiniä harvemmin kukaan kittaamalla kittaa vaan esim hyvän ruoan parina lasi tai pari 👌

Miltä se näyttää kun vedät viiniä kaksin käsin, olet siinä kunnossa että et selviä edes Alkoon. Nyt puhuttiin oluen kohtuukäytöstä.

Veikkaanpa vaan että oluen kohtuukäytöllä on aika lyhyet jäljet. Ainakin mitä minä ruokakaupassa käyn ja katsoo ihmisten ostoksia, niin ongelma tuntuu olevan hyvin monella. Ja epäilenpä ettei viinien kanssa ihan tuollaista ole. Suomalaiset taitaa olla kaljakansaa. Näkyy tässäkin keskustelussa se.

No kun suomessa ei myydä viinejä ruokakaupoissa paitsi laimennettuja. Jos haluat nähdä niitä pullukoita viininaisia niin  ne on alkossa.

Vierailija
24/42 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös pannut merkille, että lähes kaikilla se viini mainittu.

Epäilen vähän, että jos sen oluen siellä mainitsee niin helpommin pidetään ongelmakäyttäjänä.

M38

Vierailija
25/42 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki viinin litkijät muistavat aina mainita lasillisen (oikein ) hyvää viiniä, vaikkeivät olisi koskaan kunnon viiniä saaneetkaan, vaan kuskaisivat Virosta halvinta pönttöjuomaa auton jouset pohjassa.

Vierailija
26/42 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viini ei itseasiassa ole mitään epäterveellistä kun sitä osaa käyttää kohtuudella 👌 Kalja puolestaan on epäterveellistä aina.

Älä levitä valheita, olut on paljon terveellisempää.

https://viinilehti.fi/2015/08/tiesitko-taman-oluen-terveysvaikutuksista/

Joo näyttävät kyllä tosi terveysintoisilta nää punanenäiset kaljamahaiset mäyräkoirien hakijat kaupassa, joita näkee jatkuvasti 😂 Viiniä harvemmin kukaan kittaamalla kittaa vaan esim hyvän ruoan parina lasi tai pari 👌

Miltä se näyttää kun vedät viiniä kaksin käsin, olet siinä kunnossa että et selviä edes Alkoon. Nyt puhuttiin oluen kohtuukäytöstä.

Veikkaanpa vaan että oluen kohtuukäytöllä on aika lyhyet jäljet. Ainakin mitä minä ruokakaupassa käyn ja katsoo ihmisten ostoksia, niin ongelma tuntuu olevan hyvin monella. Ja epäilenpä ettei viinien kanssa ihan tuollaista ole. Suomalaiset taitaa olla kaljakansaa. Näkyy tässäkin keskustelussa se.

Sekoitatko tahallaan erikoisoluiden juojat jotka juo pieniä määriä niihin 24 pack salkkulagereiden juojiin. Kyllä viiniäkin juodaan kännäämistarkoituksessa.

Vierailija
27/42 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se voi ihan aidosti olla harrastus, että on kiinnostunut eri tyyppisistä viineistä samoin kuin vaikka hyvästä suklaasta. Jos ihminen on kiinnostunut vaikka erikoisoluista niin sama juttu.

Kännihakuinen juominen ei tietenkään ole viehättävää.

Vaikka joisinkin erikoisoluita kohtuudella niin kyllä siinä on negatiivinen sävy jos kertoo harrastavansa alkoholituotteilla.

No ei mielestäni ole ollenkaan. Jos haluaa kerran viikossa käydä olutbaarissa kokeilemassa uutta olutta niin ei siinä kyllä mitään alkoholistista ole. Jos joka ilta vetää monta sen makukokeilun varjolla niin sitten tietenkin on.

Huonompi tapa on mielestäni syödä mäkkärillä monta kertaa viikossa. Tai vetää tiiliskivi jätskiä joka ilta. Itse asiassa sokerikoukuttuneet ihmiset ovat mielestäni vastenmielisiä.

Vierailija
28/42 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki viinin litkijät muistavat aina mainita lasillisen (oikein ) hyvää viiniä, vaikkeivät olisi koskaan kunnon viiniä saaneetkaan, vaan kuskaisivat Virosta halvinta pönttöjuomaa auton jouset pohjassa.

Saahan nykyään Alkosta tosi erityisiä viinejä. Joskus ysärin alussa valikoima oli vielä sitä ja tätä, mutta nykyään Alkossa on hyviä viinejä.

Vierailija
29/42 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kertoa suoraan heti kättelyssä, ettei tuu sitten myöhemmin yllätyksenä viinin lipittäminen.

Vierailija
30/42 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

How alcohol industry organisations mislead the public about alcohol and cancer

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/28881410/

Vierailija
31/42 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No haluavat hienovaraisesti kertoa elämänarvoistaan ja vapaa-ajan vietostaan. Viinin lipittäminen on naisten keskuudessa normi. Ihmiset aina vaivautuvat, kun kerron, että en pidä viinistä. Olen siis nainen. Tunnen itseni jotenkin poikkeavaksi.

Minulla sama. On myös jotenkin aina itselläkin vähän "epäonnistunut" tai "outo" olo, kun sanon, etten tykkää viinistä. Vaikka todellakaan en juo viiniä enkä muutakaan alkoholia juurikaan, mutta siinä on joku ihme leima, että viinin juonti olisi jotenkin älykästä, mitä se ei tietenkään ole.

Vierailija
32/42 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No haluavat hienovaraisesti kertoa elämänarvoistaan ja vapaa-ajan vietostaan. Viinin lipittäminen on naisten keskuudessa normi. Ihmiset aina vaivautuvat, kun kerron, että en pidä viinistä. Olen siis nainen. Tunnen itseni jotenkin poikkeavaksi.

Minulla sama. On myös jotenkin aina itselläkin vähän "epäonnistunut" tai "outo" olo, kun sanon, etten tykkää viinistä. Vaikka todellakaan en juo viiniä enkä muutakaan alkoholia juurikaan, mutta siinä on joku ihme leima, että viinin juonti olisi jotenkin älykästä, mitä se ei tietenkään ole.

No en nyt tajua, tunnen montakin ihmistä jotka eivät vaan tykkää viinin mausta, tai alkoholista ollenkaan. Ei siinä ole mitään omituista.

Vierailija
33/42 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös. Lisäksi uskon että naisten ylipainon syy on usein juomisessa eikä pelkästään syömisessä. Mutta tätähän ei saa sanoa ääneen.

Vierailija
34/42 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen turn off, jos sitä erikseen korostetaan. Ellei sitten kyseessä ole oikeasti harrastus syvällisine tietämyksineen ja viinikaappeineen jne. (eli jokin muu kuin fiilistelyn tai kännin vuoksi lipittely).

Vierailija
35/42 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet ylpeilevät oluen juomisella? Ne haluavat päteä ja olut on sellainen helppo. 

Tosimies juo olutta. Homot ja naiset litkii viiniä pikkusormi pystyssä.

Vierailija
36/42 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän pienikokoisen naisen tarvi juoda kuin yksi lasillinen niin alkaa mennä päähän, kun vetää puoli pulloa niin alkaa olla jo kännissä, koko pullon juotua oksentelee pitkin nurkkia ja riehuu ja sammuu.

Vierailija
37/42 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet se älykäs, kun et juo. Viinin juonti ei ole yhtään sen älykkäämpää kuin muunkaan alkoholin juominen. Palamistuotteet on yhtä vaarallisia. Älykkyys vuonna 2021 ei liity alkoholituotteisiin.

Vierailija
38/42 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäpä en tykkää alkoholista enkä sen vaikutuksista. Ai en kelpaa minäkään?

Vierailija
39/42 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Aikaansa seuraavien naisten pitäisi somen ja mainosten mukaan juoda viiniä ja ostella tavaraa sekä hullaantua jostain ns. Hemmottelusta. En juo alkoholia (maku paha ja en ole kiinnostunut humaladtakaan). Yleensä minuun suhtaudutaan vähän holhoavasti kun en ole viininliputtäjä. Minusta alkoholi on alkoholia joka muodossaan eikä viini ole sen hienompaa kuin sprii.

Vierailija
40/42 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heseläisten hömpötyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi