Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nainen voisi löytää turvallisen rakkaussuhteen naisen kanssa?

Vierailija
21.02.2021 |

Ei haittaisi, jos naisella olisi jo kumppani (tosin toivon, että asia olisi kumppaninsa tiedossa) ja voisin kiinnostua miehestäkin. Mistä voisin löytää kumppanin ja millaisia kumppaneita puolestaan ne muut etsivät? Eli siis millainen minun tulisi olla, jotta itse voisin herättää jonkun mielenkiinnon?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla oma itsesi. Et sinä voi muuttaa itseäsi, jotta miellyttäisit muita ja kelpaisit parisuhteeseen. Se on epärehellistä ennen kaikkea itseäsi kohtaan. Oma elämä ja oma kehitys on kaikkein tärkeintä tai muuten tulee onnettomaksi.

Vierailija
2/12 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa epävakaalta. Identiteettihäiriö. Muiden ihmisten oletettujen toiveiden mukaan muuntuminen kameleontin lailla on mt-ongelmien merkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa epävakaalta. Identiteettihäiriö. Muiden ihmisten oletettujen toiveiden mukaan muuntuminen kameleontin lailla on mt-ongelmien merkki.

Joopajoo. Eli kaikki yleisiä kauneusihanteita noudattavat ja terveellisesti syövät/laihduttavat ovat logiikallasi mt-ongelmaisia? Eli pitäisi olla joku herkutteleva tankki ja sitten odotella joitain jämäpalamiehiä ja -naisia. Kuka tässä maailmassa on täysin oma itsensä miettimättä ympäristöstä tulevia odotuksia?

Vierailija
4/12 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin itse haluan muuttua parempaan suuntaan joka tapauksessa. Se on haastavaa, kiinnostavaa, inspiroivaa. Haluan olla parempi versio itsestäni edes. En halua olla joku paikallani jumittava laiskuri.

Ongelma on vain siinä, että en osaa oikein tunnistaa, millaisilla naisilla käy parhaiten flaksi, enkä osaa suhteuttaa itseäni siihen mitenkään. Tarvitsisin joitain tosi konkreettisia vinkkejä siitä, miten muuttaisin itseäni parempaan suuntaan. Ja riittäisi, että yhden naisen tai miehen saisin. Ei siis ole tarvetta yrittää miellyttää kaikkia maailman ihmisiä.

T. Ap

Vierailija
5/12 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboleiriltä. Mutta koita kuitenkin mieluummin eheytyä.

Vierailija
6/12 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemalla oma itsesi. Et sinä voi muuttaa itseäsi, jotta miellyttäisit muita ja kelpaisit parisuhteeseen. Se on epärehellistä ennen kaikkea itseäsi kohtaan. Oma elämä ja oma kehitys on kaikkein tärkeintä tai muuten tulee onnettomaksi.

Harmittaa sitten olla edelleen sinkkuna vuodesta toiseen tällä nykyreseptilläni. Ei ole mitään syytä, että joku pitäisi kaltaisestani. Enhän itsekään pidä lainkaan itsestäni. Siksi haluaisinkin itsekin muuttua, mutten tiedä, mistä aloittaisin, kun ne pahimmat ongelmani vaatisivat plastiikkakirurgisia toimenpiteitä.

T. Ap

Vierailija
7/12 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesboleiriltä. Mutta koita kuitenkin mieluummin eheytyä.

Missä sellaisia on? Eheytysleireistä oon lukenut, mutta oon niitä kohtaan aika skeptinen ja lisäksi ne ovat ihan huippukalliitakin vielä.

T. Ap

Vierailija
8/12 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppppppp

Vierailija
9/12 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin itse haluan muuttua parempaan suuntaan joka tapauksessa. Se on haastavaa, kiinnostavaa, inspiroivaa. Haluan olla parempi versio itsestäni edes. En halua olla joku paikallani jumittava laiskuri.

Ongelma on vain siinä, että en osaa oikein tunnistaa, millaisilla naisilla käy parhaiten flaksi, enkä osaa suhteuttaa itseäni siihen mitenkään. Tarvitsisin joitain tosi konkreettisia vinkkejä siitä, miten muuttaisin itseäni parempaan suuntaan. Ja riittäisi, että yhden naisen tai miehen saisin. Ei siis ole tarvetta yrittää miellyttää kaikkia maailman ihmisiä.

T. Ap

Sellaisilla, jotka ovat aidosti omia itsejään eivätkä yritä esittää jotain muuta. Sama pätee miehiin. 

Vierailija
10/12 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Sellaisilla, jotka ovat aidosti omia itsejään eivätkä yritä esittää jotain muuta. Sama pätee miehiin. 

Helpommin sanottu kuin tehty. Ja sitten kuitenkin niillä pahimmilla teeskentelijöillä yleensä aina on kumppanit.

Vierailija
11/12 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Helpommin sanottu kuin tehty. Ja sitten kuitenkin niillä pahimmilla teeskentelijöillä yleensä aina on kumppanit.

Sitten vaan teeskentelemään, jos se mielestäsi on hyvää elämää. 

Vierailija
12/12 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumilaaksosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä