Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita naisia jotka eivät piittaa omasta urasta tai itsensä kehittämisestä?

Vierailija
21.02.2021 |

Uskon, että itselläni asiaan vaikuttaa erityisesti se, että olen kahden alakoululaisen äiti ja kiirettä ja vilskettä on vaikka muillekkin jakaa.
Minä nautin siitä kun saan painaa työpaikan oven kiinni ja unohtaa kaiken siihen liittyvän. Tulen kotiin ja aloitan siellä äiti-elämän.

Töissäni olisi mahollisuus edetä ja hankkia kunniaa mutta minua ei se kiinnosta yhtään. Jotkut työkaverit luulevat että pahoitan mieleni kun pomo kehuu ja ylistää kollegoitani ja jakaa heille uusia vastuualueita. Mutta ei...olen hyvilläni että saan olla rauhassa.

Olen nuorempana ollut kova stressaamaan, mutta nykyään osaan olla ihan rentoutunut ja aivot narikassa. Nautin luonnosta ja lapsista. Nautin kotitöistä ja vuodenajoista. Kaikki tuntuu olevan nyt hyvin. Lasten elintason vuoksi olen vielä työelämässä. Kun tulee aika että jäädään miehen kanssa kaksin, muutamme pienempään ja edullisempaan taloon ja vaihdan työpaikkaa esim osa-aika myyjäksi yms missä ei oleteta kehittyvän.

Onko muita kaltaisiani?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
22/22 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni kehittäminen kiinnostaa kyllä, opettelen jatkuvasti uutta.... Mutta en työelämässä, olen kotiäiti/-rouva. Työelämä tai ura ei kiinnosta yhtään.

Opettelen uusia käsitöitä, piirtämistä, lukiokursseja netissä huvikseni, pianon soittoa jne. Paljon löytyy kaikkea mielenkiintoista, jota voi opetella ilmaiseksi.

Tykkään elämästäni juuri näin. Sopivan rauhallista, kuitenkin tekemistä riittää kotitöissä, lasten jutuissa (läksyjen ja kokeiden kuulustelussa, harrastuskuskaamisissa jne...) ja omien harrasteiden parissa sekä yhteydenpidossa ystäviin.

Kunnianhimoa tai rahanhimoa minulla ei ole lainkaan. Pärjään vähällä. Laskin, että minusta tulee miehelleni kustannuksia noin 150 €/kk verrattuna että asuisi yksin lasten kanssa. (100 € ruokaani ja 50 € riittää kaikkeen muuhun.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla