Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2021

Vierailija
21.02.2021 |

UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin.
Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen.
Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.

Kommentit (9878)

Vierailija
9561/9878 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko jo lopettaa sen Saaran todella yli menevän haukkumisen? Suomessa näköjään vieläkin suurin mahdollinen synti on olla kaunis nainen, näin on nähty Saaran Anna Abreun ja Sanna Marinin kohdalla.

Mitä väliä sillä miltä joku Aalto näyttää? Ihan tusina-arja eikä edes nuori enää. Äbröö ei ole edes pitkä ja marin on kohta lusimassa rötöksistään. Mutta se varmasti viihtyy linnassa kun lesboja tottunut lapsuudenkodissaankin katselemaan.

Jotenkin noloa, kun kaikkiin muihin asiallisiin kommentteihin menet alapeukuttamaan ja sitten omaan rimanalituskommenttiisi heti peukutat itseäsi plussalla :(

Ei noin :((((

Oletko tämän palstan mode?

En. SINÄ et vaan osaa keskustella, niin piti huomauttaa. Jos ainoa panos sinulla tähän on toisten kommenttien alapeukutus ja ihmisten dissaus, niin voit keksiä jonkun toisen ketjun.

Vierailija
9562/9878 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä Blind Channelin jäsenet ovat?

Tiedän että Joel on 27 vuotias ja täyttää syksyllä 28 vuotta. Aleksi on nuorin ja muut siltä väliltä.

Perustettiinko Blind Channel kun Joel oli lukion kakkosluokalla ja muut ykkösellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9563/9878 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nu metal on aina ollut inhottu genre ns. aitojen ja oikeiden metalheadien mielestä. Näiden metallikuuntelijoitten äänet on menneet selvästi Italialle. Huomaa myös bc:n videoiden kommenteista, että siellä heitetään lokaa niskaan ja verrataan jatkuvasti Linkin parkiin. Blind channel ei tietysti kutsu itseään nu metalliksi mutta siltä se monen korvaan kuulostaa.

En tiedä ootko oikeassa/pitääkö paikkaansa kommenttisi, mutta olen kuullut, että Linkin Parkkia on emo musiikiksi haukuttu. Itse luulen, että emo on syy vähättelyille. Silmiini näyttää siltä, että BC:tä yritetään upottaa samaan kastiin.

Nu-metal on vielä vihatumpi genre kuin emo. :D

Vierailija
9564/9878 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nu metal on aina ollut inhottu genre ns. aitojen ja oikeiden metalheadien mielestä. Näiden metallikuuntelijoitten äänet on menneet selvästi Italialle. Huomaa myös bc:n videoiden kommenteista, että siellä heitetään lokaa niskaan ja verrataan jatkuvasti Linkin parkiin. Blind channel ei tietysti kutsu itseään nu metalliksi mutta siltä se monen korvaan kuulostaa.

En tiedä ootko oikeassa/pitääkö paikkaansa kommenttisi, mutta olen kuullut, että Linkin Parkkia on emo musiikiksi haukuttu. Itse luulen, että emo on syy vähättelyille. Silmiini näyttää siltä, että BC:tä yritetään upottaa samaan kastiin.

Niinpä ja jos tunteet, energisyys, intohimo ja kokeellisuus kuvaa emo musiikkia niin en edes ymmärrä ovatko ne muka jotenkin huonoja asioita.

Vierailija
9565/9878 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä ja jos tunteet, energisyys, intohimo ja kokeellisuus kuvaa emo musiikkia niin en edes ymmärrä ovatko ne muka jotenkin huonoja asioita.

Apua! Kolme vahvistusnumeroa äskeisessä viestissäni oli 666.

Vierailija
9566/9878 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottavieköön kaukaa aiheen vierestä mutta mullakin on ollu jost samat

Vierailija
9567/9878 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nu-metalia on myös kutsuttu emo-metalliksi.

Vierailija
9568/9878 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottavieköön kaukaa aiheen vierestä mutta mullakin on ollu jost samat

Joo anteeksi jos meni aiheen ohi mutta oli vain pakko mainita kun kuulosti niin paheelliselta.

Vierailija
9569/9878 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JESH! Joel kannustaa instassa kaikkia lähtemään torille, perkele!

Vierailija
9570/9878 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaa nimeä tää Aleksi Kaunisvesi/ Alex Mattson käyttää näin yleisesti

Vierailija
9571/9878 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Yhdessä videossa Aleksi kertoi nimekseen Aleksi Matias Kaunisvesi ja Joel tokaisi että etkö sä ole Alex Mattson. :D

Vierailija
9572/9878 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Måneskin ei tule herättämään laajaa kiinnostusta Pohjois-Amerikassa tai Briteissä, ellei tule vaihtamaan kieltään kokonaan englanniksi. Sekään ei välttämättä riitä, sillä Damianon englannin lausuminen on melko heikkoa jopa ulkoa opetelluissa biiseissä. Olen kuunnellut heiltä covereita englanniksi, eikä se kieli valitettavasti sovi heidän suuhunsa. Euroopassa menestymiselle en näe suuria esteitä, kun fanikuntaa oli jo ennen viisuja ja viisujen jälkeen määrä on vain kasvanut. En tarkoita tätä kommenttia pahalla, pidän itse Månesta hirmuisen paljon! 

Näin varmaan käy, mutta mitäpä siitä. Etenkin jenkkien musiikkimarkkina on erittäin insulaarinen ja harva ulkomainen bändi tai laulaja menestyy siellä englanninkielisistäkään maista.

Muut kuin angloamerikkalaiset ovat tottuneet kuuntelemaan musiikkia muilla kuin ymmärtämillään kielillä. En minäkään ymmärtänyt englantia yhtään kun aloin diggaamaan Iron Maidenia. Toivon ettei Måneskin ala tekemään väkinäisiä englanninnoksia kappaleistaan, hyvä vaan kun tehdään rokkia muillakin kielillä kuin englanniksi. Nyt kun pikaisesti tsekkailin muutaman biisin näiltä, niin onhan näillä hyvää settiä. Torna A Casa on ainakin todella hieno ja ilmeisesti ollut iso hitti emämaassa.

Vierailija
9573/9878 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin taas jonkun vanhan Blind Channelin haastiksen. Sharks Love Blood kertoo kuulemma hullusta rakkaudesta! ❤

Vierailija
9574/9878 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Yhdessä videossa Aleksi kertoi nimekseen Aleksi Matias Kaunisvesi ja Joel tokaisi että etkö sä ole Alex Mattson. :D

Oisko linkkiä

Vierailija
9575/9878 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko linkkiä

Mä en tiedä miten sen löytäisin. Video tuli joku kolme päivää sitten vahingossa ruudulleni ja oli kuvattu Rotterdamissa hotellihuoneessa. Pitkä video missä oli vaikka mitä mielenkiintoista.

Vierailija
9576/9878 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka näitä alapeukuttaa? Ihan on netissä näkyneitä videoita joten mikä on ongelma.

Vierailija
9577/9878 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea nimi on Aleksi Kaunisvesi, mutta hän on ehtinyt luoda uraa DJ:nä taiteilijanimellä Alex Mattson. Ehkä hän haluaa pitää musiikkiurat erillään toisistaan ja käyttää siksi ristimänimeään BC:n kanssa.

Vierailija
9578/9878 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko linkkiä

Mä en tiedä miten sen löytäisin. Video tuli joku kolme päivää sitten vahingossa ruudulleni ja oli kuvattu Rotterdamissa hotellihuoneessa. Pitkä video missä oli vaikka mitä mielenkiintoista.

Se oli se live, video löytyy umk youtube kanavalta. Varmaan jokainen löytää helposti itsekin :)

Vierailija
9579/9878 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nu-metal ja emo-musiikki ovat aivan eri asioita.

Ne voi jopa olla jopa samassa biisissä.

Blind Channel keskustelukin on mennyt luokattomaksi.

Jotenkin tuntuu, että teinienkö kanssa täällä keskustellaan? Vai ootteko väsähtäneitä samasta aiheesta jankkaajia?

Vierailija
9580/9878 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ja huomenna Kristan juontamat Eurovision Song Celebrationit viisujen tubekanavalla klo 22! Käy läpi ne keväällä nauhoitetut varaesitykset (jota Australia joutui käyttämään)