Euroviisut 2021
UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin.
Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen.
Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.
Kommentit (9878)
Italia ja Norja omat lempparini.
Tuota Bulgariaa en myös tajua. On ihan kärjessä vedonlyöntitilastoissa. Jotenkin mitäänsanomaton biisi ja tökeröt sanat.
Ei jaksa kuunnella niin huono taso. Liikaa itämaisia rytmejä. Valopilkkuja In on kuten Ruotsi, Espanja, Alankomaat ja vois sanoa Portugalin, kun hauskaääninen mieslaulaja.
Olisiko Italian vuoro? Viime vuonna toinen sija eikä voittoa ole kai tullut vähään aikaan.
Romania on ainoa, josta pidän.
Vierailija kirjoitti:
Liettuan Discoteque on mun suosikki. Toisena yllättäen (mitä ihmettä?!) Suomi :D
Malta on ihan kopio Israelin parin vuoden takaisesta biisistä. Toivottavasti eivät pärjää...
Liettuan biisiä on ollut tekemässä Kalle Lindroth ja Ilkka Wirtanen. Se olisikin jotain, kun Suomi voittaisi ja Liettua tulisi toiseksi. Kyllä Suomessakin osataan Euroviisuja tehdä :D.
... Ja kaikki ruotsista tilatut eivät pääsisi edes finaaliin ;)
En ymmärrä miten Bad romance ja El Diablo kappaleita kuullaan identtisinä. Kuuletteko myös Ievan polkkaa ja tetristä keskenään samanlaisilta?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten Bad romance ja El Diablo kappaleita kuullaan identtisinä. Kuuletteko myös Ievan polkkaa ja tetristä keskenään samanlaisilta?
Mä taas en ymmärrä miten joku ei kuule identtisyyttä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en ymmärrä miten joku ei kuule identtisyyttä ;)
Mikä siinä on identtistä? Niin voisin siten ehkä ymmärtää teitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Ranska lähetä joskus reipasta, tarttuvaa pop-renkutusta tarttuvalla kertosäkeellä?
Samaa minäkin ihmettelen. Shym Euroviisuihin niinkun olis jo! Tai Luyanna.
Ranskassa suosituin musiikki on räppiä ja poppia niinkuin meilläkin. Silti ne lähettää melkeempä aina jotain chansoneita.
Kuka edes enää muistaa Jessy Matadoria?
En tiennyt ko. laulajasta, mutta tulipa tämä biisi heti mieleen, hyvä ettei identtisiä!
Paljon kritisoidaan sitä että kaikki tämän vuoden poppibiisit kuulostavat samalta ja ovat kopioita ties mistä, mutta jotenkin en voi olla muistuttamatta siitä, että eipä Suomenkaan kappale omassa genressään kovin omaperäinen tuotos ole. Nykyään sitä ei vain niin helposti huomaa, kun genren valtavirtainen suosio on jäänyt sinne 2000-luvulle.
Eikä sillä, ihan hyvä biisi meillä on ja toivon että
menestytään, mutta en lähtisi silti kritisoimaan muiden maiden poppeja vedoten siihen, että meillä sentään on omaperäinen kappale. Hyvä se on, mutta ei omassa genressään sen persoonallisempi kuin joku Maltan tai San Marinon viisu.
Vierailija kirjoitti:
Biisin lisäksi musiikkivideo on selvä kopio Zara LArssononin love me land musavideosta. Miksi kaikki ideat pitää kopioida muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biisin lisäksi musiikkivideo on selvä kopio Zara LArssononin love me land musavideosta. Miksi kaikki ideat pitää kopioida muualta.
Videon yhtenäisyydet olen huomannut, mutta biisit keskenään ei monen kuuntelukerran jälkeen kuulosta korvaani edelleenkään samalta.
Kyllä el diablo on suoraan Lady gagaa, ärsyttää noin selvä kopioiminen. Ärsyttää myös video ja koko homma. Jos voittaa, niin ärsyttää vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Tuota Bulgariaa en myös tajua. On ihan kärjessä vedonlyöntitilastoissa. Jotenkin mitäänsanomaton biisi ja tökeröt sanat.
Nuoriso tykkää kun se on yhtä eteerinen kuin Billie Eilish.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoriso tykkää kun se on yhtä eteerinen kuin Billie Eilish.
Aika köpö on Billie Eilishiin verrattuna. Siis todella paljon huonompi.
Miten voi olla näin päinvastaista näkemystä kaikesta. Itse pidän paljon Bulgarian biisistä eikä muistuta yhtään Billie Eilishii. Ja olen se joka ei näe eroavaisuuksia El Diabloja Bad romance kappaleissa. Elätäänkö me ihan eri ulottuvuuksissa vai mistä näin eriävät näkemykset?
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla näin päinvastaista näkemystä kaikesta. Itse pidän paljon Bulgarian biisistä eikä muistuta yhtään Billie Eilishii. Ja olen se joka ei näe eroavaisuuksia El Diabloja Bad romance kappaleissa. Elätäänkö me ihan eri ulottuvuuksissa vai mistä näin eriävät näkemykset?
Ei minustakaan muistuta Billie Eilishiä, eikå kukaan väittänytkään niin. Joku kommentoi vaan että on ”eteerinen” samalla tavalla. Mutta mielestäni sekä biisi että video ovat jotenkin huonolaatuisia, englanti tökeröä jne.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on keskenään niin erilaisia ja kokevat asiat eri tavoin. Eipä siinä mitään.
Italia
Suomi
Azerbaidzhan
Kypros
Slovenia
Ja tykkään myös Virosta.
Sveitsi on uliuliulinaa ja Ruotsi ihan perinteistä pa skaa.