Euroviisut 2021
UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin. Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen. Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.
Kommentit (9878)
Maltan biisi on sama kuin Nettan Toy. Tosi paljon samanlaisia kappaleita tänä vuonna, plääh.
Malta suuttui esiintymispaikastaan näin alussa, mutta erottuuhan tämä tässäkin.
Siis .. aivan järkyttäviä tähän mennessä.
Maltalla ei ainakaan oo riukujalat.
Mitä tämä pullea nainen uhoaa?
Mitä vanhaa biisiä tämä kehopositiivisen alku muistutti?
Malta 💓 mieletön karisma ja ääni!!
Miten Saa Mikon pois lässyrrämästä?
Vierailija kirjoitti:
Reissaan (normaalioloissa) paljon venäjällä ja mulla on paljon venäläisiä tuttuja. Toivon niin paljon, että Venäjä voittaa, koska tämä on juuri se mitä Venäjä tarvitsee.
Tuo esiintyjä saattaa lähiaikoina horjahtaa jossain kerrostalon ikkunan vieressä, tai juoda pilaantunutta teetä.
Tämä Maltan laulaja kiitettävän omistautunut kisoille. Lihotti itsensä muodottomaksi että jää mieleen. "Kumipallona luokses pompin taas"
Maltan destinystä tulee mieleen netflixin Nailed it-ohjelman juontaja
Vierailija kirjoitti:
Miten tää Venäjä tuo mulle mieleen vaan Nettan Toyn..
Ei se vaan tämä Malta on ihan Netan kopio melkein kaikesta. Kanakotkotus puuttuu tosin. En tykkää.
Mä on niiin kyllästynyt näihin voimabiiseihin jonka sanoma on olen hot katsokaa mua, mutta älkää tuijottako ja koskeko. kroohpyyh
Ärsyttää toi chatti yle areenassa. Saa koko lähetyksen lagaamaan :( eikö mistään saa pois. No näkee youtubesta livenä mut haluaisin suomen juonnolla