Euroviisut 2021
UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin.
Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen.
Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.
Kommentit (9878)
Albaaaaania apuuuva mikä skkkaaaaaakkkkka
Onpas nolo tämä albanian halpa wannabe- j.lo
Kaikilla naisilla drag queen -look.
Paljon samanlaisia kauniita pitkähiuksisia naisia samanlaisissa pienissä hopeisissa hapsumekoissa.
Miten joku voi pitää Georgiasta? Sitä täällä ihmetten.
Kaikilla itäblokin muijilla sama stailaaja. .
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin Moldovasta!
Niin mäin. Laulaja näytti ihan Barbie-nukelta viimeisessä äänessä. Paikka paikoin oli Duran Duranmaista äänenkuljetusta.
Albania ja Islanti, Suomen lisäksi!!
Vierailija kirjoitti:
Ehditäänkö me kommentoida Blind Channelia???
Ei. Näyttää että aloitus vähän venyy 23:00 -->23:05 mutta sama homma. Aamulla sitten, toivotaan finaalilähetyksen sohvakatsomotarjoiluita suunnitellen. No on se noin 90% varmuus että BC menee finaaliin.
Jaahas, taas on naisoletettu viekoittelemassa meitä minihameessaan.
Laittaisivat nämä kaikki esiintymään peräkkäin, tunnelma ois huipussaan kun näitä katselis kappale toisensa jälkeen.
Albanialle sympatiat ainoastaan siitä syystä, että v. 2019 olin siellä kesälomalla ja aivan ihana loma oli.
Kappaleesta ei sitten ole mitään positiivista kommentoitavaa. Lisäksi taas tätä kimaltelevaa lyhyttä mekkoa...
F
Vierailija kirjoitti:
Ehditäänkö me kommentoida Blind Channelia???
Ei. Kaksi vielä välissä ja 5 min aikaa.
Mä aion kirjoittaa mietteeni talteen ja aamulla lähetän ne tänne.
Siis nää puolialastomat naiset. Keskisormia ei saa näyttää mutta kaiken muun kyllä.
Albania ei erotu. Omasta kielestä plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuhti täti tämä albania. Asu ihan samanlainen kuin Kyproksella mutta kiloja liikaa.
Aika monella on tänä vuonna tuon tyylinen asu, jopa Maltan Destinylla.
Ihana olkihattu-mies! Tykkään.
Georgialla oli hyvä biisi 2007, se on ainoa kerta kun oon äänestänyt viisuissa. Visionary dream toimii edelleen.
Tuli kesä 1972 mieleen.