Euroviisut 2021
UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin. Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen. Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.
Kommentit (9878)
Puolasta tulee vähän mieleen jonkinlainen vähän vanhempi venäläinen disco biisi. Tunnelma samanlainen ja lausuminen. Kuuntelen välillä sellaisia. Ehkä tämä minun guilty pleasure :) Pakko myöntää.
Ei tässä Puolallekaan osaa ihmeitä sanoa.
Sen osaan sanoa, että hyvä kun muut ei erotu toisistaan niin Suomella on sitä suuremmat mahdollisuudet finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono alku. Kaikki neljä ensimmäistä koneellista humppaa. Ei oikein mitään räjäyttävää elementtiä.
Kohta räjähtää kun Suomen vuoro!
Mun alueella nousee just aika sopivasti ukkosmyrsky kun suomen jätkien esitys lähenee! Taivaskin lyö tulta!
Ajattelin just että kuinka mukavaa kun ei tarvitse kuunnella juontajien kaakatusta.
San Marino on ollut tähänastisista oma suosikkini, tykkäsin biisistä jo ennen tätä semifinaalia. Muut kappaleet ovat olleet aika tylsiä, mutta ainakaan mikään ei ole vielä ärsyttänyt.
Ei tätä pelasta edes TIXiltä kopioitu aurinkolasien pois ottaminen.