Millaisia ketjuja et avaa?
Kommentit (14)
Mieheni söi vanukkaat, tamppoonikoru, narsissimies jne.
En myöskään ikinä avaa Mestari-aloituksia. Ellei kyseessä ole Suomen maailmanmestaruus .
Koronaketjut alkavat puuduttaa.
Samoin Koskela-ketjut. Liika on liikaa.
🇺🇦🇮🇱
Jos on aihe, joka ei kiinnosta.
Jos aihe on vaikka perjantai-iltana "Mitä lasissa" niin en mene sinne kirjoittamaan, että en käytä alkoholia. Monestihan tuossa aloituksessa tarkoitetaan alkoholia.
Toinen käsittämätön juttu on, jos kysytään mielipidettä jostain henkilöstä niin joku urpo tulee kysymään, että kuka se on.
Ällöttäviä vihjauksia pervoilun suuntaan. Ihmisen ruumiinaukoista ja eritteistä. Väkivaltafantasioita, tiettyjen poliitikkojen haukkumista, korona tulee ja tappaa - koulut kiinni. Rokote sitä ja tätä.
-Julkkisketjut (ei kiinnosta lukea haukkumista)
- ISOILLA KIRJAIMILLA kirjoitetut (yleensä aina typeriä myös sisällöltään)
- useampi kuin yksi välimerkki!!?? (huonoja aina)
- vakiohullujen vuodesta toiseen toistuvat jankkaukset (tätä ei tarvitse perustella)
- selkeät tyhmäksi tekeytyjien aloitukset (korona on huijaus tms.)
...ja on niitä varmaan muitakin, mutta näillä saa jo aika hyvin suodatettua sakeimmat tuotokset.
Aina nuo pettämisketjut saa mut kyllästymään. En enää lue niitä. Itsellekin tulee paha mieli. Ihan turhaan suutun oikein kunnolla noista pettämisketjuista, kun olen yksineläjä sinkku 48.v (eikä mulla ole koskaan onneksi ollut miestä).
Vierailija kirjoitti:
Työttömät pitäisi laittaa tekemään sitä, tätä ja tuota -ketjuja. Koska ne ovat aina samanlaisia provoja.
Pyydän anteeksi trolliemme surkeaa trollaustaitoa. Yritämme kuitenkin jatkossakin lietsoa ihmisiä toisiaan vastaan.
Sanoma
X:n siskolle/veljelle nimi.
Mitä mieltä ihmisestä joka x.
Miksi mieheni tekee x
Mies sitätätätota, en aukaise.
Nainen olen ja lopen kyllästynyt näihin miesten haukkumaketjuihin. Olisi syytä katsoa myös sinne peiliin, jos jatkuvasti löytyy syytä valittaa.
Mikään pakko ei ole olla ihmisen kanssa, joka ärsyttää tai muulla tavoin tekee elämästä hankalaa.
Vihreitä puolustavia ketjuja en jaksa enää avata.
Just nää nimikyselyt, että mitä mieltä jostain nimestä lapselle. Eikö vanhemmat osaa itse päättää lapsensä nimeä?!
Työttömät pitäisi laittaa tekemään sitä, tätä ja tuota -ketjuja. Koska ne ovat aina samanlaisia provoja.