Te jotka syötte minipillereitä!
Onko kuukautisenne loppuneet kokonaan? Itse syön Slindoja ja kuukautisia ei ole tullut nyt kahteen kuukauteen. On varmaan ihan normaalia eikä tarvitse lääkärissä käydä?
Kommentit (29)
Tiputtelua kyllä oli. Minipillerit olivat niin pieniä, että ne eivät pysyneet hyppysissä. Nyt ei ole ongelmaa kun siirryin maksipillereihin.
Vierailija kirjoitti:
Cerazette, kuukautiset jäi heti pois. 6 vuotta ilman eikä tule enää olemaan.
Mulla sama. Ei kuukautisia 14 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon syönyt nyt 5 kk ja mulla on menkat kipuineen käytännössä koko ajan.
Oletko kokeillut muita merkkejä tai yhdistelmäpilllereitä? Itse en jaksaisi.
Mulla on aurallinen migreeni ja veritulppia suvussa joten e-pillereitä ei määrätä. Eka merkki minipillereitä ja oon kyllä miettinyt että auttaisikohan vaihtaminen...
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta e-pillereiden syöminen on tyhmää kun kierukkakin on keksitty.
Kierukka on kokeiltu ja en mitään sadistisempaa keksintöä tiedä olevan olemassa. Aivan järkyttävät kivut, jotka veivät kyvyn kävellä.
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta e-pillereiden syöminen on tyhmää kun kierukkakin on keksitty.
Huoh taas tää kierukkahullu.
Kierukka ei valitettavasti sovi kaikille. Itse pidin kuparikierukkaa pari vuotta, kärsin ihan järkyttävistä alavatsakivuista (oli pakko päästä aina istumaan sillä sekunnilla kun kipu alkoi kun tuntui että jalat lähtee alta) ja rautalisistä huolimatta rautavarasto oli aivan täysin tyhjä (ferritiini oli siis testien mukaan 3!) mikä taas sitten aiheutti väsymystä, huimausta jne.
Vierailija kirjoitti:
Tiputtelua kyllä oli. Minipillerit olivat niin pieniä, että ne eivät pysyneet hyppysissä. Nyt ei ole ongelmaa kun siirryin maksipillereihin.
Heheh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heheh
Maksipillerit vaan on niin vaikeita saada sisään.
Eikä ole, kierukka ei sovi kaikille, eikä kaikki halua sitä sisäänsä. Turhaa haukkua muiden ihmisten ehkäisymuotoja.