Uskaltaako lihavana naisena
Lähestyä miestä vai onko ne automaattiset pakit? Kun lukee liikaa tätä palstaa niin tulee fiilis, että kaikki miehet vihaa lihavia naisia 😢
Kommentit (44)
M49 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M49 kirjoitti:
Näkyyhän noilla pulleilla naisilla useinkin mies olevan, usein hoikkakin.
Siitä vain kokeilemaan!
Useimmiten se mies on väriltään hyvin epäsuomal.
No jaa, mieleeni tulleet 2 esimerkkiä ovat kyllä kantiksia.
Ja itseasiassa kolmaskin, minä.
Kun aloimme seurustella puolisoni oli aika tuhti, 84kg/170cm.
Itse olin 69kg/173cm.Sittemmin hän laihdutti ihan omasta halustaan.
170cm/84kg painoindeksi on 25,5 eli juuri ja juuri lievän ylipainon puolella. 82kg olisikin sitten jo normaalipainon puolella.
Mä löysin syksyllä itselleni seurustelukumppanin vaikka olen 165 cm / 95 kg kaljamahainen pallero. Mies on mua 20 kg kevyempi vaikka on 10 cm pidempi. Ei häntä tunnu ulkonäkö niin kovasti kiinnostavan.
Voi lähestyä jos ryhdyt urheilemaan kanssani liki päivittäin ja syömään mautonta dieettiruokaa.
Laiha mies
Vierailija kirjoitti:
Mä löysin syksyllä itselleni seurustelukumppanin vaikka olen 165 cm / 95 kg kaljamahainen pallero. Mies on mua 20 kg kevyempi vaikka on 10 cm pidempi. Ei häntä tunnu ulkonäkö niin kovasti kiinnostavan.
Ehkä teitä sitten yhdistää se yhteinen harrastus. Kalja.
Kysymään vain! Vaikka ei natsaisikaan, hymyn saat!
FB-ryhmissä aina niin koomista, kun hoikan ja kauniin naisen postauksiin on lihavat miehet läähättämässä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on myös lihava niin kyllä.
Jos mies on normaalipainoinen/hoikka/atleettinen niin ei todellakaan.
Mulla on yksi reippaasti ylipainoinen kaveri ja sillä on aina ollut normaalipainoinen, urheilullinen mies. Ihan itse ne jostain aina poimii kun päivittää parempaan parin vuoden välein. Nyt on menossa toista kertaa naimisiin.
Kaveri tosin on myös itse urheilullinen, vaikkei ehkä päällepäin näykään. Treenaa siis ihan tavoitteellisesti pariakin lajia.
Miksi te kyselette tälläisiä tyhmiä?
Olin 171/57 kun tapasin vaimoni, joka oli 178/93. Kun vaimo kuoli, hän oli samoissa mitoissa ja minä lihonnut 5 kg. Yhteiseloa kesti 24 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Olin 171/57 kun tapasin vaimoni, joka oli 178/93. Kun vaimo kuoli, hän oli samoissa mitoissa ja minä lihonnut 5 kg. Yhteiseloa kesti 24 vuotta.
Hääkuvanne?
Ei kannata, en lähesty ei-lihavanakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan naisten tulisi olla tarkempia siinä että kroppatasot kohtaisivat.
Hirveästi tulee netissä lähestymisiä pullukoilta vaikka itse olisi urheilullinen niin elämäntavoiltaan kuin ulkonäöltään.
Itse olen pullukka urheilija ja saan paljon lähestymisiä ruipeloilta miehiltä, jotka eivät ole eläessään salilla käyneet.
Miten voit olla pullukka jos olet urheilija? Onko sun ruokavalio päin persettä?
Mielestäsi kuulantyöntäjät, kiekonheittäjä tai vaikka sumopainijat eivät ole urheilijoita?
Vierailija kirjoitti:
Hitsi. Lihavana ei kannata deittailla, kun juuri sinä et heitä lähesty. Hitsin vitsit, mikä menetys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitsi. Lihavana ei kannata deittailla, kun juuri sinä et heitä lähesty. Hitsin vitsit, mikä menetys.
Enpä minä noin ole sanonut. Ap kysyi mielipidettä ja se on ettei kannata oli lihava tai ei.
Vierailija kirjoitti:
AP, määrittele lihava nainen.
Tämä nainen ei ole vielä lihava https://i.guim.co.uk/img/static/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2015/6…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hääkuvanne?
Onko tuo pienempi oikea ihminen?
Kun olin nettideiteissä ja näin kiinnostavalta vaikuttavan miehen profiilin, luin sen läpi (ml tietysti kriteerit/mitä etsii). Jos mahduin kriteereihin, lähetin flirtin tai viestin.
Live-tilanteessa ratkaisevaa oli, että mies selvästi huomasi minut ja lähetti sellaisia sanattomia viestejä, että kiinnostus on molemminpuolinen. Edes hoikkana en koskaan tehnyt aloitteita miehille, jotka eivät vastanneet katseeseeni ja osoittaneet, että heitä kannattaa lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on myös lihava niin kyllä.
Jos mies on normaalipainoinen/hoikka/atleettinen niin ei todellakaan.
Tämä. Kroppatasojen täytyy kohdata.
No toki voit laihduttaa jos haluat.
Mutta jos pakko pitää kiloista kii,niin kannattaa yrittää kuitenki.