Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita keski-ikäisiä, jotka eivät koe itseään näkymättömäksi?

Vierailija
21.02.2021 |

Luin täältä eilen, että keski-iässä nainen muuttuu näkymättömäksi miehille. Olen 52 v ja hämmästyin. Toki olen näkymätön nuorille miehille, mutta koen olenani erittäin näkyvä ikäisilleni miehille. Onko muita?

En itse etsi miehiä, olen tukevasti naimisissa, enkä yritä olla erityisen nuorekas, tosin pyrin välttämään yli kaiken tätimäisyyttä.

Tietysti yksi selitys on se, etten tajua olevani näkymätön, mutta sitä en nyt kysy. Kysyn, onko muita, jotka kokevat samoin ja myös ihmettelevät tätä näkymättömyysväitettä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jotenkin ärsyttävällä tavalla näkyvä, eli aika nuoret miehet katsoo perään yms mutta tajuavat sitten vasta lähempää että ei ollutkaan ihan omaa ikäluokkaa. Olen laiha ja pienikokoinen, minkä takia varmaan luullaan helposti nuoreksi kauempaa. Lähempää sitten otsa- ja silmäkulmarypyt paljastaa että en olekaan kolmekymppinen.

Vierailija
2/17 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen koko elämäni ollut näkyvä. Erilainen ulkonäkö (ei suomalainen) ja pituus kyllä pitävät huolen siitä että minua on toljotettu aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätistellä pitää kaikenikäisiä. Hopeaketuille suon säälistä mahdollisuuden. Hopeakettu hymyilee vuoden yhdestä kehusta.

Vierailija
4/17 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkymättömyys on ihanaa ja tavoiteltavaa! Ihminen on nuorena kaikkien silmien alla ja häneltä vaaditaan paljon. Keski-ikä tuo ihanan seesteisyyden, kun ei enää tarvitse olla esillä.

Vierailija
5/17 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkymättömyys on ihanaa ja tavoiteltavaa! Ihminen on nuorena kaikkien silmien alla ja häneltä vaaditaan paljon. Keski-ikä tuo ihanan seesteisyyden, kun ei enää tarvitse olla esillä.

No tässähän kyseltiinkin päinvastaisia kokemuksia...

Vierailija
6/17 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas olen näkymätön ikäisilleni miehille nykyään, nuoremmat taas ottavat paremmin huomioon.

Tästä päästäänkin siihen, miten ristiriitaisesti suhtaudun, en osaa ottaa nuorempia miehiä kiinnostuneina, tuskin ovatkaan.

Ovat ehkä vain ystävällisiä ja huomaavaisia täti-ihmistä kohtaan.

N 50

Vierailija
7/17 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut liiankin näkyvä miehille, eikä se ole keski-ikäistyessä muuttunut juurikaan. Edelleen sellaiset 10-20 vuotta vanhemmat miehet tiirailevat ja ehdottelevat eniten, omanikäiset myös katselevat ja osoittavat kiinnostusta. Ainoa ero on, että nuo 10-20 vuotta vanhemmat miehet ovat nykyään eläkeläisiä kun ollessani nuori olivat keski-ikäisiä.

En hae parisuhdetta, joten sinänsä kaikki miehet tuhlaavat aikaansa kanssani. Mutta en minä huomiosta närkästy vaan jaksan torjua ehdokkaat ihan ystävällisen välinpitämättömästi. Iholle ei kukaan onneksi enää tunge niin kuin nuorena tapahtui. 

Vierailija
8/17 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut näkymätön miehille koko elämäni. N32

Vierailija
9/17 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä koe olevani yhtään näkymätön, päinvastoin. Vientiä riittäisi, lähinnä suunnilleen omassa ikäluokassa. Olen ihan kohtuullisesti säilynyt, hoikka jne mutta toki ikä näkyy.

Naimisissa olen, joten ei kyllä haittaisi, vaikka huomiota saisin vähän vähemmänkin.

Vierailija
10/17 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kiinnostus ei ole vähenemessä, päinvastoin. Imartelee viiskybästä, en voi kiistää, mut oon vain yhen naisen mies.

Vierailija
11/17 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika paha olisi ollakin näkymätön, olen värikäs ja keskustelukykyinen ihminen, joka perustelee mielipiteensä ja puolustaa niitä.

Näkyvyys on itse asiassa vain osin ulkonäkökysymys. Se on oman kokemukseni mukaan paljon enemmän persoonallisuuskysymys.

N54

Vierailija
12/17 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa hopeakettujen hakea esim. kesäisin rannoilla silmän iloa naisista. Jaksavat sitten hellyytellä omaansa ja se oma rakkahin jaksaa keittää taas viikon. Joten nautitaan silmäiniloista ihmiset. Ketuillakin on silmät. Varpaitaanko heidän pitäisi päntiönään tuijotaa?!!!

Vierailija
13/17 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te Hopeakettu-jankuttajat saa heitä ikinä mielestänne?

Miksi joka ketjuun pitää tulla?

Vierailija
14/17 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole näkymätön vaan monet katselee vaikka olen hyvinsäilynyt nelikymppinen. En stressaa vanhenemista ollenkaan. Olen välillä nähnyt kaupungilla jopa yli kuusikymppisiä naisia jotka on tyylikkäitä, kauniita ja hyvinsäilyneitä. Ajattelin että minäkin haluan olla tuollainen kun olen sen ikäinen.

Vierailija
15/17 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan tiedä, en kiinnitä huomiota ihmisiin. Oma mies on, yhtä erakko.

Vierailija
16/17 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään koe itseäni näkymättömäksi, saan hyvinkin huomiota (positiivista) miehiltä, pääosin ikäisiltäni. Uskoisin saavani seuraakin, jos sitä hakisin.

Olen 61, ylipainoakin on.

Vierailija
17/17 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia kokemuksia täällä. Olen 45-v., enkä ole todellakaan kokenut olevani näkymätön. Parikymppiset kollit eivät tietenkään minuun kiinnitä huomiota, miksi pitäisikään! Mutta noin 35+ ikäiset ja sitä vanhemmat miehet kyllä katsovat, tulevat juttelemaan, flirttailevatkin.

Toisin kuin usein väitetään, kauneus/komeus ei katoa iän myötä kovinkaan nopeasti. Moni kaunis nainen tai komea mies on kaunis/komea vielä vanhanakin, ja sellainen ihminen kiinnostaa aina. Ei tietenkään liian nuoria, mutta suunnilleen omanikäisiä. Raja menee suunnilleen siinä noin 10 vuotta nuoremmassa ikäluokassa, jos on hyvin säilynyt.

Hyvin iäkkäillä ero voi olla suurempikin. Esimerkiksi omalla 85-vuotiaalla hyväkuntoisella ja aktiivisella sukulaisnaisellani on 13 vuotta nuorempi miesystävä, jonka kanssa hän käy tansseissa ja matkustelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän