Mies irvistää seksin aikana
Miksi? Sattuuko sitä, ällöttääkö sitä, joutuuko sinnittelemään että tuntuisi hyvältä, vai mistä ihmeestä on kysymys? Olen kysynyt suoraan mutta omasta mielestään ei irvistä eikä ole siten tietysti antanut mitään syytäkään asialle.
Kommentit (5)
Ehkä "irvistys" johtuu nautinnosta. Toisena miehenä siis sanoisin, että hän nauttii täysin antautumalla ja jännittämättä seksistä kanssasi. Kun keho rentoutuu seksissä toisen kanssa, niin se näkyy joskus naamassa, mutta spontaanit irvistykset kertovat nautinnosta, eivät mistään negatiivisesta. Varsinkin orgasmin aikana luotetun ja oman kumppanin aikana ei tarvitse jännittää, vaan olla vaan "matkustajana" siinä fiiliksessä.
Mielestäni voit olla iloinen asiasta. :)
Voi kauheeta! Aivan hirveää, nautinto pilalla ja mitäs jos naapuritkin näkee...
Vierailija kirjoitti:
Voi kauheeta! Aivan hirveää, nautinto pilalla ja mitäs jos naapuritkin näkee...
Öö? Ajattelin vain kysyä jos syynä olisi esimerkiksi jokin negatiivinen mitä minä teen tai millainen olen tai miltä tunnun, jotta voisin korjata asian. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä "irvistys" johtuu nautinnosta. Toisena miehenä siis sanoisin, että hän nauttii täysin antautumalla ja jännittämättä seksistä kanssasi. Kun keho rentoutuu seksissä toisen kanssa, niin se näkyy joskus naamassa, mutta spontaanit irvistykset kertovat nautinnosta, eivät mistään negatiivisesta. Varsinkin orgasmin aikana luotetun ja oman kumppanin aikana ei tarvitse jännittää, vaan olla vaan "matkustajana" siinä fiiliksessä.
Mielestäni voit olla iloinen asiasta. :)
Okei, hyvä kuulla että syy saattaa olla positiivinen! Ap
Up