Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on hyviä kokemuksia tinder-miehistä

Vierailija
21.02.2021 |

Täällä on paljon negatiivista ja haukkumista miehistä, joita on tavattu tinder-treffeillä. Itse käytin tinderiä n kahden vuoden ajan aika aktiivisestikin välillä ja tapasin paljon miehiä, eikä kenestäkään oikeastaan mitään negatiivista sanottavaa. Olen 40+, n, ihan tavis, kuvani eivät olleet käsiteltyjä tai filtteröityjä, ihan perus kuvia joita oli otettu eri tilanteissa ja muutenkaan en panostanut profiiliin, taisi olla välillä ilman tekstiä ja jossain vaiheessa lisäsin sinne maininnan että minulla on lapsia.

Sain aina ihan valtavasti osumia, ja lähes jokainen match aloitti keskustelun ja keskustelut olivat ihan muutamaa poikkeusta lukuunottamtta asiallisia. Oikeastaan kaikki matchit ehdotivat tapaamista, suurinta osaa en tavannut mutta joitakin tapasin, esim lapsivapaina viikonloppuina välillä yleensä 0-1 tapaamista sovin viikonlopulle ja menivät aina hyvin. Jokainen näistä miehistä ehdotti uutta tapaamista, suurinta osaa en halunnut tavata uudelleen kun ei ollut kemiaa tai ei herännyt suurempaa kiinnostusta mutta osan kanssa sovittiin uudet treffit, ja muutaman kanssa syntyi muutaman kuukauden tapailusuhteita, mutta lopulta aina mulle tuli tunne etten ole täysillä mukana. Tuntui että miehet olivat tosi ihastuneita poikkeuksetta, jota ihmettelin koska olen tosiaan ihan tavis, lapsia on ja en ole mikään ihan nuorikaan. Sanoin siitä sitten aina kyseiselle miehelle ja tapailu loppui. Kertaakaan kukaan ei käyttäytynyt törkeästi tai ilkeästi tai mitään muutakaan. Tapaamani miehet olivat ihan tavallisia, n. 40 v (ikähaarukka muistaakseni 38-52 v) useimmat olivat eronneita isiä mutta osa oli lapsettomia. Muistaakseni paria poikkeusta lukuunottamatta akateemisia ja ns hyvin tienaavia, vakaassa taloudellisessa asemassa ja muutenkin tasaista elämää viettäviä. Urheilullisia suurin osa, kivoja harrastuksia, ystäviä, keskustelutaitoa, ihan ok näköisiä, osa jopa todella söpöjä. Empaattisia, fiksuja toiset huomioonottavia. Kukaan ei yrittänyt väkisin lähennellä tai pussailla tms. Muistaakseni olisko kahden miehen kanssa näistä ikinä pussailuun asti edettiin, suurimman osan kanssa läheisin asia oli halaaminen. Miehet kommentoivat sitä erotessa että he ajattelivat että mä haluan ottaa rauhallisesti eivätkä halua painostaa.

Summa summarum, minusta suomalaiset miehet ovat ihania ja ihan tavallisia, kivoja ja ystävällisiä. En tiedä millaisin kriteerein täällä muut naiset etsivät seuraa mutta minulla ei ole mitään kurjaa sanottavaa, ja mielestäni näitä suomalaisia miehiä haukutaan ihan turhaan.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko sillä väliä, mutta olen itse (eri ihmisten arvion mukaan) mukava, positiivinen, ystävällinen, iloinen ja hyväntuulinen. Olen hoikka ja ihan perusnätti, urheilullinen. Nuorempana olin ilmeisesti ihan kauniskin mutta ensi ajatukseni oli ettei miehiä kiinnosta 40+ nainen samalla lailla kuin 20 vuotta aiemmin. Väärässä olin, ihan samalla lailla miehiä kiinnostaa ja ihastuivat ihan samalla tavalla kuin silloin kun olin vielä lapseton ja nuori. Tämä rohkaisuksi kaikille eronneille naisille ja ylistykseksi teille tavallisille suomalaisille miehille. Olette ihania <3

Ps. kokemukset pk-seudulta parin vuoden takaa, mutta en usko että tilanne olisi mihinkään muuttunut

Vierailija
2/45 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika masentavaa tuollaisena liki täydellisenä miehenä kuulla kerta toisensa jälkeen miten ei ole kemiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Olen samanikäinen ja samassa tilanteessa ja minun kuten kaikkien ystävienikin kokemukset ovat kutakuinkin päinvastaiset sinun tarinaasi. Dick picsejä tulee ennen kuin ehtii D:tä sanoa, ei toivottuja lähentelyitä ekoilla treffeillä, akateemisia miehiä joista huokuu naisviha, alkoholiongelmaa ja muita huumeita jne. jne.

Vierailija
4/45 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aika masentavaa tuollaisena liki täydellisenä miehenä kuulla kerta toisensa jälkeen miten ei ole kemiaa.

No se on totta. Mutta ei sitä voi pakottaa. Olin yli 10 v naimisissa jossa ei ollut minun puoleltani kemiaa, enkä aio sellaiseen suhteeseen ryhtyä enää. Miehet tuntuivat enemmän kavereilta. Olisin kovasti halunnut kiinnostua / ihastua mutta niin ei vain tapahtunut silloin. Nykyisin olen parisuhteessa jossa on kemiaa ja olen tyytyväinen että jatkoin etsimistä enkä pakottanut itseäni "ihan ok" suhteeseen "paperilla täydellisen" miehen kanssa.  Ulkonäössä ei ollut vikaa näillä miehillä, mutta se jokin vain puuttui minun puoleltani.

Vierailija
5/45 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5.

Olen samanikäinen ja samassa tilanteessa ja minun kuten kaikkien ystävienikin kokemukset ovat kutakuinkin päinvastaiset sinun tarinaasi. Dick picsejä tulee ennen kuin ehtii D:tä sanoa, ei toivottuja lähentelyitä ekoilla treffeillä, akateemisia miehiä joista huokuu naisviha, alkoholiongelmaa ja muita huumeita jne. jne.

Tätä just en ymmärrä! Minulle ei ikinä tullut mitään tuollaista. Kerran yksi mies vihjaili jotain että olis kiva saada naista, sanoin hänelle että sori, mutta kielenkäyttösi ei ole kiinnostavaa ja poistin hänet/hän poisti minut. Ja keskusteluja minun täytyi käydä satojen eri miesten kanssa. Arviolta 99,9 prosenttia miehistä todella sympaattisia ja kivoja. 

Vierailija
6/45 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä kuulla. Minun kokemukset eivät olleet hyviä.

Vierailija
7/45 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä johtuiko siitä, että kuvani eivät olleet mitään insta babe tyylisiä, olin lähes meikittä, urheilemassa tai ulkoilemassa, olen muutenkin aika naapurintyttömäinen, en meikkaa paljon, perus nätti ja siro, näytän ilmeisesti ikäistäni nuoremmalta ja kropasta ei tule heti mieleen että minulla olisi lapsia. Työkavereiden mukaan kroppani on paremmassa kunnossa kun monien parikymppisten, mutta tuo voi olla vain flirttailuakin.

Ja olen itse akateeminen, mikäli sillä jotain väliä on. En etsinyt tietoisesti akateemista miestä, vaan ensisijassa mukavaa ja empaattista. 

Vierailija
8/45 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on totta. Mutta ei sitä voi pakottaa. Olin yli 10 v naimisissa jossa ei ollut minun puoleltani kemiaa, enkä aio sellaiseen suhteeseen ryhtyä enää. Miehet tuntuivat enemmän kavereilta. Olisin kovasti halunnut kiinnostua / ihastua mutta niin ei vain tapahtunut silloin. Nykyisin olen parisuhteessa jossa on kemiaa ja olen tyytyväinen että jatkoin etsimistä enkä pakottanut itseäni "ihan ok" suhteeseen "paperilla täydellisen" miehen kanssa.  Ulkonäössä ei ollut vikaa näillä miehillä, mutta se jokin vain puuttui minun puoleltani.

Tuntuu puuttuvan muidenkin naisten puolelta, kun nuo miehet kerran 40v iässä tinderissä ovat. Mikähän siinä oikein on? Paperilla huipputyyppi, mutta sitten ei kuitenkaan natsaa.

Vierailija
9/45 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5.

Tätä just en ymmärrä! Minulle ei ikinä tullut mitään tuollaista. Kerran yksi mies vihjaili jotain että olis kiva saada naista, sanoin hänelle että sori, mutta kielenkäyttösi ei ole kiinnostavaa ja poistin hänet/hän poisti minut. Ja keskusteluja minun täytyi käydä satojen eri miesten kanssa. Arviolta 99,9 prosenttia miehistä todella sympaattisia ja kivoja. 

Helppo sitä on esittää symppistä parin lauseen verran. Sitten kun kieltäydyt seksistä toisilla treffeilla ettekä ole enää julkisella paikalla niin aiemmin oihh ihana ja mukava akateeminen mies saattaakin turvautua nyrkkiin.

Vierailija
10/45 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä kuulla. Minun kokemukset eivät olleet hyviä.

Millaisten miesten kanssa matchasit? Itse en ikinä tykännyt pukumiehistä (exä oli sellainen!) tosin jotkut sitten paljastuivat treffeillä pukumiehiksi, mutta ainakaan kuvissa ei siltä vaikuttanut. En myöskään halunnut ns alfa maleja tai mallipoikia. Ihan vain tavis söpöjä miehiä, yleensä sellaisia joilla on itsekin lapsia. Lapsettomatkin olivat kyllä ok, mutta lähes poikkeuksetta olisivat halunneet itse biologisia lapsia. Yllättävän moni näistä miehistä suunnitteli jo meille yhteistä tulevaisuutta ja olisi halunnut tavata lapseni ym, jota en koskaan itse halunnut eikä niin tehtykään. Monet sanoivat että ihastuivat kunnolla vaikkei edes koskaan pussailtu tms. Olen tosi rauhallinen ja ilmeisesti herttainen ja ystävällinen. 

Vierailija
11/45 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5.

Helppo sitä on esittää symppistä parin lauseen verran. Sitten kun kieltäydyt seksistä toisilla treffeilla ettekä ole enää julkisella paikalla niin aiemmin oihh ihana ja mukava akateeminen mies saattaakin turvautua nyrkkiin.

Toi on kamala. Mutta tuollaista ei ikinä itselle käynyt. Tavattiin aina vain julkisilla paikoilla myös noissa useamman kuukauden kestäneissä tapaamisissa.

Vierailija
12/45 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu puuttuvan muidenkin naisten puolelta, kun nuo miehet kerran 40v iässä tinderissä ovat. Mikähän siinä oikein on? Paperilla huipputyyppi, mutta sitten ei kuitenkaan natsaa.

En kyllä tiedä! Tosi vaikea sanoa, enkä tiedä löysikö osa noista miehistä sitten seuraa jossain vaiheessa tinderistä tai muualta kun ei yhteyttä pidetty enää sen jälkeen kun erottiin. Mutta vaikkei kemiaa ollutkaan niin tosi symppiksia kaikki. 

Vierailija
13/45 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mulla huonompia kokemuksia. Olen 38, lapseton, nätti, vaalea, naisellinen, fiksu. Kuvat kauniita mutta ei käsiteltyjä eikä heruttelua.

En saa juurikaan matcheja. Tähän aina sanotaan että mitäs tykkäät liian hyvännäköisistä - no en tykkääkään. Laidasta laitaan heitä on, osa nörttejä, osa urheilullisia, osa taviksia, jne. Kaikki paidattomat miesheruttelijat menevät aina hylkyyn. Ja toki myös ulkonäöltään aivan epäkiinnostavat.

(Ja sitä paitsi tällä palstallahan luvataan kaikille naisille seksiä superkomeilta miehiltä Tinderistä... Että mihin voi reklamoida?)

N. 1 viidestä matchistä on lähettänyt mumme viestin, ja niille lopuille laitan itse mutta en ole saanut yhtään vastausta. Siis ainuttakaan!! Miksi matchata kun ei halua jutella?

Ok, minulle viestin lähettäneiden kanssa on ollut keskusteluja mutta kukaan ei ehdota tapaamista. Sitten kun minä ehdotan, he ghostaavat. Selvä.

Sitten kun kahden kuukauden haravoinnin jälkeen saa yhden miehen raahattua kahville, ja on vieläpä oikein mukavaa, on kemiaa ja haluaisi tavata uudestaan, mies ghostaa tai sanoo että kiva mutta ei kiinnosta. Jippii.

Vain yhden kanssa tapasin 3 kertaa minkä jälkeen hän katosi maanpäältä.

Eli en ole juurikaan saanut törkyä sieltä, mutten mitään muutakaan. En voi edes kuvitella elämää jossa miehet ihastuisivat minuun ja haluaisivat tapailla ja ties mitä.

Vierailija
14/45 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavattiin aina vain julkisilla paikoilla myös noissa useamman kuukauden kestäneissä tapaamisissa.

Olitteko myös intiimisti julkisilla paikoilla, vai oliko mitään fyysisyyttä ollenkaan?

Vierailija
15/45 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavattiin aina vain julkisilla paikoilla myös noissa useamman kuukauden kestäneissä tapaamisissa.

Olitteko myös intiimisti julkisilla paikoilla, vai oliko mitään fyysisyyttä ollenkaan?

Ei ollut fyysistä kontaktia muuta kuin halaamiset, ja kahden kanssa illallisen jälkeen ravintolan ulkopuolella koteihin /autoille lähtiessa pussailtiin

Vierailija
16/45 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mulla huonompia kokemuksia. Olen 38, lapseton, nätti, vaalea, naisellinen, fiksu. Kuvat kauniita mutta ei käsiteltyjä eikä heruttelua.

En saa juurikaan matcheja. Tähän aina sanotaan että mitäs tykkäät liian hyvännäköisistä - no en tykkääkään. Laidasta laitaan heitä on, osa nörttejä, osa urheilullisia, osa taviksia, jne. Kaikki paidattomat miesheruttelijat menevät aina hylkyyn. Ja toki myös ulkonäöltään aivan epäkiinnostavat.

(Ja sitä paitsi tällä palstallahan luvataan kaikille naisille seksiä superkomeilta miehiltä Tinderistä... Että mihin voi reklamoida?)

N. 1 viidestä matchistä on lähettänyt mumme viestin, ja niille lopuille laitan itse mutta en ole saanut yhtään vastausta. Siis ainuttakaan!! Miksi matchata kun ei halua jutella?

Ok, minulle viestin lähettäneiden kanssa on ollut keskusteluja mutta kukaan ei ehdota tapaamista. Sitten kun minä ehdotan, he ghostaavat. Selvä.

Sitten kun kahden kuukauden haravoinnin jälkeen saa yhden miehen raahattua kahville, ja on vieläpä oikein mukavaa, on kemiaa ja haluaisi tavata uudestaan, mies ghostaa tai sanoo että kiva mutta ei kiinnosta. Jippii.

Vain yhden kanssa tapasin 3 kertaa minkä jälkeen hän katosi maanpäältä.

Eli en ole juurikaan saanut törkyä sieltä, mutten mitään muutakaan. En voi edes kuvitella elämää jossa miehet ihastuisivat minuun ja haluaisivat tapailla ja ties mitä.

Tämä on erikoista! Ehkä pk-seudulla tilanne on parempi. 

Vierailija
17/45 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva tietää millainen tuo ap on, onko hän sellainen johon ihmiset yleensä ihastuvat aina ja kaikkialla? Ihan tavikselta ei kuulosta jos miehet koko ajan ihastuvat jne

Vierailija
18/45 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5.

Kannattaisi keskittyä muihinkin kuin jänniksiin ja rikastajiin

Vierailija
19/45 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5.

Kannattaisi keskittyä muihinkin kuin jänniksiin ja rikastajiin

Kannattaisi keksiä joku muu kommentti kuin tämä iänikuinen paskanjauhanta jota esiintyy vain palstoilla eikä pidä paikkaansa oikeassa elämässä.

Vierailija
20/45 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vahvasti sitä mieltä että ei kannata ruveta suhteeseen miehen/naisen kanssa josta ei ole oikeasti kiinnostunut, vain ns kulissien vuoksi tai siksi että hän on paperilla hyvä ja olisi tosi järkevää ja käytännöllistä. Jos kemiaa ei ole, ei seksikään sitten kiinnosta ja kyse on enemmän kaverisuhteesta kuin parisuhteesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi