Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on hyvä Tinder bio? Entä huono?

Vierailija
21.02.2021 |

Mietiskelin, että minkälainen bio olisi hyvä. Jotenkin ei tule mitään mieleen. Huono bio on mielestäni sellainen, joka on tosi negatiivinen.
Esim. ei kissoja, ei koiria, ei matkustelijoita, ei yli 60kg tai yli/alle 170cm. jne jne. Ihan hyvä tietysti kertoa, jos nämä on ylitsepääsemättömiä asioita, mutta todella negatiivisen kuvan luo kyllä itsestään. Eli minä ainakin painan rastia, vaikka sopisinkin "luetteloon".

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on sellainen, josta voi saada keskustelua alkuun minun mielestäni. Huono on sellainen, joka antaa esim. ylimielisen kuvan profiilin omistajasta. 

Vierailija
2/13 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä biossa kerrotaan itsestä jotain joka antaa toiselle avaimia keskustelunaloitukseen, jollain tapaa on hyvä myös vihjaista onko haussa kevyttä tapailua vai vakavampaa settiä.

Jos kuvailet siinä millaista kumppania etsit, listaa asioita positiivisen kautta, eli kuten ketjun avausviestissä jo se tulikin, ei missään nimessä listaa mitä toisen EI tule olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kuvaa sinua ihmisenä ja mistä tykkäät sekä mitä haet. Huono ei kerro mitään tai on pelkkää negatiivista listaa koskien ketä et halua tavata.

Vierailija
4/13 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätsäsin ruusua kädessään pitävän miehen kaa. Erottui joukosta.

Totta kai vilkaisin bion, joten oletuskuva plus esittelyteksti teki tehtävänsä.

Vierailija
5/13 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivinen bio on luontaantyöntävä minunkin mielestäni. Kuitenkin on ihan hyvä, että tuollainen negatiivisuus tulee esille heti. Siinä mielessä ihan hyvä bio, jos se sopii henkilöön. 

Vierailija
6/13 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jotenkin tuon pituusrajan, koska minulle on ilkelty usein siitä tavatessa. Esim. oho, oletpas amazooni.  Minä olen pitkä nainen (aika paljon yli 180cm). Tiedän, että monet miehet eivät halua seurutella itseään päätä pidemmän naisen kanssa. En kuitenkaan halu kirjoittaa negatiivisia vaatimuksia. Siksi laitoin oman pituuteni kuvaukseen. Jos se häiritsee, niin voi painaa rastia. 

Vierailija
7/13 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lista siitä mitä haluat, älä siitä mitä et halua. Vetovoiman laki myös puoltaa tätä.

Yleensä naisilla näkee niitä missä on lueteltu mitä ei halua: ei narkkeja, ei juoppoja, ei köyhiä, ei lyhyitä, ei yhden illan juttua jne.

Vierailija
8/13 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän jotenkin tuon pituusrajan, koska minulle on ilkelty usein siitä tavatessa. Esim. oho, oletpas amazooni.  Minä olen pitkä nainen (aika paljon yli 180cm). Tiedän, että monet miehet eivät halua seurutella itseään päätä pidemmän naisen kanssa. En kuitenkaan halu kirjoittaa negatiivisia vaatimuksia. Siksi laitoin oman pituuteni kuvaukseen. Jos se häiritsee, niin voi painaa rastia. 

Ei hele. Oot kokenut saman kun mäkin. Ollaan vaihdeltu puolin sekä toisin kuvia ja juteltu Skypessä kunnes näemme.. "Juu.. Tota, et ihan ole sellainen mitä luulin.."

Häh? Ois voinut jo Skypessä sanoa 🤕

Vierailija
9/13 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni vasemmalle kaikki listat, olivat sitten vaatimuksia tai kieltoja. Kokonaan tekstittömät samoin.

Tykkäsin, jos ihminen kertoi jotain vilpitöntä itsestään ja sen perusteella vaikutti, että meillä voisi olla juteltavaa treffeillä.

Löysin kumppanin ❤️

Vierailija
10/13 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee lista siitä mitä haluat, älä siitä mitä et halua. Vetovoiman laki myös puoltaa tätä.

Yleensä naisilla näkee niitä missä on lueteltu mitä ei halua: ei narkkeja, ei juoppoja, ei köyhiä, ei lyhyitä, ei yhden illan juttua jne.

No, nuo kaksi ensimmäistä on kyllä ihan järkeenkäypiä juttuja. Varmaan voisi nätimmin muotoilla,mutta silti. Samoin ei yhden illan juttuja on  mun mielestä ihan hyvä sanoa, jos niitä ei hae. Noista ei minulle ainakaan tule negatiivista kuvaa. 

Vierailija
11/13 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokonaan tekstitön bio täysi turn-off? Minulle ei ole tekstiä, kun kaikki mitä kirjoitin tuntui niin kliseiseltä. 

Vierailija
12/13 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kokonaan tekstitön bio täysi turn-off? Minulle ei ole tekstiä, kun kaikki mitä kirjoitin tuntui niin kliseiseltä. 

Kirjoita esim. lyhyestä virsi kaunis, haen parisuhdetta/seksiä. Noin! Silloin teet selväksi mitä olet vailla.

Vierailija
13/13 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että laitoit pituutesi, sillä tinderissä on todella paljon pitkiä naisia. Tai siis juuri siksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä