Muistatteko 80-luvulta sarjan Kate&Allie? Yhtäkkiä tuli mieleen
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Muistan hyvin! Pidin silloin paljon.
Olisi tosiaan hauska nähdä uusintana. Olisikohan vielä hyvä?
Joo, se oli ihana sarja - nyt pahana aikana olisi tosi haikeaa katsoa sitäkin sarjaa onnelliselta 80 - 90luvulta.
Mutta soisi hetken helpotuksen tähän outoon aikaan - se oli aikaa, kun kaikki oli vielä niin normaalia ja ihmisillä oli usein hyvä elämä.
Olin täysin unohtanut tämän! Sehän oli huippusarja, ainakin silloin.
Yhtä sarjaa olen tässä yrittänyt muistella ja sainkin mieleeni sen englanninkielisen nimen: My so called life. Mikä se oli suomeksi?? Oli minusta tosi hyvä sarja nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Olin täysin unohtanut tämän! Sehän oli huippusarja, ainakin silloin.
Yhtä sarjaa olen tässä yrittänyt muistella ja sainkin mieleeni sen englanninkielisen nimen: My so called life. Mikä se oli suomeksi?? Oli minusta tosi hyvä sarja nuorena.
Ihan vain Niin sanottu elämäni. Claire Danesin läpimurto.
Vierailija kirjoitti:
Se tuli jo uusintana eikä kyllä ollut kestänyt aikaa kovinkaan hyvin, sen voin kertoa.
Jotkut sarjat ovat parhaimpia muistoissa. Tämä kuuluu niihin.
En oikein usko, että on tullut uusintana. Telsu ei tunne ohjelmaa. Se olisi näyttänyt menneet.
Katsoin ala-asteella, mieleen jäi "aina" lihamureke ruokana ja teepussit tiskialtaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tuli jo uusintana eikä kyllä ollut kestänyt aikaa kovinkaan hyvin, sen voin kertoa.
Jotkut sarjat ovat parhaimpia muistoissa. Tämä kuuluu niihin.En oikein usko, että on tullut uusintana. Telsu ei tunne ohjelmaa. Se olisi näyttänyt menneet.
Minäkin muistan uusinnan. Asuin omillani silloin, ajankohta oli ehkä 90-luvun loppua tai vuosituhannen vaihdetta. Se tuntui tosi vanhanaikaiselta ja menneestä maailmasta kertovalta silloin. Ensimmäisellä katselukerralla 80-luvulla oli noin 10-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Katen tytär oli aika söpöliini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut sarjat ovat parhaimpia muistoissa. Tämä kuuluu niihin.En oikein usko, että on tullut uusintana. Telsu ei tunne ohjelmaa. Se olisi näyttänyt menneet.
Minäkin muistan uusinnan. Asuin omillani silloin, ajankohta oli ehkä 90-luvun loppua tai vuosituhannen vaihdetta. Se tuntui tosi vanhanaikaiselta ja menneestä maailmasta kertovalta silloin. Ensimmäisellä katselukerralla 80-luvulla oli noin 10-vuotias.
Joo, mäkin katoin sitä uusintana ja olin nähnyt jo 80-luvulla. Mutta mielelläni katsoisin kolmannenkin kerran!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusinta tuli ysärin keskivaiheilla ja sarja tuntui todella vanhanaikaselta.
Olen syntynyt 85
Wikipedia summaa aika hyvin sen, miksi ysärin lopulla sarja oli ainakin parikymppisen mielestä todella vanhentunut tyyliltään tämä arvostelu vuodelta 2007: ” Kaksi vuosikymmentä sitten Kate oli pieni sensaatio: kaksi sinkkunaista kasvattavat lapsensa yhdessä lähes ilman minkäänlaista tukea ex-miehiltään. Tuolloin – 1984 – katsotuimmat TV-sarjat olivat Dynastia ja Dallas ja se riitti tekemään Katestä & Alliestä feministisen sarjan. Ajat ovat muuttuneet. Sarjan juuri DVD:llä julkaistut kuusi ensimmäistä jaksoa vaikuttavat vanhanaikaisilta ja paikoin varsin sokerisilta. Sarjassa halaillaan ja opitaan paljon – mikä vanhentaa komediasarjaa huomattavasti Seinfeldin jälkeisessä tilannekomediamaailmassa.”
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kate_%26_Allie
Suomessa uusintakierros päättyi vuonna 2000.
Joo, muttei ole tekstitystä.