Onko normaalia, että ystävä lähettelee jatkuvasti wa- viestejä miehelleni?
Lähettelee paljon viestejä ystävilleen, toki myöskin minulle, mutta tuntee mieheni siis vain minun kauttani... samat viestit lähettää mulle ja miehelle. Sit jos oon kertonut että meillä riitaa jostain siivoamisesta, niin lähettää kuvia oikein siivotusta kodistaan miehelleni. Ihmettelen mutta en kehtaa sanoa mitään etten vaikuttaisi paranoidilta...
Kommentit (26)
Ei ole normaalia kertoa kaverille jokaista risahdusta mikä parisuhteessasi tapahtuu.
Havaintojeni mukaan sivusuhteet syntyvät useimmiten joko työpaikalla tai sitten ystäväpiirissä eli tuttujen kesken. En sitten tiedä Tinderin käyttäjäsukupolvesta, mutta näin vanhempien ihmisten ainakin. Ystäväsi näyttäisi kilpailevan miehestäsi kanssasi (siis omassa päässään). Miehen osuus asiassa on arvoitus.
Jotkut naiset metsästävät nimenomaan varattujen miesten päänahkoja ja haluavat "voittaa" toisen naisen. Kaipa sellaisella häiriöllä jokin nimikin on, ja kateutta siinä ainakin on mukana. Siis varo tuota naista äläkä enää päästä lähellesi. Miehesi on valtavirtaa eli altis imartelulle, mutta mihin asti se on johtanut, sitä tarina ei kerro.
Muistuipa mieleen hupaisa kokemus nuoruudesta, kun eräs "ystävä" kertoi krokotiilin kyyneleitä silmissään pettäneensä poikaystäväni kanssa. Ainoa vain, että olimme eronneet jo, mutta "ystävä" ei vain tiennyt sitä.
Pistäisin välit poikki tuollaiseen lokkiin ja samalla kertoisin miehelle ettei ole soveliasta olla tuollaiseen missään yhteyksissä.
No ei ole kyllä normaalia tuollainen. Väkisellä tulee mieleen, että havittelee miestäsi. Kyllä ottaisin hyvin paljon etäisyyttä ja pyytäisin samaa mieheltänikin.
Ei ole normaalia. Ei kannata selvitellä asiaa kenenkään kanssa, vaan viilentää välit. Ystävien miehiä ei yritetä pokata, eli nainen ei sinun ystäväsi ole. Asiasta on turha keskustella, koska varmasti kieltäisi kaiken, vaikka käytöksensä on aika läpinäkyvää ja kömpelöä.
Seuraa tilannetta onko tämä oikeasti molemminpuolista eli onko jotain mitä et tiedä. Älä siitäkään mainitse mitään, vaan seuraa vain hiljaa. Jos jotain ilmenee, niin vakavan keskustelun paikka miehen kanssa.
Tällaisia asioita on ihan turha selvitellä ja vatvoa, vaan se on asian tutkinta ja johtopäätökset. Yhdestäkään miehestä ei kannata ruveta tappelemaan toisen naisen takia, se on mielipiteeni, vaan se on heippa, jos mies on uskoton.