Onko normaalia, että ystävä lähettelee jatkuvasti wa- viestejä miehelleni?
Lähettelee paljon viestejä ystävilleen, toki myöskin minulle, mutta tuntee mieheni siis vain minun kauttani... samat viestit lähettää mulle ja miehelle. Sit jos oon kertonut että meillä riitaa jostain siivoamisesta, niin lähettää kuvia oikein siivotusta kodistaan miehelleni. Ihmettelen mutta en kehtaa sanoa mitään etten vaikuttaisi paranoidilta...
Kommentit (26)
Ei ole normaalia. Ei tulisi mieleenkään lähetellä ystävieni miehille yhtään mitään, eikä niin toimi myöskään ystäväni.
Ei kuulosta oikealta ystävyydeltä tuollainen. Jatkossa sinun ei kannata kertoa erimielisyyksistänne tälle kaverillesi ja muutenkin alkaisin ottamaan etäisyyttä.
Jos ne ovat vaan kavereita.
Yksi maailman hankalimmista asioista on ystävystyminen vastakkaisen sukupuolen kanssa parisuhteessa ollessa.
Oma miehenikään ei aina ole se penaalin terävin kynä, oli nähnyt unta tästä ystävästäni, ei kylläkään seksiunta tai romanttista kauan mutta kertoi siitä hänelle ja ystävä kertoi minulle... Mietin vaan että jos mieheni kokee sen häneltä flirttailuksi, niin kyllähän se saattaa synnyttää tuollaista miehen mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Oma miehenikään ei aina ole se penaalin terävin kynä, oli nähnyt unta tästä ystävästäni, ei kylläkään seksiunta tai romanttista kauan mutta kertoi siitä hänelle ja ystävä kertoi minulle... Mietin vaan että jos mieheni kokee sen häneltä flirttailuksi, niin kyllähän se saattaa synnyttää tuollaista miehen mielessä.
T. Ap
Jos olisit mun kaveri, niin joo, koska sen mies on mun veli. Mutta muuten aika outoa.
30 year kirjoitti:
Jos ne ovat vaan kavereita.
Yksi maailman hankalimmista asioista on ystävystyminen vastakkaisen sukupuolen kanssa parisuhteessa ollessa.
Jep ei kannata. Lähes aina tulee kriisiä ja draamaa. Kumpi tahansa osapuoli...
On olemassa naisia, joilla ei ole mitään ongelmaa aloittaa suhde ystävänsä miehen tai ex-miehen kanssa.
Kaikki naiset eivät toki tuollaisia ole.
Viestittely muuten voisi olla ehkä ihan ok mutta nuo siivouskuvat vaikuttaa tosi kummalliselta :D
Perusta Ap ryhmächat teille kaikille, sano kaverille että kaiken asian voi lähettää teille molemmille samanaikaisesti koska viestit tulevat kuitenkin tietoosi. Ei tarvitse sun selän takana enää viestitellä.
No en kyllä itse lähettelisi kavereiden miehille viestejä, jos asia ei koskisi esim kaverin yllätysjuhlia tms. Viestittelee asiani kavereiden kanssa suoraan. Pitäisin myös outona jos kaverit lähettäisivät miehelleni viestejä ja hänkin pitäisi. En ole edes mustasukkainen, mutta ei vaan ole meillä tapana kaveripiirissä toimia näin.
No tosi outoa kyllä. Mä en kestäis yhtään tollasta... Mua risoo jo se kun mun ystävä ei koskaan tykkää mun tekemästä facebook päivityksestä, mutta AINA joka ikinen krrta kun mun mies päivittää jotain, niin tykkäilee.. Minusta se on outoa! 😅 Ja siis päivitys voi olla ihan samasta aiheesta, esim hiihtoreissumme. Mut vaan miehen jutuista tykkää. Ja jos oon kertonut miten rasittaa miehen joku juttu, riita tms. Niin etsii vikoja MINUSTA silleen tyyliin "voitko ajatella mistä se johtuis" , "ootkohan sä liian herkkä" , "ehkä miehelläsi on vaa vaikea vaihe" ja yks paha oli, et "itsehän olet miehesi valinnut". Ja jatkuvasti kehuu mun miestä, vau miten hienosti on remontoinu yms 😅 pakko sanoa että ärsyttää tosi paljon vaikka muuten hänen kanssa tosi kiva jutella asioita ja ajatellaan paljon samoin! Mut en hirveästi enää viitsi avautua.. 🙈
Vierailija kirjoitti:
No tosi outoa kyllä. Mä en kestäis yhtään tollasta... Mua risoo jo se kun mun ystävä ei koskaan tykkää mun tekemästä facebook päivityksestä, mutta AINA joka ikinen krrta kun mun mies päivittää jotain, niin tykkäilee.. Minusta se on outoa! 😅 Ja siis päivitys voi olla ihan samasta aiheesta, esim hiihtoreissumme. Mut vaan miehen jutuista tykkää. Ja jos oon kertonut miten rasittaa miehen joku juttu, riita tms. Niin etsii vikoja MINUSTA silleen tyyliin "voitko ajatella mistä se johtuis" , "ootkohan sä liian herkkä" , "ehkä miehelläsi on vaa vaikea vaihe" ja yks paha oli, et "itsehän olet miehesi valinnut". Ja jatkuvasti kehuu mun miestä, vau miten hienosti on remontoinu yms 😅 pakko sanoa että ärsyttää tosi paljon vaikka muuten hänen kanssa tosi kiva jutella asioita ja ajatellaan paljon samoin! Mut en hirveästi enää viitsi avautua.. 🙈
Pistin ylänuolen, koska olen periaatteessa samaa mieltä. Muista kuitenkin, että facebookin osalta saattaa olla kyse siitäkin, että jostain facen omasta ihmeellisyydestä johtuen sille kaverille saattaa nousta uutisvirtaan vain tai ensin ne miehesi päivitykset, ja kaverisi voi ajatella (varsinkin jos sinut on tägätty niihin), että se on tavallaan teidän yhteinen päivitys, josta hän tykkää. Ja sitten ei viitsi enää uusiksi tykkäillä tavallaan samasta asiasta.
Apn kaveri toimii todella omituisesti ja epäilyttävästi. Jos hän on vain sosiaalisesti outo tai kömpelö, antaisin asian olla. Mutta jos vaikuttaa tarkoituksellisen kierolta ja manipuloivalta, ottaisin etäisyyttä.
Siivouskuvat eivät ole normaalia. Mutta väkisin ei voi kukaan miestäsi viedä eli keskustelu hänen kanssaan paikallaan noista unista yms.
Mun ystäväni lähettää synttärionnitteluja miehelleni ja jotain muutakin liittyen mieheni kiinnostuksenkohteisiin, mutta sitä en ole koskaan ihmetellyt ystäväni ystävällisestä persoonasta johtuen. Sen sijaan yksi työkaveri on "vainonnut" miestäni viesteillä jo useamman vuoden periaatteella tikusta asiaa. Siinä olisi innokas tyttöystävä, jos eroamme :) Kaikki eivät vain kunnioita sitä, että mies on varattu, mutta yleensä tuollaista on sattunut vain humalaisten naisten kanssa. Hyvännäköisiä miehiä yritetään pokata ihan samalla tavalla kuin naisiakin, häiritsevästi. En olisi uskonut, ellen itse olisi omin silmin nähnyt useamman kerran.
Taitaa olla samanlainen kuin " ystäväni" , hänellä ei ole muutenkaan toimia toisten selän takana, panee myös " ystäviensä" miehiä. Luulee ettei ihmiset ymmärrä missä mennään. Tulee vielä katumaan....
Muistuu mieleen yksi nainen, joka käyttäytyi noin ja sitten humalassa lähenteli miestäni useamman kerran. Muut kertoivat tästä, minkä jälkeen lopetin ystävyyden siihen. Erityisen pahalta tuntui tuo, koska olin silloin vakavasti sairaana.
Jos niillä on jotain keskinäistä säpinää niin on ihan normaalia.
Jännä juttu, et aika moni nainen ei pysty sietää sitä, et miehel on naispuolisii ystävii tai kavereita. :D Jos miehet alkas noilta samoilta naisilta vaatii samaa juttuu, mut sukupuolet olis vaa vaihdettu, nii mies olis kontrollifriikki, vainoharhane ja mustasukkane. :) Toiset o tasa-arvosempii kui toiset täs jutus. :D
Eikö tuo ole miehesi mielestä noloa? Vai onko niin imarreltu saamastaan huomiosta?
Se nyt on ainakin selvää, että nainen ei ole ystäväsi.
No on kyllä erikoista.