Prinssi Philip
Mulla sellainen fiilis, ettei enää kotiudu. Että on sen verran huonossa kunnossa, että tämä saattaa olla viimeinen reissu. Onham hän jo hurjan vanhakin. Tässä odottelen, milloin ilmoitus kuolemasta tulee.
Kommentit (185)
Pääsee karkaamaan ajeluille taivaallisille autoteille :)
Philip alkaa olemaan ns tiensä päässä. Ikävä homma.
Jenni A kirjoitti:
Luulen, että tuossa iässä alkaa olla henkisestikin jo ihan valmis kuolemaan. Ainakin itse kuolisin ennemmin kuin eläisin laitoksessa vuodepotilaana vielä vuoden tai pari.
Charles ajoi satoja kilometrejä katsomaan isäänsä sairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Jenni A kirjoitti:
Luulen, että tuossa iässä alkaa olla henkisestikin jo ihan valmis kuolemaan. Ainakin itse kuolisin ennemmin kuin eläisin laitoksessa vuodepotilaana vielä vuoden tai pari.
Juuri näin.
Ja onhan tätä valtion päämiesten kuukahtelua tiedossa suomessakin parivuotta ja parit valtiolliset tiedossa.
On näyttänyt jo pitkään siltä että pumpataan täyteen kaikki mahdolliset lääkkeet ja hoidot vaikka keho on irtisanoutunut jo ajat sitten. Elävä kuollut.
Niin. Luulen että palaa vielä kotiinsa. Ei tää oo vielä se hetki.
Prinssi Harry pitää Losissa karanteenia jos tulee hälytys niin on valmiina lentämään Britteihin. Itse lähtisin jo.
Vierailija kirjoitti:
Prinssi Harry pitää Losissa karanteenia jos tulee hälytys niin on valmiina lentämään Britteihin. Itse lähtisin jo.
Ei se Philip halua Harryä nähdä. Pilaa vielä kuolinhetkenkin.
No jaa. Luulenpa että ukko hyvinkin vetristyy siitä, sentään itse käveli sairaalaan.
Jos kuolee, olisihan se komeaa lähteä Commonwealth Daynä 8.3.
Tuon ikäisen vointi voi romahtaa tunneissa kävelevästä kuolemaan. Ei kerro mitään tämän hetken tilanteesta, jos viime tiistaina käveli itse sairaalan ovista sisään. Ap
Vierailija kirjoitti:
No jaa. Luulenpa että ukko hyvinkin vetristyy siitä, sentään itse käveli sairaalaan.
Boris Johnsonista tiedotettiin viime keväänä, kun oli koronassa sairaalassa, että on hyvällä tuulella. Myöhemmin on paljastettu, että oli yön hengityskoneessa ja mahdollisuudet 50/50. Williamin sairastuminen salattiin kokonaan, ettei olisi syntynyt paniikkia, koska Charleskin sairastui.
Mutta toisaalta, Philip on viime vuosina kävellyt useammankin kerran tervehtyneenä ulos sairaalasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se Philip halua Harryä nähdä. Pilaa vielä kuolinhetkenkin.
Sinun kuolinhetkesi ainakin menee pilalle, jos sattuvat sovussa eroamaan.
Kuningatar ja muu perhe istuu kotonaan käsiensä päällä, etteivät vaan tulisi mitenkään osoittaneeksi medialle merkkejä huolestumisestaan.
Vierailija kirjoitti:
Charles ajoi satoja kilometrejä katsomaan isäänsä sairaalassa.
Eikä briteissä tällä hetkellä pääse vieraat sairaalaan muuta kuin yksi kerrallaan perheenjäsenet kuolevaa katsomaan. Voihan tästä jotain päätellä.
Parane pian!