Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se kateus sitten iski

Vierailija
21.02.2021 |

Mun mieheni paras kaveri on rakennusinssi. Rakensi perheelleen upean kodin ja nyt jo toisen kesämökin. Meillä vaan asutaan mörskissä eikä tietoa paremmasta. T. Ammattivalittaja

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapa itesi v i t t u h u0 ra

Vierailija
22/41 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tapa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsiisus, että oot rasittava valittaja. Ainoa keino elämässä saada yhtään mitään on hankkia tai tehdä itse.

Kadehtimalla et saa mitään muuta kuin pahan mielen.

Hankit ammatin, josta saat rahaa ja ostat mökin, remppaat talonne - whatever.

En voi käsittää naisia jotka vaan kasvattavat perälistoaan kotona makaamalla ja miehelleen kiukuttelemalla.

Mies mäkeen ja hankit oman mieleisen kodin ja elämän. Ei kukaan ole saavuttanut mitään vain av-palstalla kitisemällä.

Kun en mä pysty hankkimaan sitä ammattia. Olen mä sitä useasti yrittänyt, kun olen jo 47v. Ap

Mistäs se on jäänyt kiinni? Luulen, että olet vain laiska ja tottunut syyttelemään muita pahasta olostasi. Syytät miestäsi kaikesta. Katso peiliin.

Vierailija
24/41 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö ottaa jännittävä mies "tylsän" insinöörin sijaan?

Vierailija
25/41 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsiisus, että oot rasittava valittaja. Ainoa keino elämässä saada yhtään mitään on hankkia tai tehdä itse.

Kadehtimalla et saa mitään muuta kuin pahan mielen.

Hankit ammatin, josta saat rahaa ja ostat mökin, remppaat talonne - whatever.

En voi käsittää naisia jotka vaan kasvattavat perälistoaan kotona makaamalla ja miehelleen kiukuttelemalla.

Mies mäkeen ja hankit oman mieleisen kodin ja elämän. Ei kukaan ole saavuttanut mitään vain av-palstalla kitisemällä.

Kun en mä pysty hankkimaan sitä ammattia. Olen mä sitä useasti yrittänyt, kun olen jo 47v. Ap

Mistäs se on jäänyt kiinni? Luulen, että olet vain laiska ja tottunut syyttelemään muita pahasta olostasi. Syytät miestäsi kaikesta. Katso peiliin.

Oppimisvaikeuksista. Olen kyllä saanut tukea opiskeluissa, mutta en vaan pärjää. Ap

Vierailija
26/41 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei inssi mitään osaa rakentaa. Se tietää mitä pitää tehdä mutta ei miten

Moni inssi on aloittanut työharjoittelut raksatyömailta, joten kyllä osaavat. Siskoni DI-DI perhe rakensi myös itselleen talon. Siinä vaiheessa olivat vielä perusinssejä.

Vierailija
27/41 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitikö ottaa jännittävä mies "tylsän" insinöörin sijaan?

En ottanut mitään jännä miestä. Ap

Vierailija
28/41 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskasi. Kaikki, mitä muilla on, on sinulta pois. Tai vähintään tekee elämästäsi surkeamman suhteessa muihin.

Vierailija
29/41 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tuskasi. Kaikki, mitä muilla on, on sinulta pois. Tai vähintään tekee elämästäsi surkeamman suhteessa muihin.

Ei tietenkään ole, mutta suututtaa kai se, kun koskaan ei itselle mitään hyvää tapahdu. Ap

Vierailija
30/41 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi tykätä että talo on huonossa kunnossa? Mitä tykkäämistä siinä on?

Voi tykätä muista aioista niin paljon enemmän, ettei huvita alkaa remontoimaan. Kaikkea kun ei elämässään ehdi/jaksa/osaa/huvita tehdä.

Vierailija
31/41 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole, mutta suututtaa kai se, kun koskaan ei itselle mitään hyvää tapahdu. Ap

Kai nyt jotain hyvää välillä? Vertaa vaikka johonkin katujuoppoon tai vakavasti masentuneeseen. Lopulta kaikki on vain suhteellista.

Vierailija
32/41 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt jotain hyvää välillä? Vertaa vaikka johonkin katujuoppoon tai vakavasti masentuneeseen. Lopulta kaikki on vain suhteellista.

Todella harvoin on mitään hyvää. Ap

Vierailija
33/41 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muuten yksi syy, miksi miehenä kannattaa pitää kaveripiiri sellaisena, ettei kukaan kavereista ole liian hyvä missään. Aiheuttaa lopulta vain kateutta ja oma nainen alkaa ihailemaan kavereita.

Vierailija
34/41 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on muuten yksi syy, miksi miehenä kannattaa pitää kaveripiiri sellaisena, ettei kukaan kavereista ole liian hyvä missään. Aiheuttaa lopulta vain kateutta ja oma nainen alkaa ihailemaan kavereita.

Enhän mä nyt mieheni kaverille kelpaisi. Olen sen aina tajunnut. Hänellä on hyvässä työpaikassa oleva vaimo. Mä saan vaan tuollaisia miehiä, jotka ei muille kelpaa. Ap

Vierailija
35/41 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän mä nyt mieheni kaverille kelpaisi. Olen sen aina tajunnut. Hänellä on hyvässä työpaikassa oleva vaimo. Mä saan vaan tuollaisia miehiä, jotka ei muille kelpaa. Ap

Vaikket kelpaisi, niin ainakin haluaisit kelvata. Tämä on nöyryyttävää miehelle, kun kaverit herättävät enemmän kiinnostusta oman naisen silmissä.

Vierailija
36/41 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikket kelpaisi, niin ainakin haluaisit kelvata. Tämä on nöyryyttävää miehelle, kun kaverit herättävät enemmän kiinnostusta oman naisen silmissä.

Jaa, no kyllä mä uskon, että mieheni tajuaa, ettei ole haluttu naisten silmissä. Ap

Vierailija
37/41 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no kyllä mä uskon, että mieheni tajuaa, ettei ole haluttu naisten silmissä. Ap

Ehkä siinä sitten katoaa kaikki muukin kiinnostus mihinkään.

Vierailija
38/41 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tapa. Ap

Älä toki sellaista tee. Vaikka puoli vuotta yrititkin uskotella täällä palstalla niin tehneesi!!

Vierailija
39/41 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minua ei huolestuta vaikka teillä ei ole remontoitu. Minua huolestuttaa tuo sinun kateutesi. Se on sinun ongelmasi. Vaikka miehesi rakentaisi tai remontoisi mitä tulet aina löytämään muita joilla on hienompia taloja, mökkejä, autoja ja ulkomaan matkoja. Sinun pitää olla kiitollinen siitä mitä on ja rakastettava miestä sellaisena kuin hän on.

Vierailija
40/41 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, minua ei huolestuta vaikka teillä ei ole remontoitu. Minua huolestuttaa tuo sinun kateutesi. Se on sinun ongelmasi. Vaikka miehesi rakentaisi tai remontoisi mitä tulet aina löytämään muita joilla on hienompia taloja, mökkejä, autoja ja ulkomaan matkoja. Sinun pitää olla kiitollinen siitä mitä on ja rakastettava miestä sellaisena kuin hän on.

Kyllä mä olisin tyytyväinen, jos edes keittiö olisi niin moderni, että olisi helpompi laittaa ruokaa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi