Vinkkejä omiin 30v. synttäreihin lasketun ajan paikkeilla
Eli täytän itse 30v. kun raskausviikkoja on täynnä tasan 39. Synnytys tuskin on vielä silloin kovin lähellä, kun muutkin lapset ovat syntyneet 2 viikkoa yli LA:n.
Mietin kuitenkin miten juhlisin synttäreitäni ja millaiset kekkerit järjestäisin. Muuten pitäisin sauna- & grillibileet vanhojen ystävien kanssa isolla porukalla, mutta nyt ei oikein innosta kun ei itse voi edes viinilasillista ottaa. Olen sen verran itsekäs että haluaisin olla juhlinnassa mukana täysillä itsekin - sen verran harvoin tulee bileitä järjestettyä.
Voisin tietenkin pitää bileet myöhemminkin, mutta toisaalta en kovin pienen vauvan kanssa kuitenkaan viitsisi (täysimetys jne..).
Entä olisiko kahvikutsut tyyliin "avoimet ovet" koko päivän ihan hölmö ja "mummomainen" ajatus? :-) Olisi kuitenkin kiva jollain tavalla juhlistaa tätä virstanpylvästä ja tavata ystäviä ja sukulaisia.
Ideoita?
Piti sit semmoset kekkerit, että porukak tuli alkuillasta ja otti viinaa ja joka halusi niin sai lähteä siitä sit baariin ja loput poistui ihmisten ajoissa omiin koteihin jotta raskautettu pääsi nukkumaan.
Itse annon lahjaksi itse tehdyn "lahjakortin" jossa lupasin tulla joko siivoamaan enenn ristiäisiä tai sit kahvittamaan ne ristiäiset....
Eli tässä vinkki jos joku kysyy lahjatoiveita ;)