Lääkäri uhkasi haastaa minut oikeuteen kun laihduin ketogeenisellä ruokavaliolla 63kg 9 kuukaudessa ja diabetekseni parantui ja arvoni oli täydelliset
Hän sanoi että diabeteskin näyttäisi olevan parantunut kuten kaikki arvot mutta tätä ei saa jatkaa äärimmäisten riskien takia joita on mm.
-Sydämenpysähdys
-Aineenvaihdunna pysyvä heikentyminen
-Syöpä
-Bakteeritasapainon heikentyminen
-MS-tauti
-Krooninen väsymysoireyhtymä
-Kammiovärinä
-Äkkikuolema
Varoitettuaan näistä hän vaati minua sulkemaan puhelimeni ja laittamaan sen pöydälleensä. Hämmentyynenä suostuin tähän, minkä jälkeen hän alkoi kuiskutella korvaani, että hän ''sympatisoi minua, mutta on parempi polttaa roviolla yksi Galileo Galilei kuin tuhota kaikkien lääkärien sekä lääkefirmojen toimeentulo''.
Mitä tekisitte tilanteessani? Minä en noihin uhkailuihin alistu!
Kommentit (13)
Varoisin ainakin 5g-vakoilusiruilla höystettyä rokotetta, ettei illuminati saa minua zombie-orjakseen sairaaseen pedofiilikulttiin. Lavastetut mars-lennot kannattaa myös koittaa unohtaa, ettei huomio herpaannu ilmastonmuutoskusetuksen suhteen.
Taitaa olla kello lähellä iltakymmentä, kun palstahullu jankuttaa taas ketogeenisestä ruokavaliosta.
Jospa nostaisit perseen irti penkistä ja lähtisit ulos juoksemaan 10 kilometrin iltalenkin. Moni täällä palstalla käyvä ihminen tekee niin. Ja lenkin jälkeen rentoudutaan hetki tietokoneen ääressä.
Sanoisin, että kaikki osastolla olevat ihmiset eivät ole lääkäreitä
Miksi ihmeessä et tallentanut tapaamista? Tee rikosilmoitus, jos lääkäri on myös jatkossa uhkaava.
"Mitä tekisitte tilanteessani?"
Ottaisin iltalääkkeeni ja menisin nukkumaan.
Minun lääkärini onnitteli minua,ja halusi kolleegankin tapaavan minut, kun olin juoksemalla ja ruokavaliolla laihtunut 30 kg ja pääsin lääkityksestä.
Fail.
Suomessa ei haasteta ketään oikeuteen.
Ketolla laihtuu kyllä, mutta tuo lääkärin uhkailu on vähän epäuskottavaa.
1/5, se yksi piste tulee vaihtelusta.
Oikeasti jokaisella on oikeus kieltäytyä hoidosta ja elää niin epäterveellisesti kuin tahtoo. Laki potilaan oikeuksista , en nyt ketohullun vuoksi viitsi sitä pykälää kaivaa enkä ulkoa muista.
Diabetes "parantui" jo viime vuosisadalla tiukalla sokerin välttelyllä, joka siihen aikaan oli tärkein ruokavaliomuutos.
Miks tää paska provo roikkuu vielä täällä?
3,5/5