Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan jopa erikoista että "rokotevastaisuutta", siis ihmisten erilaisia mielipiteitä vastaan hyökätään

Vierailija
20.02.2021 |

Montako ohjelmaa ja juttua esim. Yle tästä tekee, jatkuvalla syötöllä. Aggressiivisesti pyritään muokkamaan mielipiteitä. Ei voida vain todeta, että asia jakaa mielipiteet.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen itsekin samaa...

Miksi Yle yms mediat julistavat hörhöiksi kaikki, jotka eivät tahdo nopeasti kokoon kyhättyä roketta empimättä itseensä?

Lääkkeiden/roketteiden TURVALLISEEN kehittämiseen menee vuosia, alkaen eläinkokeilla, joista päästään (jos päästään huom) tiukasti valvottuihin ihmiskokeisiin...

Näissä ihmiskokeissa (menee yleensä vuosia ja tarkat seulat sekä seurannat) menee ihan hemmetisti aikaa ennenkuin lääke/rokete päästetään markkinoille..

Ihan jo mm talidomi tai narkolepsia skandaalien välttämiseksi, mutta ehkä sitä ei ole ylen toimittajille kerrottu?

Ja ei, minua ei roketta roketteella jonka pitkäaikaisvaikutuksista ei tiedetä MITÄÄN.

Hä? Nopeasti kyhätty? mRNA rokotteita on kehitetty 90-luvulta alkaen. Vasta nyt päästiin ohittamaan epäonnistuneet eläinkokeet.

Vierailija
42/56 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä rokoteasiassa tulee tapahtumaan luonnonvalinta. Minulle on yks lysti, jos joku ei rokotetta ota. Itse otan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotevastaisuutta on syytäkin kitkeä pois niin paljon kuin informaation keinoin mahdollista.

Kaikenlaisia mielipiteitä ihmisiltä löytyy, ihan litteästä maailmasta lähtien, ja mielipiteenvapauden nimessä typerimpiäkään ideoita ei pidä kieltää, mutta suurimmilta osin nämä ovat kuitenkin ihan harmittomia kuvitelmia. Rokotevastaisuus on erityisen vaarallista kun riskinä on aiheuttaa ongelmia muille, viattomille ihmisille.

Mediaa ja sen kuluttajia asia kiinnostaa juuri tämän vuoksi. Älyvapaisiin teorioihin uskominen on sinänsä jo kiinnostava ilmiö, mutta kun siihen lisätään vielä mahdollisuus aiheuttaa todellista vahinkoa ja kuolemia, klikkejä juttuun tulee varmasti.

Pfizeroitavaksi.

Vierailija
44/56 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä rokoteasiassa tulee tapahtumaan luonnonvalinta. Minulle on yks lysti, jos joku ei rokotetta ota. Itse otan.

Samaa mieltä.

Vierailija
45/56 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, korona ja sitä vastaan rokottaminen ei ole mielipidekysymys. 

Vierailija
46/56 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kemikaalien ruiskutus ihon alle onkin niin pirun luonnollista, kaikki eläimetkin tekevät sitä jatkuvasti. Kai jossain luolamaalauksessakin on kuvattu joku piikki..

Vierailija
47/56 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nämä rokotukset etenevät hitaasti, niin ehtii edes vähän näkemään, tuleeko nopeita sivuvaikutuksia muutaman kuukauden sisällä. Ehkä jopa tarkoituksella ne etenevät hitaasti ja kansaa ajatellaan edes hieman, eikä sokkona piikitetä kaikkia heti.

Vierailija
48/56 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, korona ja sitä vastaan rokottaminen ei ole mielipidekysymys. 

Se nimenomaan on. Varsinkin, kun kenelläkään ei ole tietoa rokotusten pitkäaikaisvaikutuksista.

Vierailija
49/56 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä rokoteasiassa tulee tapahtumaan luonnonvalinta.

Kyllä, mutta ei aivan sillä tavalla kuin sinä odotat.

https://www.elinahytonen.fi/

Suosittelisin lukemaan ajatuksella läpi tuon 27.1. artikkelin ennen kuin annat piikittää itsesi.

Vierailija
50/56 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laumasuojan saavuttamiseksi on tarpeellisat rokottaa suuri osa ihmisistä. Muutoin tauti jää jylläämään ja vaarantaa yhteiskuntaa hamaan tulevaisuuteen. Siksi se ei ole yhdentekevää, mitä mielipiteitä ihmisillä on, niillä on suora vaikutus muiden terveyteen ja elämään.

Millä rokotat suurimman osan ihmisistä? Tässä hetkessä kun ongelmana on se, että niitä rokotteita ei ole riitävästi. Vai ajatteletko siten, että kun 99,99 % Suomen kansasta on mielipiteissään rokotemyönteisiä, niin se jo helpottaa oli rokotteita tai ei?

No vaikka sitten rokottaisin kun sitä ainetta on saatavilla?? Mutta jos sitä olisi vaikka nyt heti saatavilla kaikille mutta liian monet eivät huolisi sitä, niin se on ongelma. 

Vierailija
51/56 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kemikaalien ruiskutus ihon alle onkin niin pirun luonnollista, kaikki eläimetkin tekevät sitä jatkuvasti. Kai jossain luolamaalauksessakin on kuvattu joku piikki..

Eläinmaailmassa kemikaalien käyttö on luonnollista. Monet eläimet jopa valmistavat erilaisia kemiallisia aineita, esim. omaan puolustukseensa. Eläimet osaavat myös käyttää kemiallisia aineita lääkkeenomaisesti. Tästä yleisin esimerkki ovat erilaiset suolat, joita useat eläinlajit hakevat pitkäkin matkan takaa.

Vierailija
52/56 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä rokoteasiassa tulee tapahtumaan luonnonvalinta.

Kyllä, mutta ei aivan sillä tavalla kuin sinä odotat.

https://www.elinahytonen.fi/

Suosittelisin lukemaan ajatuksella läpi tuon 27.1. artikkelin ennen kuin annat piikittää itsesi.

Perinteisen kiinalaisen lääkinnän terapeutti.

No just, tässä on vaan kyse modernista kiinalaisesta viruksesta.

Vierailija
53/56 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän monissa maissa aleta säätää joku rokotuspakko. Muutenhan koronavirus ehtii muuntua tuhanneksi variantiksi johon ei rokotukset enää tehoa ja jää pyörimään tartuttavana vuosikausiksi. Loppuelämä on sitten tätä etää- ja karanteenia ihan kaikille...

Vierailija
54/56 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A-studiokin otsikolla "mistä rokotevastaisuus kumpuaa". 

Minä kysyn mistä ajojahti eri tavalla ajattelevia kohtaan kumpuaa.

Ap

Rokotevastaisuus voi johtaa siihen että moni herkkäuskoinen hölmö jättää väärän tiedon takia rokotteen ottamatta ja vaarantaa sekä oman että muiden hengen ja rapauttaa laumasuojaa.

Ajojahti väärää, hengenvaarallista feikkitietoa vastaan on ihan suotavaa.

55/56 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin painostuksesta sikainfluenssarokotteen, vaikka sisimmässäni ajattelin, etten sitä välttämättä tarvitse. Onneksi en saanut narkolepsiaa.  Jos voisi palata menneeseen, en enää ottaisi sitä.

Tämä tuntuu nyt jotenkin vielä oudommalta kuin sikainfluenssarokote, jotenkin ihan eri tasolla.

Ap

Narkolepsiaa muuten tuli myös sikainfluenssan sairastaneille, jos siihen oli alttius.

Vierailija
56/56 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski päähän, piikki käteen, leville bilettämään, uimahallit kiinni, baarit auki, polvi maahan kansallislaulun aikana, she/he her/his, velkaa lisää, firmat nurin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän