Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku Saija kertoo iltalehdessä ajaneensa itse synnyttämään

Vierailija
20.02.2021 |

Niin minäkin akanaan ajoin. T. Ammattivalittaja

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi pitänyt ajaa itse kun mies meni jotenkin perätilaan että ajoi alinopeutta ja pysähtyi kaikissa punaisissa valoissa vaikka yöllä ei ollut liikennettä. Lapsi olisi syntynyt jo matkalle, jos ei olisi ollut jumissa virheasennossa. Mies jätti minut sairaalan ovelle ja lähti kaikessa rauhassa etsimään parkkipaikkaa. Ovella tuli ambulanssimiehet vastaan ja mentiin paareilla juosten synnärille. Ei ehditty ilmoittaa tulosta. Ja mies ehti saliin näkemään lapsen syntymän.

Mies perätilassa 🤭 sori, että nauran tälle.

Vierailija
22/29 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin kiinnostaa miten ensimmäisen lapsen synnytys meni. Ajoitko sairaalaan itse?

Ajoin ja tuossa viestissä 6 on kerrottu, miten synnytys meni. Ap

Aijaa, luulin, että puhuit tässä sinun tokasta synnytyksestä. No miten se meni? Ajoitko itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähdin synnyttämään kesken työvuoron. HKL:n bussilla nro 18 seisomapaikalla Naistenklinikalle.

Alapeukuttajalle tiedoksi, että tämä on totta.

Ennenaikaiset supistukset alkoivat töissä, soitin neuvolaan ja kysyin toimintaohjeet. Käskettiin mennä kiireesti synnärille, bussi oli nopein tapa.

Vauva syntyi 10 viikkoa ennenaikaisena.

Yleensä äitiysloma alkaa noin kuukausi ennen laskettua aikaa. Mulla alkoi synnytyksestä.

Vierailija
24/29 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan siitä alkaako kovilla poltoilla vai rauhallisilla, hoi taas.

Vierailija
25/29 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi sukulainen kanssa. Mies oli tullut just jostain firman tilaisuudesta ja ollut kykenemätön ajamaan, kun synnytys oli alkanut jonkin verran etuajassa. Heillä oli tunnin ajomatka. Oli ehtinyt sairaalaan. 

Vierailija
26/29 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin kiinnostaa miten ensimmäisen lapsen synnytys meni. Ajoitko sairaalaan itse?

Ajoin ja tuossa viestissä 6 on kerrottu, miten synnytys meni. Ap

Aijaa, luulin, että puhuit tässä sinun tokasta synnytyksestä. No miten se meni? Ajoitko itse?

Se meni hyvin. Menin ambulanssilla, koska pitkä matka sairaalaan ja oli ennenaikaisia supistuksia. Mies tuli autolla perässä. Synnytys kesti 4 tuntia ja vauva syntyi luomusti. Mies oli onnellinen ja minä myös. Ap

Vierailija
27/29 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin ihan miehen kyydillä. Olin jo melko kipeä siinä vaiheessa, että en tiedä mitä ajosta olisi tullut.

Vierailija
28/29 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapissa oliskin jännää ajaa itse esim. 400 km synnyttämään.

Vierailija
29/29 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan aina karmean ekan synnytykseni. Ukko hoki, että synnytä jo ja sitten kun viimein synnytin, jouduin heti nostamaan hänet pyörätuolista sänkyyn. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä