Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku Saija kertoo iltalehdessä ajaneensa itse synnyttämään

Vierailija
20.02.2021 |

Niin minäkin akanaan ajoin. T. Ammattivalittaja

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hoidin vielä pyörätuolissa olevan ukkoni esim sänkyy ja sängystä pois heti synnytettyäni. Ap

Vierailija
2/29 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muilla? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppapallo oli käytössä ennen ponnistusvaihetta. Ei edes sattunut. Säästää turhaa vedenkulutusta kun ei mene suihkuun tai altaaseen, ei kaikki tarvitse spa-palveluita, vauva maailmaan ja menoksi.

Vierailija
4/29 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumppapallo oli käytössä ennen ponnistusvaihetta. Ei edes sattunut. Säästää turhaa vedenkulutusta kun ei mene suihkuun tai altaaseen, ei kaikki tarvitse spa-palveluita, vauva maailmaan ja menoksi.

Synnyttäminen on helppoa. Tuo muu osa siinä oli paskaa mm ukon auttaminen yms. Ap

Vierailija
5/29 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se eka synnytys meni?

Vierailija
6/29 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se eka synnytys meni?

Ihan hyvin. Sain epiduraalin ja ilokaasua ja väliliha leikattiin. Oli vaan raskasta 5 minuuttia synnytyksen jälkeen nostaa ukko pyörätuolista sänkyyn. Ja se kun häntä ei koko synnytys kiinnostanut lainkaan. Ap

Vierailija
7/29 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa miten ensimmäisen lapsen synnytys meni. Ajoitko sairaalaan itse?

Vierailija
8/29 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin kiinnostaa miten ensimmäisen lapsen synnytys meni. Ajoitko sairaalaan itse?

Ajoin ja tuossa viestissä 6 on kerrottu, miten synnytys meni. Ap

Vierailija
9/29 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa on? Ajoin 75 km lähimpään synnytyssairaalaan. Ihan normaalia, ambulanssillako olisi pitänyt mennä?

Vierailija
10/29 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellistä tuossa on? Ajoin 75 km lähimpään synnytyssairaalaan. Ihan normaalia, ambulanssillako olisi pitänyt mennä?

Ei tietenkään. Muu vaan oli raskasta. Ap

Vierailija
11/29 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun huonekaveri soitti miehelleen, että voisitko ulkoiluttaa koirat. Mies ei suostunut, vaan pyysi sen lisäksi vielä käymään kaupassa. Huonekaveri sanoi, että en minä tältä sairaalasta minnekään kauppaan voi enää lähteä. Supistukset olivat jo alkaneet kauan sitten.

Ajatelkaa, se huonekaveri lähti vielä autollaan kotiinsa ulkoiluttamaan ne koirat.

Tuli takaisin ja kysyi mieheltään, tuleeko se synnytykseen mukaan. Mies empi. Loput päätti tulla.

Synnytys oli ollut erittäin vaikea ja verwnmenetys suurta. Miehensä toi vaimon pyörätuolissa minua vielä moikkaamaan. Teki mieli haukkua sitä, mutten kehdannut.

Vierailija
12/29 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin ajoin jonkin matkaa autolla kun synnytys käynnistyi. Alkoi siis ihan lapsivesien menolla vähän ennen l.a.:ta kaupassa ja miehellä ei vielä silloin ollut korttia. Supistukset alkoivat melkein saman tien onneksi aika lievinä ja oli pakko ajaa kotiin suihkuun kun kaikki vaatteet oli ihan lapsivedessä. Laitettiin muistaakseni miehen paita mun pepun alle kun istuin autoon. Kävin sitten suihkussa ja aika pian mies soitti taksin, jolla mentiin sairaalaan. Taksissa istuin pyyhkeiden päällä, joiden väliin oli taiteltu jätesäkkejä eikä tarvinnut sitten alkaa maksamaan mitään pesuja siihen, ei tullut sotkua mutta sattui aika saatanasti 😅

Vierailija
13/29 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksilla ekaan, ratikalla toiseen ja kolmanteen ja neljänteen menin dösällä.

Vierailija
14/29 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussilla lähdin Kalliosta Naistenklinikalle yksin synnyttämään 1. ja 2. lapsen.

3. kerralla mies vei ja 4. poika kun mies oli työmatkalla

Vierailija
15/29 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun huonekaveri soitti miehelleen, että voisitko ulkoiluttaa koirat. Mies ei suostunut, vaan pyysi sen lisäksi vielä käymään kaupassa. Huonekaveri sanoi, että en minä tältä sairaalasta minnekään kauppaan voi enää lähteä. Supistukset olivat jo alkaneet kauan sitten.

Ajatelkaa, se huonekaveri lähti vielä autollaan kotiinsa ulkoiluttamaan ne koirat.

Tuli takaisin ja kysyi mieheltään, tuleeko se synnytykseen mukaan. Mies empi. Loput päätti tulla.

Synnytys oli ollut erittäin vaikea ja verwnmenetys suurta. Miehensä toi vaimon pyörätuolissa minua vielä moikkaamaan. Teki mieli haukkua sitä, mutten kehdannut.

Mun toisek isoäidin ensimmäinen mies raahasi mummoni kauas metsämökkiin raskauden lopulla keskellä talvea. Kovilla pakkasilla synnytys käynnistyi ja kyseessä siis tällainen vanha mökki, ei sähköä, ei vettä. Mies jätti mummon sinne yksin synnyttämään. Onneksi synnytys sujui normaalisti, heti sen jälkeen mummon piti lähteä _pilkkomaan_puita_, että sai tulen ja sulattiko lunta vai saiko kaivosta kannettua vettä, että sai juoda ja peseydyttyä. Onneksi siitä ohi kulki parin päivän päästä metsästäjä, joka sitten vei tuoreen äidin ja vastasyntyneen kaupunkiin. Tuli vaan mieleen paskoista miehistä.

Vierailija
16/29 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt ajaa itse kun mies meni jotenkin perätilaan että ajoi alinopeutta ja pysähtyi kaikissa punaisissa valoissa vaikka yöllä ei ollut liikennettä. Lapsi olisi syntynyt jo matkalle, jos ei olisi ollut jumissa virheasennossa. Mies jätti minut sairaalan ovelle ja lähti kaikessa rauhassa etsimään parkkipaikkaa. Ovella tuli ambulanssimiehet vastaan ja mentiin paareilla juosten synnärille. Ei ehditty ilmoittaa tulosta. Ja mies ehti saliin näkemään lapsen syntymän.

Vierailija
17/29 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähdin synnyttämään kesken työvuoron. HKL:n bussilla nro 18 seisomapaikalla Naistenklinikalle.

Vierailija
18/29 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meni perätilaan 😄 Luulin, että vain vauvat menevät.

Vierailija
19/29 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain sellaisen neuvon äitiysneuvolasta ettei pidä itse lähteä ajamaan jos synnytys on jo hyvässä vauhdissa. Vaan tilata taksi...

Asun sairaalan naapurissa... Olis voinu mennä vaikka konttaamalla...

Vierailija
20/29 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan mä itse kävelin yksin synnärille kun mies oli ulkomailla työreissussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä