Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopettaisitko pitkäaikaisen ystävä suhteen?

Vierailija
20.02.2021 |

Ollaan tunnettu siis yli 10vuotta. Pari kertaa meidän ystävyyden aikana on minun ystävä syyttänyt minua jostain mitä en ole tehnyt, eikä edes ole pyytänyt anteeksi jälkeenpäin. Asiat kuitenkin saatu sovittua kun ei ole kyse ollut mistään suuresta.
No nyt tämä kaveri jonka kanssa ollaan oltu aina päivittäin yhteydessä ja nähty lähes jokapäivä syyttää minua että olen harrastanut seksiä hänen miehen kanssa. (Koska mies halusi jostain syystä mitä kukaan ei tiedä, taukoa heidän suhteeseen) Tämän kaverini teoriat on ihan päättömiä ja voin käsi sydämellä vannoa etten ole niin tehnyt enkä tekisi ikinä. Hän ei usko ketään kuka yrittää sanoa että tämä olisi täysin mahdotonta. Hän on levittänyt minusta monelle ihmiselle paljon pahoja asioita tämän takia ja nyt tosi moni ihminen puhuu minusta pahaa.
Aluksi kun ystävä syytteli minua, tunsin sääliä häntä kohtaan. Nyt kokoajan enemmän vihaa. Meidän piti olla parhaita kavereita. Olen auttanut häntä tässä "ero" tilanteessa niin paljon kuin osaan ja kiitos on tällainen. Sain kiitokseksi törkeät epäilyt ja huonon maineen. En tiedä itkenkö vai olenko vihainen.
Pystynkö joskus sopimaan tätä ja antamaan anteeksi vai eroaako meidän tiet nyt? Miten itse ajattelisit? Jos sinua yhtäkkiä syytettäisiin noin törkeästi ja tiedät ettet ole tehnyt mitään? Kuulet että sinusta puhutaan paljon pahaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen siitä mihin tuo "ystävä" noita harhojaan levittelee ja millä tavalla, tuo voisi olla jo kunnianloukkaus.

Ainakin väliaikaisesti katkaisisin välit. Mahdollisesti jos joskus tulevaisuudessa tulisi katuvana pyytämään anteeksi ja osaisi antaa jonkun uskottavan selityksen teoilleen, saattaisin voida antaa anteeksi. Silloinkin riippuen siitä onko noilla puheilla minkälaiset vaikutukset.

Vierailija
2/12 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla että hänelle tulee luuloharhoja aina silloin tällöin. Olisiko ystäväksesi sopiva joku muu, tasapainoinen ihminen. Sano kaverillesi että etsii sen toisen naisen miehen puhelimesta, sillä sinulla ei ole asian kanssa mitään tekemistä, hänen miehensä valehtelee jos mainitsi sinut. Ei sinun tarvitse jatkaa ystävyyttä, menee oudoksi jos on syytösten kohteena aina. Huonoa mainettakin vaikea korjata toisen jäljiltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuen siitä mihin tuo "ystävä" noita harhojaan levittelee ja millä tavalla, tuo voisi olla jo kunnianloukkaus.

Ainakin väliaikaisesti katkaisisin välit. Mahdollisesti jos joskus tulevaisuudessa tulisi katuvana pyytämään anteeksi ja osaisi antaa jonkun uskottavan selityksen teoilleen, saattaisin voida antaa anteeksi. Silloinkin riippuen siitä onko noilla puheilla minkälaiset vaikutukset.

Näin itsekin vähän pohtinut. Puhunut siis monelle tutulle niinkuin hänellä olisi todisteita asiasta, vaikkei voi olla kun en ole hänen mieheen edes koskenut millään tavalla ikinä. Tämä koko juttu tuli itselle ihan yllätyksenä yhtäkkiä kun taas muut ovat puhuneet tästä jo ainakin viikon, varmaan enemmänkin. Tosi kivalta tuntuu.

Ap

Vierailija
4/12 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla että hänelle tulee luuloharhoja aina silloin tällöin. Olisiko ystäväksesi sopiva joku muu, tasapainoinen ihminen. Sano kaverillesi että etsii sen toisen naisen miehen puhelimesta, sillä sinulla ei ole asian kanssa mitään tekemistä, hänen miehensä valehtelee jos mainitsi sinut. Ei sinun tarvitse jatkaa ystävyyttä, menee oudoksi jos on syytösten kohteena aina. Huonoa mainettakin vaikea korjata toisen jäljiltä

Voisi olla... Hänen mies ei ole edes maininnut minua, hänkin oli sanonut että mistä keksit tuollaista mutta ystävän mielestä me valehdellaan koska eihän tietenkään kukaan kertoisi suoraan. Eikä tähän tauko juttuun edes välttämättä liity ollenkaan toista naista vaan joku muu syy..En tiedä, mutta minusta se ei ainakaan johdu ja jouduin tulilinjalle.

Ap

Vierailija
5/12 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevää, varmaan kohta ”huorittelee” naista takanapäin vaikka toinen eläisi lähes nunnana eikä edes muista miltä kyseisen ”ystävän” mies näyttää.

Vierailija
6/12 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollainen mitään ystävyyttä ole. Ystäväsi lienee jollain tapaa sairas luulotellessaan tuollaista. Katkaise suhde ennen kuin pahempaa tapahtuu ja luota siihen, että muutkin huomaavat, etteivät jutut ole ihan tältä planeetalta. 

Tosin itsekin olen joutunut outojen ja täysin perättömien juorujen kohteeksi. Eipä niille mitään voi, omahan on häpeänsä juoruilijoiden.

Vierailija
7/12 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan totta. Jos julkisesti ja kirjallisesti noita levittelee, niin voit tehdä rikosilmoituksen.

Vierailija
8/12 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa pitkämielinen. Itse olisin lopettanut yhteydenpidon jo aikaa sitten. Tee se ilmoitus kunnianloukkauksesta.

Vierailija
9/12 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään kunnianloukkaus syytettä nostaa, meillä on kuitenkin pitkä historia takana jossa mennyt enimmäkseen hyvin. Noita paria juttua lukuunottamatta sekä nyt tätä. Välit katkaisen ainakin nyt, tuntuu niin pahalta. Jospa hänkin tajuaa jossain vaiheessa tehneensä virheen.

Mutta tunnen hänet ja arvaan että vaikka hän tajuaisi jossain vaiheessa olleensa väärässä, hän ei osaa pyytää anteeksi koska häntä hävettää. Silloin ei vaan meidän ystävyyskään enää tule jatkumaan.

Nostan kunnianloukkaus syytteen siinävaiheessa jos juorut alkaa haittaamaan jokapäiväistä elämää.

Vierailija
10/12 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovatko nuo ihmiset, joille on valehdellut, nyt häntä vai sinua? Hirveä tilanne. Hyvä, että katkaiset ystävyyden, vaikka siitähän hän saa varmaan lisää vettä myllyynsä.

Vierailija
11/12 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ihme, että mies halusi pitää taukoa :D Harhainen tapaus. Vaikka oisit kuinka lojaali ystävä, niin ihan kaikkea pskaa ei tarvitse sietää. 

Vierailija
12/12 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovat häntä koska eivät tunne minua juurikaan ja kaverini taas tuntee.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä