Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten. Sara Parikka tienaa blogillaan 130te v

Vierailija
20.02.2021 |

Luin saran ihan kivaa blogia mutta en ymmärrä miten sillä saa hirveästi rahaa. Maksaako joku mainostaja kun hänet mainitaan blogissa. Itselläni on hyvät tulot mutta minulla on oikea ammatti. Lääkäri.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta kuka jaksaa seurata noin tylsää ihmistä. Kaikki on jotenkin niin keskinkertaista, ihminen, ulkonäkö, koti ja elämä. Uuvuttavan tylsää, beigeä beigellä. Ja koska ei edes elä normiarkea, niin jää elämästä pois särmä ja samaistumuskohdat. Oma ja kavereiden elämä on paljon vauhdikkaampaa ja löytyy enemmän persoonallisuutta sekä tyypeistä että heidän kodeistaan (kun Sara kuitenkin niitä myy, niin arvostelen persoonaa ja sitä yhteistöissä esiteltyä kotia).

Vierailija
22/44 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näyttelijällä tarvitse olla  koulutusta. Minäkin olen sihteeri, vaikkei ole sihteerin koulutusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes lue Sara Parikan blogia tai seuraa IG:ssä, koska sisältö on kaikkea muuta kuin aitoa. Pelkkiä mainoksia eli kaupallisia yhteistöitä. Mieluummin seuraan Life of Siljaa kun kertoo välillä opiskelu- ja työkuulumisistaan instassa.

Vierailija
24/44 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisyys on myyty.

Vierailija
25/44 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuokin oo nykyään Onlyfansissa?

Vierailija
26/44 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sara saa lähes kaiken yhteistyöllä: lasten lelut, vaatteita, huonekalut, auton, talon,

Vierailija
27/44 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on yhteistyö-pummi: koko elämä kaupallisia yhteistöitä. Koko elämä kaupallistettu. Persoonaton, epäaito ja tylsä. Siksi en häntä seuraa.

Vierailija
28/44 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei tee kaupallista yhteistyötä työttömän kanssa? Itse olen köyhä työtön ja todellakin haluaisin ruveta bloggariksi ja tekemään kaupallista yhteistyötä eri tahojen kanssa. Vaikean elämän eläneenä olisin todellakin sen ansainnut. Sen sijaan joudun elämään kurjuudessa vaikeassa elämäntilanteessa ilman, että ketään kiinnostaa ja seuraamaan sivusta, kuinka käsittämätöntä on kuinka jotkut tienaavat täysin turhanpäiväisellä somella käsityämättömän paljon samaan aikaan kun moni oikea työ on täysin aliarvostettua ja alipalkattua.

Vierailija
29/44 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ei tee kaupallista yhteistyötä työttömän kanssa? Itse olen köyhä työtön ja todellakin haluaisin ruveta bloggariksi ja tekemään kaupallista yhteistyötä eri tahojen kanssa. Vaikean elämän eläneenä olisin todellakin sen ansainnut. Sen sijaan joudun elämään kurjuudessa vaikeassa elämäntilanteessa ilman, että ketään kiinnostaa ja seuraamaan sivusta, kuinka käsittämätöntä on kuinka jotkut tienaavat täysin turhanpäiväisellä somella käsityämättömän paljon samaan aikaan kun moni oikea työ on täysin aliarvostettua ja alipalkattua.

Oikeasti haluaisin perustaa yhteiskuntakriittisen blogin, jossa käsittelen Suomen huonoa sosiaalipolitiikkaa ja työttömien ala-arvoista kohtelua. Kaupallisesti kiinnostavaa tämä ei tietenkään ole.

Vierailija
30/44 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuokaan ole kaikkea saanut kun sitä poikavauvaa ei ole ilmaantunut. Ei saisi olla vahingoniloinen, mutta olen silti.

Vierailija
31/44 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin ärsyttää tuollanen täydellisen elämän teeskentely. Kun kahtoo vaikka saran instaa, niin ihan ku se elämä ois kokoajan jotain vaaleanpunaista hattaraa ja sydämiä.

Ei kenenkään elämä oo sellasta. Ainakaan kokoaikaa. Mutta ainahan kaikki ihmiset, tai etenkin julkisuuden henkilöt, haluaa esittää kuinka ihanaa ja yhtä hymyä heidän elämä on.

Keinotekoista se on.

Vierailija
32/44 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua niin ärsyttää tuollanen täydellisen elämän teeskentely. Kun kahtoo vaikka saran instaa, niin ihan ku se elämä ois kokoajan jotain vaaleanpunaista hattaraa ja sydämiä.

Ei kenenkään elämä oo sellasta. Ainakaan kokoaikaa. Mutta ainahan kaikki ihmiset, tai etenkin julkisuuden henkilöt, haluaa esittää kuinka ihanaa ja yhtä hymyä heidän elämä on.

Keinotekoista se on.

Tässä asiassa vaikuttajat ei voi voittaa. Jos on liian hattaraa, ei ole hyvä mutta jos kertoo avoimesti kuinka raskasta on (esim Kolmistaan) ei ole hyvä sekään. Kaikki tällä palstalla teurastetaan.

Vierailija
33/44 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti haluaisin perustaa yhteiskuntakriittisen blogin, jossa käsittelen Suomen huonoa sosiaalipolitiikkaa ja työttömien ala-arvoista kohtelua. Kaupallisesti kiinnostavaa tämä ei tietenkään ole.

Perusta. Mikään ei estä.

Mun tuttu piti vuosia blogia. Hän on yliopiston käynyt. Mitä luulet, kummalla on enemmän tarjottavaa ?

Työttömällä, jolla on rahat loppu, vai työssä käyvällä, jolla rahaa on, esim ostaa uusia vaatteita, tehdä remonttia jne

Vierailija
34/44 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keinotekoista se on.

Nyt meet metsään. Ei siellä feikata. Kerrotaan vain osa elämöstä. Ei ketään kiinnosta lukea niitä surkeita juttuja, kun lapset kiukutteli, maito kaatui, tarhassa vietiin uudet tossut jne

Vierailija
35/44 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa (erikois)tuotteiden myynnissä tänä päivänä tapahtuu somen kautta tavalla tai toisella, joten iso osa valmistajista maksaa varsin merkittäviä summia Saran tapaisille somettajille koska pääsevät näin kiinni seuraajiin. Pienemmälle yrityksille paljon parempi myyntikanava kuin yrittää tapella isojen brändien kanssa muissa kanavissa. Sara on vain tehnyt paljon töitä sen eteen, että löytää ne kaupalliset yhteistyökumppanit, joiden tuotteita hänen seuraajansa mielellään ostavat.

On tehnyt paljon töitä, jotta on missä on. Mutta tuskkn tarvii yhteystyökumppaneita hirveesti etsiä. Eiköhän ne tuu Saran luo

Vierailija
36/44 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten lopetat valituksen ja alat tehdä. En sano, että olisi helppoa mutta pelkästään asiaa voivottelemalla ei kukaa sulle tule yhteistöitä tarjoamaan

Julkaiset esim.instassa n. joka toinen päivä, tai joka kolmas päivä sellaisen kuvan ( säännöllisyys ja aktiivisuus on tärkeää, jotta algoritmit löytävät sun tilin) ja tekstin, missä on ihmisten kiinnostusta herättävä aihe, ja kuva kiinnostava. Tottakai on myös tärkeää, että ilmaisu on selkeää.

Kun olet kerännyt noin 1000 seuraaja, jotka ovat kiinnostuneita tilistäsi sen vuoksi , että siinä on yksi kantava aihe, alat myymään kaupallisia yhteistöitä niille yrityksille, jotka ovat lähellä sitä asiaa, joka on tilisi pääteema. Myyntityö ei ole helppoa, noin sadasta puhelusta minkä soitat, saatat saada yhden kaupan. Mutta ei pidä lannistua.  tekemään siis. 

Vierailija
37/44 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa (erikois)tuotteiden myynnissä tänä päivänä tapahtuu somen kautta tavalla tai toisella, joten iso osa valmistajista maksaa varsin merkittäviä summia Saran tapaisille somettajille koska pääsevät näin kiinni seuraajiin. Pienemmälle yrityksille paljon parempi myyntikanava kuin yrittää tapella isojen brändien kanssa muissa kanavissa. Sara on vain tehnyt paljon töitä sen eteen, että löytää ne kaupalliset yhteistyökumppanit, joiden tuotteita hänen seuraajansa mielellään ostavat.

On tehnyt paljon töitä, jotta on missä on. Mutta tuskkn tarvii yhteystyökumppaneita hirveesti etsiä. Eiköhän ne tuu Saran luo

Kyllä, hän on sanonut, että on siitä onnekkaassa tilanteessa, että voi jopa sanoa kiitos ei. Mutta on paljon somepersoonia, jotka ovat aloittaneet luomaan uraansa tuntemattomasta ja tällä hetkellä ovat samassa tilanteessa kuin Sara, jolla tietysti etuna on tuo, että hän oli jo aiemmin tunnettu. 

Vierailija
38/44 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lääkäri voi olla noin tietämätön🤔

Tätä lääkäriä nyppii, kun toisessa ketjussa sen viestit poistetaan. Riehuu nyt täällä.

Vierailija
39/44 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusta. Mikään ei estä.

Mun tuttu piti vuosia blogia. Hän on yliopiston käynyt. Mitä luulet, kummalla on enemmän tarjottavaa ?

Työttömällä, jolla on rahat loppu, vai työssä käyvällä, jolla rahaa on, esim ostaa uusia vaatteita, tehdä remonttia jne

Varmasti löytyisi myös köyhän elämästä hyvin kirjoittavalle ( ja hyviä kuvia ottavalle) , sekä erilaisia näkökulmia esittävälle seuraajia. 

Varsinkin jos tarinaa vielä kuvastaisi jonkin näköinen selviytymisen kulma.

Vierailija
40/44 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä maailma on siitä hassu, että ne työt, jotka ovat kaikista vähiten merkittäviä selviytymisen kannalta , ovat suuripalkkaisimpia. Kun taas ne ammatit, jotka ovat elämänehto, ovat äärimmäisen alipalkattuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän