Mistä tukevalle rintaliivit liikuntaan?
Eli mistä tukevalle löytyy rintaliivejä, semmoisia joissa rinnat pysyy siellä missä pitääkin eikä urheillessa tai kyykätessä tursua yli?
Kommentit (20)
Lumingeriesta. Käytä niiden sivuilta löytyvää kokolaskuria.
Neuvoisin käymään tissiliivikaupassa. Nyt sinne joudat mennä kun kuntosalit menee maanantaina kiinni. Muista mennä jalkaisin, niin kaloreja palaa.
Vierailija kirjoitti:
Lumingeriesta. Käytä niiden sivuilta löytyvää kokolaskuria.
Kiitos paljon!!
Siis mulla on niin valtavat tissit. Päänkin tilalla on tissit. Tissit on ainut asia mistä miehet musta kiinnostuu.
Tissit ja hiiva miehille. Olen tosi fiksu ja järkevä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Entäs urheiluliivit?
No sieltä lumingeriesta.
Vierailija kirjoitti:
Neuvoisin käymään tissiliivikaupassa. Nyt sinne joudat mennä kun kuntosalit menee maanantaina kiinni. Muista mennä jalkaisin, niin kaloreja palaa.
Haista vit tu
Siis mun tissit vetää miehiä puoleensa. Olen tisseistäni ylpeä. Kannan tissejä.arvokkuudella. ne on suurin avuni elämässä. Viettelen miehiä työntämällä tissini jätkien naamoihin.
Mitä, menkää nyt vähän ulkoilemaan.. Kello on jo 2
Shock Abrorber Ultimate Run Bra on oman kokemuksen mukaan paras vaihoehto. Toki kaikilla on erimalliset tissit, mutta suosittelen kokeilemaan. Itse en muita enää osta.
Topit toimii paremmin kun liivit. Ja imetystopit ihan parhaita. Toki kaikkien kroppa on erilainen, mutta mulla toimii todellakin topit paremmin kuin liivit.
Vierailija kirjoitti:
Shock Abrorber Ultimate Run Bra on oman kokemuksen mukaan paras vaihoehto. Toki kaikilla on erimalliset tissit, mutta suosittelen kokeilemaan. Itse en muita enää osta.
Joo tuommoiset korkeamman malliset saisi olla!
Vierailija kirjoitti:
Enellit Lumingeriesta.
Pysyykö kyykätessä hyvin kiinni vaikka etupuolelta kiinnitys?
Kokeile Anita-malliston urheiluliivejä. Tukevat sopivasti ja ovat tosi mukavat päällä.
Vierailija kirjoitti:
Näitä minäkin olin tulossa suosittelemaan
.