Ottaisitko naapuriksesi mieluummin parveketupakoitsijan vai pianonsoiton harrastajan?
Kumpi parempi/pahempi? Miksi?
Kommentit (12)
Kaikki käy niin kauan kuin yörauha säilyy. Kerrostalossa on ymmärrettävä että täällä asuu muitakin kuin minä.
Tupakoitsijan. Ei haittaa mua ollenkaan kun itsekin olen ennen polttanut. Kaikki ylimääräiset äänet sen sijaan nostaa verenpaineen pilviin.
Riippuu ihan asunnosta.
Tosin mulla ehkä on kummatkin. Viereisessä rapussa asuu pianon soittaja. Kesäisin joskus voi istua parvekkeella ja kuulla hänen soittavan. Soittaa hyvin.
Yläkerrassa joku vissiin tupakoi muttei savut tule alas.
Parempi vertailukohde olisi:
-parveketupakoitsija
-alkoholia käyttävä (kotibileitä, musiikkia kovalla)
Näistä ottaisin ehdottomasti ensimmäisen koska jälkimmäisestä paljon enemmän häiriötä
Pianonsoittajat yleensä ovat tarkkoja kellon ajoista, eivätkä yöllä soittele.
Parveketupakoitsijat taas rälläävät norttiaan milloin vaan. Yksi ällöimmistä herätyksistä on herätä yöllä tupakan käryyn, kun omassa kämpässä ei ole yhtäkään sauhuttelijaa.
Kuka sanoi, että nämä ovat vaihtoehtoisia, eivätkä toteudu samassa naapurissa?
T. se naapuri, joka ei jostain syystä yhtään surrut, kun kyseisenlainen naapuri kuoli sydänkohtaukseen ...
Kumpi tahansa käy. Olen kai outo kun en häiriinny sen paremmin savuttelusta (kunhan sitä ei harrasteta 24/7) kuin pianonsoitostakaan (sama juttu). Olettaen että se on taidokasta musisointia eikä soittimen rääkkäystä. Mielummin kuuntelen pianoa kuin tuntikausien maanista kantapäämarssia ja kolistelua.