Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvittäisin, mikä minussa on vikana?

Vierailija
20.02.2021 |

Parisuhteen löytäminen on aina ollut hankalaa, samoin ystävienkin löytäminen. En tosin itse ihastu kovinkaan helposti keneenkään ja pidän myös etäisyyttä ihmisiin lähtökohtaisesti sekä oletan aina lähtökohtaisesti, että he eivät pidä minusta, mikä sitten pitääkin paikkansa. Mutta en mielestäni oikeastikaan ole sellainen söpö keskivertonainen, joka "ansaitsisi" kumppanin ja ystäviä. Harmittaa vain, kun en tapaa missään myöskään itseni kaltaisia, jotka hyväksyisivät tällaisen vajavaisen tapauksen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko itsetunto ainakin. Ehkä myös sosiaalinen rajoittuneisuus tai saatat olla kirjolainen.

Parisuhteellistuminen harvoin on kuitenkaan vioista kiinni, koska kukaan meistä ei ole täydellinen ja jokaisella on omat vikansa. Silti suurin osa ihmisistä löytää kumppanin. Kannattaa tehdä itse aktiivisesti sen eteen töitä, eikä jäädä odottamaan, että joku hakee kotoa.

Vierailija
2/7 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastat sen heti aloituksessasi: En tosin itse ihastu kovinkaan helposti keneenkään ja pidän myös etäisyyttä ihmisiin lähtökohtaisesti sekä oletan aina lähtökohtaisesti, että he eivät pidä minusta, mikä sitten pitääkin paikkansa. Eli et ota kontaktia ihmisiin sekä oletat, etteivät he pidä sinusta, mistä tulee itseään toteuttava ennuste.

Sinun niin sanottu vikasi on se, että itsetuntosi ja minäkuvasi ovat huonoja, ja se heijastuu myös ihmissuhteisiisi. Sinun on ryhdyttävä parantamaan niitä ensin ja miettimään, miksi ajattelet itsestäsi niin negatiivisesti. Et voi jättää omanarvontuntoasi ja sen parantamista muiden ihmisten vastuulle, se ei tule toimimaan. Päinvastoin vedät puoleesi luonnehäiriöisiä, jotka haistavat sinussa helpon uhrin. Heidän "käsittelyssään" itsetunnon kohentaminen ei ainakaan tule onnistumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit lisää ystäviä tai uuden puolison? Hyväksyisivätkö kaltaisesi sinut? Mystifioitko elämää ja ihmissuhteita? Eikö niissä mielestäsi saa olla konflikteja tai eriäviä näkemyksiä? Tarvitsetko harrastuksiisi toisia ihmisiä vai onnistuvatko ne ilman?

Vierailija
4/7 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen myös sanoi päivittäin miettivänsä, miksei kukaan pidä hänestä. Yritin suhdetta hänen kanssaan, mutta huomasin että hänellä oli erittäin lyhyt pinna ja räjähteli hetkästi pikkuasioistakin. Lisäksi hän oli erittäin jyrkkä ja riitaa haastava kun sille tuulelle sattui. Itse sovittelevana symppiksenä usein ihmettelin, että olenko tosiaan taas ansainnut kaiken tämän ryöpytyksen. Se alkoi käymään henkisesti tosi raskaaksi joten eihän siitä sitten mitään tullut.

Vierailija
5/7 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on meillä miehillä tavallaan helpompaa. Naiset tälläkin palstalla kertovat vikoja miehistä. Onneksi sentään naiset on täydellisiä. Ainakin omasta mielestään. Toinen vaimo sanoi mulle erotessa että seuraavan miehen pitää olla tottelevampi. 

Ehdotin lemmikkiä ja hah hänellä on koira. En viitsi pilata häneltä sitä iloa. Eläimet on minuun aivan lääpällään. Kaveri on kertonut kuinka koiransa vinkuu ja raapii ovea kun lähden. Sen ajan mitä olen kylässä eläin on kuin liimautunut lahkeeseen. 

On minussa vikoja sen myönnän itsekkin. Jotain mitä lie peruskilttiä jonka huomaa muutkin. Yhden naisen rotikan nostin sängystä eteiseen ja laitoin oven kiinni. Nainen katsoi ihmeissään ja sanoi tuo koira ärähtää kun kukaan muu kuin hän koskee sitä. Olin vaan että no mulle ei ärissyt. En niinku pitänyt minään outona.

Vierailija
6/7 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on meillä miehillä tavallaan helpompaa. Naiset tälläkin palstalla kertovat vikoja miehistä. Onneksi sentään naiset on täydellisiä. Ainakin omasta mielestään. Toinen vaimo sanoi mulle erotessa että seuraavan miehen pitää olla tottelevampi. 

Ehdotin lemmikkiä ja hah hänellä on koira. En viitsi pilata häneltä sitä iloa. Eläimet on minuun aivan lääpällään. Kaveri on kertonut kuinka koiransa vinkuu ja raapii ovea kun lähden. Sen ajan mitä olen kylässä eläin on kuin liimautunut lahkeeseen. 

On minussa vikoja sen myönnän itsekkin. Jotain mitä lie peruskilttiä jonka huomaa muutkin. Yhden naisen rotikan nostin sängystä eteiseen ja laitoin oven kiinni. Nainen katsoi ihmeissään ja sanoi tuo koira ärähtää kun kukaan muu kuin hän koskee sitä. Olin vaan että no mulle ei ärissyt. En niinku pitänyt minään outona.

Väärä ketju.

Vierailija
7/7 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljastat sen heti aloituksessasi: En tosin itse ihastu kovinkaan helposti keneenkään ja pidän myös etäisyyttä ihmisiin lähtökohtaisesti sekä oletan aina lähtökohtaisesti, että he eivät pidä minusta, mikä sitten pitääkin paikkansa. Eli et ota kontaktia ihmisiin sekä oletat, etteivät he pidä sinusta, mistä tulee itseään toteuttava ennuste.

Sinun niin sanottu vikasi on se, että itsetuntosi ja minäkuvasi ovat huonoja, ja se heijastuu myös ihmissuhteisiisi. Sinun on ryhdyttävä parantamaan niitä ensin ja miettimään, miksi ajattelet itsestäsi niin negatiivisesti. Et voi jättää omanarvontuntoasi ja sen parantamista muiden ihmisten vastuulle, se ei tule toimimaan. Päinvastoin vedät puoleesi luonnehäiriöisiä, jotka haistavat sinussa helpon uhrin. Heidän "käsittelyssään" itsetunnon kohentaminen ei ainakaan tule onnistumaan.

Tässä se syy on. Sinun pitää opetella tykkäämään itsestäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan