Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No hyi, hauku suosittu pikaruoka!

Vierailija
19.02.2021 |

Kyllä oli taas hirveää moskaa kun hain kebapin. Laatikkoon lätätty kolmannes täyteen lötköytyneitä ranukoita joiden päällä lepäsi suolaisilla tomaattikastikkeella liimattu lihaklöntti varmasti tukun halvinta jauhelihaa joka viillelty siivuuksi. Päällä KalPalta ja anasta tölkistä, tölkkioliiveja ja tölkkipaprikaa. Keskisuuren kaupungin suosituin kebappaikka, puolet meni roskiin. Iljettävä rasvakokkare kun kiinteytyy tuo annos vielä kuljetettaessa.

Lapsi olisi sanonut, hyi- en syö! Ja roskikseenhan tuo meni.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sushi

Miten sushista saa PIKARUOKAA!? Sen tekemiseenhän menee ikuisuus..

No onhan toi pikaruokaa, jos ostaa valmiiksi tehtyinä marketin sushitiskiltä tai einesruokahyllyltä, vaikka itse valmistamiseen aikaa menisikin.

Oon vissiin tyhmä kun tähän asti luulin pikaruoan olevan sellaista, jota myydään "lennosta" nopeasti valmistaen. Esim:

lämmitetään leipä, paistetaan pihvi ja laitetaan täytteet => hampurilainen

tehdään taikinasta lätty, heitetään täytteen, paistetaan 5 min = > pizza

halkaistaan piirakka kahtia, täytetään täytteillä => lihapiirakka

heitetään frittikeittimeen ja keitetään 5 min => ranskikset tai muut frittituotteet

vuollaan kebabia kuumentimesta ja lisätään salaatti => kebab-annos

keitetään nuudelit pannulle, lisätään toivotut täytteet => take away nuudelit

jne.

No mutta tuolla sun  logiikalla makaronialaatikko, perunamuusi, pasta carbonara, jauhelihapihvit, kaikki salaatit jne. ovat pikaruokaa. Vaikea keksiä, mikä ei enää ole sitten pikaruokaa. Mun inhokkipikaruoka taitaakin olla graavilohi tai oikeastaan mikä tahansa kalaruoka, kun en syö mereneläviä. En ole myöskään tiennyt, että eines on sama kuin pikaruoka. (ja pikaruoka ei mulle ole ikinä ollut sama asia taaskaan kuin roskaruoka)

Vierailija
22/23 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sushi

Miten sushista saa PIKARUOKAA!? Sen tekemiseenhän menee ikuisuus..

No onhan toi pikaruokaa, jos ostaa valmiiksi tehtyinä marketin sushitiskiltä tai einesruokahyllyltä, vaikka itse valmistamiseen aikaa menisikin.

Oon vissiin tyhmä kun tähän asti luulin pikaruoan olevan sellaista, jota myydään "lennosta" nopeasti valmistaen. Esim:

lämmitetään leipä, paistetaan pihvi ja laitetaan täytteet => hampurilainen

tehdään taikinasta lätty, heitetään täytteen, paistetaan 5 min = > pizza

halkaistaan piirakka kahtia, täytetään täytteillä => lihapiirakka

heitetään frittikeittimeen ja keitetään 5 min => ranskikset tai muut frittituotteet

vuollaan kebabia kuumentimesta ja lisätään salaatti => kebab-annos

keitetään nuudelit pannulle, lisätään toivotut täytteet => take away nuudelit

jne.

No mutta tuolla sun  logiikalla makaronialaatikko, perunamuusi, pasta carbonara, jauhelihapihvit, kaikki salaatit jne. ovat pikaruokaa. Vaikea keksiä, mikä ei enää ole sitten pikaruokaa. Mun inhokkipikaruoka taitaakin olla graavilohi tai oikeastaan mikä tahansa kalaruoka, kun en syö mereneläviä. En ole myöskään tiennyt, että eines on sama kuin pikaruoka. (ja pikaruoka ei mulle ole ikinä ollut sama asia taaskaan kuin roskaruoka)

https://historianet.fi/kulttuuri/gastronomia/sushi-kalaisa-pikaruoka

Aika korjata käsityksesi siitä, etteikö sushi olisi pikaruoka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset