Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihastunut mätschiini Tinderissä

Vierailija
19.02.2021 |

Mutta hän ei minuun. Miten tässä aina käy niin, että mä ihastun aina niihin, jotka eikä ihastu muhun ja toisinpäin. Tää on ihan kuin teininä. Haluaisin kokea joskus jotain intohimoista.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen hän mielestäni oli. Mutta aina näin tuntuu käyvän. Olen varmaan tuomittu olemaan onneton...

Todennäköisesti suosittu mies, matcheja jonossa.

On niitä matcheja mullakin jonkin verran "jonossa". Sen vuoksi ajattelin, että olis ollut saumoja tähän. Mä olen kyllä koulutetumpi kuin hän. Tosin en korostanut sitä mitenkään. Mulla ei sillä ole väliä.

Vierailija
22/22 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tindermatchini ihastui minuun, mutta minä en häneen. Sitten elämä tapahtui ja lopputulema on se, että menimme viime kesänä naimisiin. Never say never 😁🙈😜

Ihana kuulla. Tosin emme saa enää yhteyttä toisiimme, kun poistin hänet yhteystiedoista. Kirjoittaisin hänelle muuten aina heikkoina hetkinä;(

Haha, no ei. Minulle Tinder on ollut aina tapa tutustua uusiin ihmisiin, ei miehenmetsästysfoorumi. Kaveripohjalta olen tavannut kaikkia. Todella hyviä ja tärkeitä ystäviä olen sieltä saanut jotka ovat jääneet osaksi elämää. Tämän kyseisen ystävän kanssa tajusin vasta todella hitaasti ajan kanssa, että tähän haluan itseasiassa jäädä. Ihastuminen voi kypsyä ajan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla