Olen ihastunut mätschiini Tinderissä
Mutta hän ei minuun. Miten tässä aina käy niin, että mä ihastun aina niihin, jotka eikä ihastu muhun ja toisinpäin. Tää on ihan kuin teininä. Haluaisin kokea joskus jotain intohimoista.
Kommentit (22)
Ihan tavallinen hän mielestäni oli. Mutta aina näin tuntuu käyvän. Olen varmaan tuomittu olemaan onneton...
Kumpi sitten parempi, itse kun en ihastu kehenkään. Suurimmasta osasta en kiinnostus edes.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen hän mielestäni oli. Mutta aina näin tuntuu käyvän. Olen varmaan tuomittu olemaan onneton...
Todennäköisesti suosittu mies, matcheja jonossa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kokeilisit jotain tavallista miestä välissä?
Häh? Siis tavalliset miehetkö muka ihastuvat kaikkiin tapaamiinsa naisiin? Vai mitä tarkoitat?
Jos noin herkästä ihastut, niin ihastut varmaan melko helpolla ja usein. Kohti uusia matcheja!
Tämä on se kuvanmuokkaajajonne, joka ei uskaltanut päivällä pullukan tytön kanssa treffeille.
Mene nukkumaan ja keksi huomenna parempi.
Naisten tavallinen mies= mies josta kaikki muutkin naiset unelmoivat=mallitasoinen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Siis tavalliset miehetkö muka ihastuvat kaikkiin tapaamiinsa naisiin? Vai mitä tarkoitat?
Apukoulu jäänyt välistä?
Tindermatchini ihastui minuun, mutta minä en häneen. Sitten elämä tapahtui ja lopputulema on se, että menimme viime kesänä naimisiin. Never say never 😁🙈😜
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tavanneet livenä?
Ollaan tavattu. Vaikutti ensin kiinnostuneelta, mutta pakitti jostain syystä parin päivän päästä. Liekö tosiaankin niin, että muita naisia on jonossa. Onhan se mahdollista....
Vierailija kirjoitti:
Tindermatchini ihastui minuun, mutta minä en häneen. Sitten elämä tapahtui ja lopputulema on se, että menimme viime kesänä naimisiin. Never say never 😁🙈😜
Ihana kuulla. Tosin emme saa enää yhteyttä toisiimme, kun poistin hänet yhteystiedoista. Kirjoittaisin hänelle muuten aina heikkoina hetkinä;(
Näinhän se tuppaa menemään. Moni muukin taitaa olla ihastunut samaan henkilöön...
En ole ihastujatyyppiä. Kunpa olisinkin, niin en jäisi aina pitkiksi ajoiksi miettimään ja haaveilemaan jonkin ihastuksen perään.