Maksaisitko 1800 euroa per kk vuokraa?
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000007813255.html
Aika kallista asumista ja korona vei kyvyn maksaa.
Kommentit (48)
Miksi kun omassa talossa asumiskulut on 350e
Ehkä jos saisin tyyliin 4000 nettona palkkaa ja asunto olisi huippuihana ja keskeisellä paikalla.
No en, koska mun nettotulot menisivät viimeistä killinkiä myöten vuokraan.
Jos on varaa maksaa tuo summa vuokraa, on kyllä varaa myös maksaa asuntolainaa.
Miksi ihmeessä ei ostanut omaksi? Tuossa ajassa olisi velankin maksanut. 13 vuotta moista vuokraa on lähes 300.000 egee
En todellakaan. Tämä 300 euron kuukausivastike sopii mulle, osingot kattavat sen kuten muutkin kulut.
Hän on samalla huolehtinut vanhan äitinsä asumisesta. Kuitenkin heillä on oma yksityisyytensä ja kotinsa. Hinta ei ole kohtuuton
Nettopalkka on 1600 €. Tokihan minä ottaisin joka kk pikavippiä 200 e, ja asuisin ilman sähköä ja vettä.
Kai se äitikin jotain maksaa eikä ilmaiseksi siellä tiluksilla asustele, jos vielä niin hyvä eläkekin on että vie yhteistalouden asumistuet. Ja jos on vuokria rästissä, niin mitään 6kk irtisanomisaikaa ei ole, eli ihan laillisen lapun se sai. Ihmetyttää nämä kovaa kohtaloaan itkevät, on jättäydytty osa-aikatöihin ja sitten ei olekkaan varaa samaan, mihin harvalla perheellä on missä sentään 2 täyttä työpäivää tekevää...hän myös ajatteli joutuvansa ehkä palaamaan entiseen ammattiinsa, siis tuossa iässä ja alalle missä ei töitä juuri edes ole, sekä hirveä kilpailu duuneista koska "mediaseksikäs" ala...HUOH
1800 euro vuokralla minulla jäisi vesilaskuun, sähköön, ruokaan, nettiin, vakuutuksiin, puhelinlaskuun, vaatetukseen, hygieniatuotteisiin ja säästöön 35 euroa kuukaudessa. Ei kai mikään Stokkan myyjä maksa tuollaisia vuokria yksin tai edes kaksin? Oma asuntolaina on viidesosa tuosta.
Hinta on hurja ja sitten jäi pois tiedottajan hommista ja alkoi osa-aikamyyjäksi
En maksaisi vaikka tienaisin hyvin.
Maksettiin asuntolainaa keskimäärin 1000€/kk ja talolaina oli poissa 11 vuodessa. Eli en missään nimessä maksaisi tuollaista vuokraa kun unelmakodin voi itse rakentaa.
Tuolla summalla maksaa jo omaa hyvän matkaa.
Kyllä maksaisin. Siis jos voittaisin lotossa. lol
En todellakaan, lyhennetään talolainaa 1200e/kk
Siinä on kaksi asuntoa samalla tontilla.