Kuinka monta kirjaa olet lukenut tänä vuonna kannesta kanteen?
Kommentit (12)
6 tai 7 muistaakseni, aika lailla puoliksi asiaa ja fiktiota.
En ole laskenut mutta veikkaan n.3. Haluaisin lukea enemmän mutta tässä elämänvaiheessa aika on aika rajallista.
Kymmenisen kirjaa. Viimeisimpänä Susanne Mauden Ennen kuin unohdat.
Noin 10, siinä ainakin yksi e-kirja mukana. Viikkovauhti on noin yksi kirja, mutta muutamassa on mennyt vähemmän.
Yhden. Olen kyllä aloittanut monta muutakin, mutta osunut niin huonoja kohdalle että viimeistään 100 sivun paikkeilla olen luovuttanut.
En ole edes aloittanut yhtä. Tiedän että jotain on pahasti vialla. Ahdistaa lähinnä. Viime kesänä aloitin yhden kirjan jonka omistan. Olen lukenut sen ehkä 30 vuotta sitten. Koskaan ei ole ollut mitään x tahtia montako kirjaa luen. Ollut vaan tapana ala-asteelta lähtien että melkein aina mulla on joku kirja kesken.
Dekkarit, kauhu, scifi ja huumori on ne mitä eniten olen lukenut. Muutakin jonkin verran. Se pelkkä jonkin verran on aika hurja pino.
Melkein kaikki Hanoi Rocks-kirjat. Muutaman olen lukenut useampaan kertaan.
Kerkisin lukea myös Phil Lynottista kertovan kirjan.
~ mummo ~
Luen kirjoja jatkuvasti, useita tunteja päivässä. Viimeisen vuoden aikana olen lukenut kirjoja, jotka ovat minulle ennestään tuttuja. Kirjasto on ollut minulle aina paikka, jossa viihdyn. Valitettavasti riskiryhmään kuuluvana en ole voinut kirjastossa käydä yli vuoteen.
Kun ihmiset kirjoittavat tuntemuksiaan rajoitusten takia, juuri minulle tämä uutuuskirjoihin tutustumisen mahdottomuus on vaikeinta.
Ja totta, kuolemanpelko on tätäkin suurempi.
Yhden, tosin juuri eilen ostin taas pari uutta
Noin 10 kirjaa - lukemistahti aika tasainen kirja viikossa.
Lasketaanko e-kirjat, vaikkei niissä ole kansia?