Minä en enää koskaan suostu uhriksi
En ikinä! Minulle ei enää tehdä niin, tapan sen joka yrittää. Älä sinäkään suostu. Sairailla paskoilla on mukavaa vetää asiasta vitsiä ja huumoria. Varmaan naurattaisi paljonkin jos kyseessä olisit sinä itse tai läheisesi. Epäinhimmillistetään ihmistä, tehdään asioita seläntakana, ihminen on vain joku tavara jolla ei ole väliä silloinkun hän tietyssä tilassa. Minä olisin voinut vaikka kuolla ja monet ovat varmaan kuolleetkin. Hv
Kommentit (14)
Aloitus on yhtä epäselvä, varmaan yhtä epäselvä siellä kirjoittelee. Tarkenna hieman, mitä tarkoitat? Mitä sinulle on tehty? Onko muroihin pissattu?
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä oikeen vaahtoot?
Siitä että en enää alennu uhriksi! Täytyy vai ottaa sellainen aggressiivinen lähestymistapa, muuten sitä aina jää jalkoihin!!
Vierailija kirjoitti:
Ei tuokaan terveen tekstiä ole.
Jos apta on hyväksikäytetty, hänen terveydentilastaan riippumatta syy on vain hyväksikäyttäjässä.
Mikään ei vaan tapahdu vaan teoilla on aina tekijä. Syy on yksin tekijässä. Mikään ei oikeuta väkivaltaan.
Onko siellä tulkkeja? Pitäisi saada mututuntumat selkeäämpään muotoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä oikeen vaahtoot?
Siitä että en enää alennu uhriksi! Täytyy vai ottaa sellainen aggressiivinen lähestymistapa, muuten sitä aina jää jalkoihin!!
Tuhoa se Mätisäkki!
”Tehdään asioita selän takana” . Sanopa muuta.
Sinäkin, pruuttukseni 😘
Jos näet päällesi sylkäisijän niin sylkäise takaisin.
Mutta jos et tiedä, kuka sylkäisi, niin ei kannata kaikkia vastaantulijoita alkaa sylkemään.
Sielläpähän nillittäköön vaikka maailmanloppuun asti jos kerran olen niin s--tanan kiinnostava.
Minua säälittää ne pahaa aavistamattomat ihmiset jotka joutuvat uhreiksi yhä uudelleen ja uudelleen...en vain voi auttaa kaikkia maailman ihmisiä, enkä edes Suomen. Jokaisen pitäisi pitää kiinni oikeuksistaan!
Ap
Juurikin noin! ❤️