Apteekin omasta raskaustestistä
Koska teillä näyttänyt plussan ja oletteko ottaneet sen monen tunnin pissa panttauksen jälkeen? Mä testasin kun menkat oli 2vk myöhässä ja oli kaksi tuntia edellisestä pissalla käynnistä=näytti negaa. Nyt menkkoja ei vieläkään kuulu ja jo kiertopäivä 53. Luulisi että plussa näkyy jos sellainen on, kun menkat oli testatessa sen kaksi vk myöhässä!
Kommentit (5)
kun menkat oli myöhässä 3pv ja siitä plussasta tuloksena ihana 1,5-vuotias poika!
Nalle
Oon omalla kohdallani huomannut, että kun ei oo ovista kierron pituus on just tollanen tähtitieteellisen pitkä. Oon noina kuukausina testannut varmaan kaikki raskaustesti merkit ;-) ja kaikki antoivat oikean tuloksen eli en ole ollut raskaana. Lääkäri kerran määräsi teroluteja, jotta kierto taas alkaisi. Aina en oo jaksanut mennä lääkäriin...
että ne menkat taas tulee :-) kiitos vastauksista
haalean, mutta selkeän viivan testiajan puitteissa jo pari päivää, ennenkö menkkojen olis pitänyt alkaa. Ja tuona oletettuna menkkojen alkamispäivänä sainkin sit jo selkeen vahvan viivan.
titi75 rv8+4
itse tein apteekin raskaustestin kun menkat oli myöhässä kolme päivää ja vahvan plussan näytti ja tuloksena jo nyt 4vee poika 8=)