Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä närästystä? Kurkkua polttelee..

Vierailija
19.02.2021 |

Kurkunpäässä poltellut nyt viikon ajan. Maanantaina ja tiistaina enemmän, nyt hiukan vähentynyt. Sellainen nopea mutta tuntuva polte nousee kurkkuun, joka kestää vain muutaman sekunnin ja ilmenee 1-5 kertaa päivässä. Sillä että istunko vai makaanko ei ole vaikutusta asiaan, eikä sillä olenko just syönyt jotain.

Onko tämä sitä kuuluisaa närästystä? Muita oireita ei ole ja olen aina ollut ns. teräsvatsa eli harvemmin mitään vatsaoireita on.

Olen 28v, perusterve normaalipainoinen, en tupakoi, käytä alkoa enkä juo kahvia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up up

Vierailija
2/4 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närästystä taitaa olla. Oletko syönyt viimeaikoina rasvaisempaa ruokaa? Käväise hakemassa apteekista ilman reseptiä saatava närästyslääke esim. Ranisan tosi hyvä, pieni tabletti eikä maistu millekkään piparminttumössölle, kuten moni näistä lääkkeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa närästykseltä. Hae apteekista paketti somacia tms. syö se kuurina ja katso auttaako. 

Vierailija
4/4 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närästystä on. Mulla on tuota usein ja viimeksi äityi niin pahaksi, että koko rintalasta aivan tulessa. Todettiin refluksi ja ruokatorvi oli tulehtunut. Otti aikansa parantua joten todella kamala vaiva. Kannataa hakea apteekista vaikka Somacia ja kokeilla sillä helpottaako. Jos ei, niin lääkäriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi