Toimiiko muilla Nordean tunnuslukusovellus?
Minulle ilmoittaa ettei palvelu ole käytössä, kokeile hetken päästä uudelleen.
Kommentit (22)
Ei toimi minullakaan eikä aviomiehellä. Piti asuntolainahakemuksia laitella mutta jäi sitten :D
Miksi kysyt? Kalasteletko tunnuslukujani?
Just nyt ei tunnu toimivan ainakaan Nordean mobiilitunnistautuminen eikä kyllä toiminut Dansken tunnistautumislaitekaan.
Kuuleman mukaan ei enää toimi Androidin vsnhemmissa versioissa.
Nordean tunnuslukulaite toimi minuutti sitten. No, sillä ei ole mitään tekemistä tunnuslukusovelluksen kanssa. Kunhan testasin.
Muista päivittää älylaitteesi käyttöjärjestelmä sekä Tunnusluvut -sovellus
Tarkista seuraavat asiat: - Käytössäsi on Tunnusluvut -sovelluksen viimeisin versio (1.10). Voit tarkistaa Sovelluskaupasta onko uusi päivitys saatavilla. - Laitteesi käyttöjärjestelmä on Android 6 tai iOS 10.0 tai uudempi. Voit tarkistaa tämän puhelimesi asetuksista. Lisäohjeita löydät verkkosivuiltamme nordea.fi/tunnuslukusovellus.
On uusin versio, jokin häiriö kuulemma on. Korjaavat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt? Kalasteletko tunnuslukujani?
Laita foliohattu päähäsi, huheijaa.
Ihana Nordea! Iso pankki ja kirjautumaan ei pääse!
No hei, onnex esim. Osuuspankilla ei ole ikinä mitään häiriöitä, eiku.
Mulla vaati päivittämisen , nyt toimii
Vierailija kirjoitti:
Mulla vaati päivittämisen , nyt toimii
Mulla on uusin versio, silti ei toimi :(((
Täytyy päivittää uuteen. Tietokoneella kävin Nordeassa niin toimi tunnunlukusovellus, ei mobiilivarmenteessa.
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/5d01c781-4dbb-48a3-9a6b-e63a7280…
Nordealla pahoja ongelmia – verkkopankkiin ei pääse, tunnistautuminen ei onnistu
Tänään klo 12:43
Nordea ilmoittaa laajoista häiriöistä sen tunnuslukusovelluksessa.
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/5d01c781-4dbb-48a3-9a6b-e63a7280…
Nordea kertoo, että sen tunnuslukusovelluksessa on havaittu häiriö, joka estää sisäänkirjautumisen verkko- ja mobiilipankkiin sekä tunnistautumisen kolmannen osapuolen palveluihin.
– Tunnuslukusovelluksessamme, jolla kirjaudutaan verkko- ja mobiilipankkiin, on tällä hetkellä tekninen häiriö, jota korjataan parhaillaan. Havaitsimme vian noin kello 10.30. Toivomme, että vika saadaan korjattua mahdollisimman pian, Nordean viestinnästä kerrotaan.
Niinpä näemmä herjaa.