Onko outoa, et mies tulee sun luo ison repun kans
Eli olette kerran aikaisemmin nähneet ja viettäneet yön yhdessä. Sitten mies tulee parin päivän kuluttua tapaamaan sua ison repun kans, missä on yökamat mukana ilman, että ollaan sovittu yökyläilystä. Outoa? Miten suhtautuisitte tilanteeseen?
Kommentit (46)
Yleensä sovittu yökyläilyistä puolin ja toisin. Kerran tosin tuli deitin asunnolle mennessä poikettua lähikaupasta ostamaan hammasharja ja dödö, kun yhdessätodettiin että voisihan olla yön yhdessä. Yksi deitti oli kerran varannut varmuudenvuoksia taskuunsa yötä varten tavaroita.
Jos se on menossa sun luota johonkin missä tarvii reppua
Näyttäisin miehelle ovea. Mun luona ei yövytä ellei asiasta ole sovittu.
Mulla oli villeinä sinkkuvuosina aina hammasharja ja vaihtopöksyt käsilaukussa.
Mies selvästikin ajattelee että seurustelette.
Huh huh miten hullua porukkaa tämä palsta on täynnä. Miten voi joku reppu olla tuollainen ongelma? 🤣
Noi reppumiehet on sikiävää sorttia. Kohta jo ostat rintarepun, sitten kerhorepun ja lopulta hurjan määrän koulureppuja.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh miten hullua porukkaa tämä palsta on täynnä. Miten voi joku reppu olla tuollainen ongelma? 🤣
Kuka sekopää menee kylään repullinen vaatteita mukanaan?
Muija on heittänyt pihalle ja etsii uutta elättäjää. Syö ruokasi ja vie rahasi.
Lähinnä tulee mieleen asunnoton, luottotiedot menneet.
Hampuusi, merimies tai satamajätkä. Pari yötä Ullan luona, siitä Annalle, ihanalle Bettiinalle ja viikonloppuromanssi kauniin Erican kanssa ravintoloissa syöden, joko piuhalle tai naisen rahoilla. Pariksi viikoksi toiseen kaupunkiin ja rundi uudestaan alusta.
No on se outoa koska olen umpiheteromies.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä ole näköjään ongelma kuin sinulle😂 täällähän on ihan hyvä keskustelu käynnissä repusta.
Taitaa olla taas joku koditon joka hyväkskäyttää naisia sadakseen yöpaikan.
No täytyyhän ne mielialalääkkeet jossain kuljettaa🙄
Hahahaha mä kuljen melkeen kaikkialle vaihtelevan täyden 40 litran repun kanssa :-DD
Ihan käytännöllisyyssyistä on aamusta iltaan mukana usein sekä duuni- treeni ja joskus myös ne yöpymiskamat.
Asun suht keskustassa ja kuljen aamusta julkisilla töihin, sieltä treeneihin ja joskus samaa reissua vielä illasta mieskaverin luo yöksi... eri asia jos kulkisi vaikka autolla niin ei tarvis roudata koko päivän kamoja mukanaan kokoaikaa, vaan vois esimerkiksi treenikamat tai yöpymisvehkeet varastoida autoon :D
Ei ole minusta kovinkaan outoa. Outoa sitä vastoin on se, että seksiä harrastetaan ennen kuin tunnetaan toista ollenkaan. Siis jotenkin on minusta uskomatonta, että olette nussineet ja nyt pidät tuollaista käyttäytymistä outona.
Ei mitään syytä miettiä moista. Varautunut mahdolliseen yöpymiseen ja helppohan se reppu on nakata selkään jos ei jää yöksi. Haluaa tosissaan olla kanssasi.
Sinulla on käynyt hyvä säkä. Etkä varmaan sitä omaasi löytänyt treffisivulta? Minä löysin, ja sitä henkistä virhettä paikkailen edelleen.