Miksi työkkäri soittelee mulle muttei äidilleni?
Minulle soitellaan 3 kk välein. Äitini kertoi ettei ole saanut vuosiin sieltä soittoja. Onko se ikä?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen äitisi on? Olen itse 52-vuotias ja minulle soitetaan kyllä 3kk välein ja joskus useamminkin ja vähän väliä tulee puhelimeen kutsuja rekrytilaisuuksiin.
56v
Meillä tilanne on päin vastainen. Itse olen 32v, eikä kukaan soittele. 59v äitiäni kiusataan jatkuvasti.
54 ja 3kk soitot tulee ajallaan, työtarjouksia harvakseltaan.
Hänen tilanteensa on tulkittu siellä jotenkin erilaiseksi kuin sinun.
Mä jäin viime huhtikuun alussa työttömäksi, eikä ole mitään yhteydenottoa (kirjeitse, puhelimitse tai netin kautta) tullut alkuhaastattelun jälkeen.
Minulle on soitettu kerran. Pätkätöissä vuosikausia, nyt kokonaan työtön jo vuoden.
Soitellaan? Olen kohta vuoden ollut työtön ja alussa toki soiteltiin kun oli asiaakin, mutta en ole edes odottanut soittoja nyt. Mitä he soittavat? Tietenkin haen koko ajan töitä. Ja mietin, että pitäisikö mennä uudelle kurssille. Ei minua tarvitse patistella sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen äitisi on? Olen itse 52-vuotias ja minulle soitetaan kyllä 3kk välein ja joskus useamminkin ja vähän väliä tulee puhelimeen kutsuja rekrytilaisuuksiin.
56v
Ehkä heillä on joku ikäraja jonka jälkeen antavat periksi ja jättävät rauhaan. Olen se sama 52-vuotias joka juuri tänään sai taas työtarjouksen. Niitä on tullut vähän väliä, mutta taas tällä kertaa he tarjoavat paikkaa johon vaaditaan korkeakoulututkinto, vaikka minulla ei ole muuta kuin peruskoulu käytynä. Hävettää taas väkipakolla lähettää työhakemus työpaikkaan johon ei ole mitään mahdollisuuksia.
Työkkärillä tuntuu nyt korona-aikaan olevan paljon vapaa-aikaa lähetellä turhia työtarjouksia. Luulisi että olisi sitten myös aikaa katsoa tarkemmin millaista koulutusta työ vaatii ja verrata sitä asiakkaan koulutukseen.