Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työhaastattelija ei koskaan ilmaantunut haastatteluun

Turhauduin
19.02.2021 |

Tahdoin tämän paikan kovasti ja odotin jännittyneenä haastattelua, olin valmistellut esitettävät työni (kun pyydettiin esittelemään haastattelussa) perusteellisesti. Mutta kappas, ketään ei ole Google Meet tapaamisessa paikalla ja olen yksin huoneessa. Odottelen siinä tunnin verran eikä ketään ilmesty paikalle. Hallussani ei ollut kenenkään puhelinnumeroa johon olisin voinut soittaa ja sähköposti on turhan hidas.

Miten pitäisi ottaa yhteyttä firmaan nyt jälkeenpäin, toivoisin silti pääseväni haastatteluun ja mahdollisesti töihin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo jo kerro hakemastasi firmasta riittävästi.

Vierailija
2/7 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinulla jokin yhteystieto on kyseiseen firmaan? Sinne vain yhteydenottoa, että minulla piti olla tänään haastattelu klo xx mutta sinne ei saapunut ketään. Voisinko saada uuden ajan? Jos puhelinnumeroa ei ole niin sähköposti on ok.

Tarkista ensin, että kellon aika oli oikea, eikä esimerkiksi eri aikavyöhykkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta sulla on sähköpostiosoite, niin laita ihmeessä sinne viestiä. Itse olisin kyllä laittanut viestin jo sovitun palaverin aikana.

Vierailija
4/7 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlaamalla ei löytynyt puhelinnumeroa?

Vierailija
5/7 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhaastettelija unohti koko jutun.

Tottahan tuollaisessa tilanteessa olisi pitänyt soittaa.

Ja miten muka ei ollut puhelinnroa, miten alunperinkin sait yhteyden työhaastettelijaan?

Vierailija
6/7 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaamalla löytyvä numero menee automaattiseen vastaajaan joka pyytää jättämään soittopyynnön. Ensimmäisellä kerralla tähän soittopyyntöön vastattiin 4 päivää jäljessä.

Vierailija
7/7 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on niin salamyhkäinen firma, että parempi unohtaa koko paikka. Jotain outoa on tuossa, ettei löydy mitään selkeitä yhteystietoja. Onko yritys Suomessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme