Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastoinkäymiset näkyvät naamassa

Vierailija
18.02.2021 |

Olen vähän päälle 20-vuotias ja aivan järkyttävää. Mietin miltäköhän näytän 20 vuoden kuluttua? Ja tämä kaikki on tapahtunut alle vuodessa. Silmät sammuneet ja surulliset, ryppyjä kaikkialla ja ilme valahtanut. Ihmiset pitävät minua varmaan yli 40 jo nyt.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ihmisillä on myös samankaltainen reaktio minut nähdessään, mitä en osaa tulkita.

Vierailija
2/5 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on, vastoinkäymiset näkyvät naamassa. Vielä alle kouluikäisenä olin ihan ok:n näköinen, mutta ainakin jo 2. luokalla naama oli jo "venähtäneen" näköinen. Koulukiusattu olin. Eikä sen jälkeen ainakaan parempaan suuntaan ole menty varsinaisesti.

Vierailija
4/5 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on, vastoinkäymiset näkyvät naamassa. Vielä alle kouluikäisenä olin ihan ok:n näköinen, mutta ainakin jo 2. luokalla naama oli jo "venähtäneen" näköinen. Koulukiusattu olin. Eikä sen jälkeen ainakaan parempaan suuntaan ole menty varsinaisesti.

Hätkähdän joka kerta peiliin katsoessani kuinka se ilo on kadonnut ja miten onnettomalta näytän.

Ap

Vierailija
5/5 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastoinkäymiset näkyvät myös siinä, millaisena itsensä näkee. Mm. yksi masennuksen tunnusmerkeistä voi olla, että alkaa pitää itseään rumana ja pysyvästi ulkonäöltään vioittuneena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme