Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ja missä vietät talviloman?

Vierailija
18.02.2021 |

Mä oon töissä, koska työsuhteeni pituus ei oikeuta vielä tänä vuonna talvilomaan.

Lapsi menee isoäitinsä luokse viideksi päiväksi Uudelmaalta Varsinais-Suomeen (= voi kyynel).

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona. Onneksi upeille laduille pääsee takapihalta ja lunta piisaa kuin Lapissa ikään.

Ensi vuonna toivon mukaan voi tehdä jotain muutakin, vaikka jonnekin lämpimään. Maltan kyllä odottaa koska ei ole ollut näin hienoa talvikeliä moneen vuoteen. Nyt nautitaan tästä.

Vierailija
2/27 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappiin tietysti pitkiin rinteisiin laskettelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä tiedossa ja yksi vapaapäivä. Disney plussasta lapsien kanssa supersankareita ja piirrettyjä.

Vierailija
4/27 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään mökille. Se on kolmen vartin päässä kotoa, ja viedään ruoat kotipaikkakunnan lähikaupasta mukanamme.

Ei tavata reissun aikana ketään. Me mennään hakemaan rauhaa, hiljaisuutta ja hiihtelyä järven jäällä.

Vierailija
5/27 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona itkien.

Kuulostaa kai pahalta, mutta tässä on aika pitkään saanut mennä vain hammasta purren niin sitten saa antaa vain tulla.

Vierailija
6/27 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliiseen lappiin joutuu tyytymään, kun alpeille ei pääse.

Vierailija
7/27 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona. Ei edes kiinnosta lähteä muualle etsimällä etsimään tartuntoja. Netissä on viihdettä ja ulkona hieno pakkaskeli.

Vierailija
8/27 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna lähtee karavaani Suomen läpi Lappiin! Matkoille mennen tullen pysähdykset mummoloihin.

Vierailija
9/27 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä, koronapotilaita hoitaessa..

Vierailija
10/27 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukalla lasketellen kuten käytännössä kaikki vapaapäivätkin jos sää ja aikataulut suinkin vain sallivat. Asun Kuusamossa.

Vierailija
11/27 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olen. Jouluna oli lomaa ja seuraavaksi pääsiäisenä. Ei ole kouluikäisiä lapsia.

Vierailija
12/27 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona. Tähän on jo tottunut, että mitään ei auta suunnitella. Mikään maailmanmatkaaja en tähänkään mennessä ole ollut mutta olisihan se mukava käydä lomalla edes naapurikaupungissa. Ei vaan houkuta raahautua kaupoissa maskit naamalla joten pysytään kotona. Onneksi olen kuitenkin koti-ihminen ja saan nautintoa esim. hiihtämisestä luonnossa, niin eiköhän se loma mene aivan mukavasti.

Vierailija
13/27 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän sisätiloissa mutta käyn lenkillä päivittäin

Vierailija
14/27 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaiseen lomakeskukseen mennään.

Vierailija
15/27 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama alapeukutatteko, kun sanon ajavani lapsen kanssa Helsingin rajojen ulkopuolelle tapaamaan vanhempiani, lapseni ainoita isovanhempia.

Ei olla nähty joulun jälkeen, joka vietettiin maskien ja 1,5 m etäisyyksien pyhästi vallitessa eikä ketään tartutettu tai itse sairastuttu.

Vierailija
16/27 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leville mennään. Hiihtoa ja laskettelua.

Vierailija
17/27 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä hiihdellään meren jäällä kerrankin.

Ei varmaan onnistu ensi vuonna.

Vierailija
18/27 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on abi ja alamme nyt varjella häntä ettei kirjoitukset vaarannu. Olemme siis kotona ja koko maaliskuun omaehtoisessa karanteenissa. Ei haluta altistumisia nyt.

Vierailija
19/27 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona. Ei järkevä ihminen lähde mihinkään laskettelukeskuksiin tässä korona tilanteessa.

Vierailija
20/27 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona. Tehdään lasten kanssa kaikkea hauskaa. Mies töissä pitää loman vasta huhtikuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän