Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pakko haluta lisää lapsia?

Yhden lapsen äiti
18.02.2021 |

Minulla on 2,5 vuotias tytär ja aivan ihana sellainen.
Vietämme paljon aikaa yhdessä perheenä.
Jatkuvasti tulee kyselyitä koska tulee sisarus?
Koskas teette seuraavan?

Vauva aika oli todella raskasta, olin henkisesti todella loppu ja ei, enää en jaksaisi toista lasta sekä vauva arkea. Liikunta ja työni ovat minulle todella tärkeitä samoin matkustelu. Nyt pystyn harrastamaan mielinmäärin liikuntaa ja olen mukana työelämässä. Ajatuskin, että jäisin kotiin tuntuu kamalalta. Tuntuu, että kokoajan täytyy perustella miksi meille ei enää tule lapsia.
Muilla samankaltaisia kokemuksia ja mitä olette vastanneet?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että te olette yhteen lapseen tyytyväisiä. Meillä on saman ikäinen esikoinen ja vaikka toisen haluankin, en mitenkään innolla odota raskaus- ja vauva-aikaa taas. Mies haluaisi vielä kolmannenkin, mutta minusta kahden jälkeen saa riittää.

Vierailija
2/7 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on.

Mistä olet saanut moisen ajatuksen mieleesi, että lapsia olisi pakko tehdä?

Vierailija
4/7 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi suorastaan moraalitonta hankkia enempää lapsia jos resursseja ja halua ei ole. Kyselijöille voit sanoa suoraan, että on huonotapaista udella, ja et enää suostu sellaista kuuntelemaan.

Vierailija
5/7 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuota kommentoimaan.

Vierailija
6/7 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonniin, sellainen dille kysymys. Piti vissiin nähdä aika paljon vaivaa vääntääkseen piilotetusti aloituksen yhden lapsen kanssa olevan niin paljon helpompaa ja kivempaa, että vain kahta tai useampaa tekee. Tai siis tyhmä, kaikillehan tukee täytenä yllätyksenä, että kahdessa on enemmän työtä kuin yhdessä ja vain harvat ja viisaat tajuavat lopettaa yhteen. Sehän oli koko aloituksen tarkoitus, mutta hienosti esität olevasi kaikkien kaveri 😂 ihmiset on muuten erilaisia, vastauksena oikeaan agendaasi tehdä aloitus.

Vierailija
7/7 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ei ole kuin verot ja kuolema

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi