Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin lopetat maskin käytön?

Vierailija
18.02.2021 |

Vaihtoehdot

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riskiryhmien rokotusten jälkeen koronasta tulee pienempi riesa kuin influenssasta, joten lopetan siihen paikkaan maskin käyttämisen muuten olen moraalisesti velvollinen pitämään sitä myös influenssa epidemian aikana päivittäin koska myös influenssan voi sairastaa ja tartuttaa oireettomana. Eli maski naamalla pitäisi elää suuri osa vuodesta koko loppu elämä, no way.

Vierailija
2/20 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka lopetatte maskin käyttämisen kun hallitus antaa luvan niin valmistautukaa siihen ettei sitä tule koskaan tapahtumaan. Kyllä meitä jaksetaan syyllistää ja kontrolloida jatkossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole juuri käyttänyt tähänkään asti. Ainakaan en aio enää toista maskia hankkia tämän pandemian aikana.

Vierailija
4/20 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aloittanutkaan.

Vierailija
5/20 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vuoden aikana....

Vierailija
6/20 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi itse tätä valita. Keitä kuntoutustuella eläviä nämä en ole koskaan käyttänyt enkä aio - va jukit ovat? Lähes kaikilla työpaikoilla, joissa ollaan sisällä ja muiden kanssa tekemisissä, pitää käyttää maskia. Helppo se on siellä verorahoilla eläessä huudella. Joidenkin pitää töissäkin käydä.

Vierailija
7/20 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampaat, lampaat, uutta hysteriaa odotellessa!

Vierailija
8/20 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuu vaihtoehto "kun pakkaset hellittää" 😅

Vierailija
9/20 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin jo pari kuukautta sitten kun tajusin ettei siitä ole mitään hyötyä.

Vierailija
10/20 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muitakin viruksia joten pidän ikuisesti. Älkää sitten ex maskipäät mulkoilko!

Vierailija
11/20 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä aloittanutkaan.

N35

Vierailija
12/20 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mö käytän vain kunnon hengityssuojaimia, mutta hyvinkin voin siirtyä kangasmaskin käyttäjäksi sitten kun tämä virus on tukahdutettu.

Maskin kanssa on jotenkin mukava olla ihmisten ilmoilla.

Vierailija
13/20 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi itse tätä valita. Keitä kuntoutustuella eläviä nämä en ole koskaan käyttänyt enkä aio - va jukit ovat? Lähes kaikilla työpaikoilla, joissa ollaan sisällä ja muiden kanssa tekemisissä, pitää käyttää maskia. Helppo se on siellä verorahoilla eläessä huudella. Joidenkin pitää töissäkin käydä.

Mikäs sää olet vittuilemaan kuntoutustukilaisille?

Vierailija
14/20 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä kun menen festareille tukemaan köyhiä artisteja.

Vierailija
15/20 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan hengityssuojaimen käytön sitten, kun olen joko saanut rokotteen (mikä tapahtunee optimistisesti arvioitunakin  vasta joskus loppukesästä tai syksyllä) tai kun tartuntaluvut ovat viime juhannuksen tasolla eli uusia tartuntoja kahden viikon ajalta max 160 kpl.

Vierailija
16/20 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksikään noista vaihtoehdoista.  Lopetan sitten kun tuntuu turvalliselta, niin itselle kuin läheisille.

Flunssaisena ja muissa virustaudeissa pidän jatkossakin, ihan ilman määräyksiä.

Vierailija
17/20 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittuilen todellakin niille, jotka täällä lesoavat, että eivät käytä maskia. Ihan kuin olisi tosi siistiä ja coolia. Onhan se varmasti siistiä, kun ei tarvitse kantaa itse mitään vastuuta mistään. Muut käyvät töissä ja suojaavat kanssaihmisiä.

Vierailija
18/20 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka lopetatte maskin käyttämisen kun hallitus antaa luvan niin valmistautukaa siihen ettei sitä tule koskaan tapahtumaan. Kyllä meitä jaksetaan syyllistää ja kontrolloida jatkossakin.

Ja mikähän tällaiselle olisi motiivina? Enpä usko että syytä löytyy.

Vierailija
19/20 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

Vierailija
20/20 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittuilen todellakin niille, jotka täällä lesoavat, että eivät käytä maskia. Ihan kuin olisi tosi siistiä ja coolia. Onhan se varmasti siistiä, kun ei tarvitse kantaa itse mitään vastuuta mistään. Muut käyvät töissä ja suojaavat kanssaihmisiä.

Maskit eivät suojaa miltään "viruksilta" ja ovat tutkitusti turhia.

En käytä maskeja nyt enkä koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän