Milloin lopetat maskin käytön?
Kommentit (20)
Te jotka lopetatte maskin käyttämisen kun hallitus antaa luvan niin valmistautukaa siihen ettei sitä tule koskaan tapahtumaan. Kyllä meitä jaksetaan syyllistää ja kontrolloida jatkossakin.
Enpä ole juuri käyttänyt tähänkään asti. Ainakaan en aio enää toista maskia hankkia tämän pandemian aikana.
En voi itse tätä valita. Keitä kuntoutustuella eläviä nämä en ole koskaan käyttänyt enkä aio - va jukit ovat? Lähes kaikilla työpaikoilla, joissa ollaan sisällä ja muiden kanssa tekemisissä, pitää käyttää maskia. Helppo se on siellä verorahoilla eläessä huudella. Joidenkin pitää töissäkin käydä.
Lampaat, lampaat, uutta hysteriaa odotellessa!
Puuttuu vaihtoehto "kun pakkaset hellittää" 😅
Lopetin jo pari kuukautta sitten kun tajusin ettei siitä ole mitään hyötyä.
On muitakin viruksia joten pidän ikuisesti. Älkää sitten ex maskipäät mulkoilko!
Mö käytän vain kunnon hengityssuojaimia, mutta hyvinkin voin siirtyä kangasmaskin käyttäjäksi sitten kun tämä virus on tukahdutettu.
Maskin kanssa on jotenkin mukava olla ihmisten ilmoilla.
Vierailija kirjoitti:
En voi itse tätä valita. Keitä kuntoutustuella eläviä nämä en ole koskaan käyttänyt enkä aio - va jukit ovat? Lähes kaikilla työpaikoilla, joissa ollaan sisällä ja muiden kanssa tekemisissä, pitää käyttää maskia. Helppo se on siellä verorahoilla eläessä huudella. Joidenkin pitää töissäkin käydä.
Mikäs sää olet vittuilemaan kuntoutustukilaisille?
Kesällä kun menen festareille tukemaan köyhiä artisteja.
Lopetan hengityssuojaimen käytön sitten, kun olen joko saanut rokotteen (mikä tapahtunee optimistisesti arvioitunakin vasta joskus loppukesästä tai syksyllä) tai kun tartuntaluvut ovat viime juhannuksen tasolla eli uusia tartuntoja kahden viikon ajalta max 160 kpl.
Ei yksikään noista vaihtoehdoista. Lopetan sitten kun tuntuu turvalliselta, niin itselle kuin läheisille.
Flunssaisena ja muissa virustaudeissa pidän jatkossakin, ihan ilman määräyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittuilen todellakin niille, jotka täällä lesoavat, että eivät käytä maskia. Ihan kuin olisi tosi siistiä ja coolia. Onhan se varmasti siistiä, kun ei tarvitse kantaa itse mitään vastuuta mistään. Muut käyvät töissä ja suojaavat kanssaihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka lopetatte maskin käyttämisen kun hallitus antaa luvan niin valmistautukaa siihen ettei sitä tule koskaan tapahtumaan. Kyllä meitä jaksetaan syyllistää ja kontrolloida jatkossakin.
Ja mikähän tällaiselle olisi motiivina? Enpä usko että syytä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittuilen todellakin niille, jotka täällä lesoavat, että eivät käytä maskia. Ihan kuin olisi tosi siistiä ja coolia. Onhan se varmasti siistiä, kun ei tarvitse kantaa itse mitään vastuuta mistään. Muut käyvät töissä ja suojaavat kanssaihmisiä.
Maskit eivät suojaa miltään "viruksilta" ja ovat tutkitusti turhia.
En käytä maskeja nyt enkä koskaan.
Riskiryhmien rokotusten jälkeen koronasta tulee pienempi riesa kuin influenssasta, joten lopetan siihen paikkaan maskin käyttämisen muuten olen moraalisesti velvollinen pitämään sitä myös influenssa epidemian aikana päivittäin koska myös influenssan voi sairastaa ja tartuttaa oireettomana. Eli maski naamalla pitäisi elää suuri osa vuodesta koko loppu elämä, no way.