Mikähän tämä ilmiö on, kuulen matalaa jylyä
Vähän samantapaista, jos jossain tosi kaukana olisi joku konsertti ja siitä kantautuisi basson jytinää kotiin, sillä tavalla, että sen just kuulee, eli ei kovaa, mutta kuitenkin ihan selvästi. Tällaista kuulen nykyään aika usein. Mieheni vakuuttaa, ettei ole oikeasti missään tällaista ääntä. Mistähän on kyse?
Kommentit (35)
Maailman ääni liian voimakas on, olen levoton.
En, asun maalla. Ei pitäisi olla mitään oikeaa tällaista ääntä missään ympäristössä. Eilenkin illalla vähän ennen puolta yötä kuului ja nyt taas. Ap
Tinnitus. Minä kävin kerran keskellä yötä ulkona kuuntelemassa, että mistä basson jumputus kuuluu ja totesin, että omasta päästä.
Asutko lähellä tuuli"puistoa", sähkön voimalinjoja tai muuntajaa?
Vierailija kirjoitti:
Sulla on hartiat jumissa
On kyllä ihan jumissa. Ap
Naapurimaa harjoittelee suomalaisten tappamista. Ei sen kummempaa. Ihan normaalia.
Pään sisäisiä ääniä. Ihan normaalia jos on stressiä, niskat jumissa tms. Minulla menee ja tulee kausittain.
Raksatyömaa. Välillä tosi myöhään kuuluu tuota vaimeaa matalaa jylinää. Voi olla myös isompi rekka tyhjäkäynnillä tai lumenauraus.
Ärsyttävä ääni kun juuri ja juuri kuuluu mutta ei voi olla huomaamatta.
Harmageddonia varten järjestäytyvien taivaallisten sotajoukkojen kuhina. Ei kestä enää kauan kun suuri Herran päivä koittaa. Tuho on hirveä mutta sen jälkeen arvolliset saavat osakseen ennallistetun paratiisin.
Mullakin kuuluu välillä niin että ikkunalaudat tärisee.
Olen kuullut ennenkin jostain tuollaisesta.
Maahisten bändi harjoittelee seuraavaa keikkaa varten. Siitä se basson jytke.
Sinua vakoillaan. Se on vakoiluvermeiden hurinaa.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Humina
Luepa tuosta. Artikkeli ei liity "tavalliseen" huminaan.
Voi olla huomaamaton korvatulehdus.
Tuuli se vaan heiluttelee tärykalvoja pään läpi puhaltaessaan.
Asutko kerrostalossa?