Hääpäivä tänään ja mies ei ole muistanut mitenkään..
Oma lahjani tuolla kaapissa paketoituna valmiina hälle. Ensimmäiset 10v muisti aina jotenkin, nyt 15 yhdessä ja tilanne tämä. Näinkö se vaan menee, vaikka joskus ajattelin että meistä ei ikinä tule tämmöisiä..Miten teillä!?
Kommentit (44)
Pronssihäät ensi kuussa kirjoitti:
Me tehdään hääpäivänä yhdessä jotain mukavaa, eikä vain lahjota toisiamme. Vaikuttaa vähän shoppailuholistin touhulta.
Herranen aika! Onhan se nyt selvää, että rakastaan muistetaan ja juhlitaan kun kyseessä on sentään suuri ja tärkeä hääpäivä! Et taida olla koskaan kuullut rakkaudenkielistä? Toisille se on lahjat, kolmannelle yhteinen laatuaika, jollekin teot ja lopuille kosketus tai sanat.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä touhua, kun muistamisesta tehdään tuollainen kilpavarustelujuttu! Me ollaan oltu naimisissa ihan kakarasta asti, 31 vuotta. Jos jompikumpi on muistanut hääpäivän, ollaan sitä jotenkin juhlittu, mutta jos kumpikaan ei ole muistanut, ei se ole maailmaa kaatanut. Jälkeenpäin ollaan vaan naureskeltu, että taas unohtui! 10-vuotishääpäivä hurahti ohi, kun lapset oli pieniä (3, 6 ja 8) ja elämä yhtä vilskettä. 20- ja 30-vuotishääpäivää juhlittiin yhdessä lasten kanssa; mentiin syömään parempaan ravintolaan. Ja me mitään lahjoja olla ikinä toisillemme annettu - paitsi "luonnossa"... Yhdessä ollaan pysytty ja sopua ja rakkautta riittää.
Meillä myös täsmälleen näin ja ollaan oltu kohta 30 vuotta yhdessä. Välillä on hääpäivä unohtunut ja välillä ei. Jos unohtuu, ei siitä kumpikaan ole ole loukkaantunut.
Me ollaan oltu naimisissa noin 19 vuotta. Tätä kirjoitaessa tuli mieleen että taitaa kesällä tulla 20 vuotta täyteen, en ole laskeskellut pitkiin aikoihin.
Jos muistetaan niin käydään kaksistaan ravintolassa tai vaikka jätskikiskalla. Mutta suurin osa hääpäivistä on kyllä mennyt niin ettei kumpikaan muista. Eikä mökötetä eikä osteta lahjoja.
Joku mies tuossa epäili että naiset ei koskaan hemmottele miehiään ym. Mitä nyt mietin tältä vuodelta niin
- olen tehnyt miehelle eroottisen filmin synttärilahjaksi
- olen hieronut miestä noin kymmenen kertaa ja aukonut rintarangan lukkoja
- olen leiponut miehelle 2 kertaa viikossa lempileipäänsä koko vuoden
- olen tehnyt ruuat ja eväät miehelle joka päivä
Jne
Olen tyytyväinen koska meillä kumpikin hoitaa suhdetta arjessa. Tehdään paljon asioita yhdessä.
Amerikkalaisia leffoja kun katsoo, niin niille se tuntuu olevan tosi tärkeä päivä. Siis häiden vuosipäivä. Ja miehet muistaa aina! Tai jos ei muista, niin se on lähes rikollista..