Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hääpäivä tänään ja mies ei ole muistanut mitenkään..

Vierailija
18.02.2021 |

Oma lahjani tuolla kaapissa paketoituna valmiina hälle. Ensimmäiset 10v muisti aina jotenkin, nyt 15 yhdessä ja tilanne tämä. Näinkö se vaan menee, vaikka joskus ajattelin että meistä ei ikinä tule tämmöisiä..Miten teillä!?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään hääpäivänä yhdessä jotain mukavaa, eikä vain lahjota toisiamme. Vaikuttaa vähän shoppailuholistin touhulta.

Vierailija
22/44 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin naimisiin pvm :nä jota ei voi unohtaa, jos yleensä on kärryillä, onko joulu vai juhannus, vuosiluku saattaa jo näin 40 vuotta myöhemmin olla vähän kadoksissa. Joskus olen jotain ns.parempaa ruokaa tehnyt, lahjoja en ole saanut kertaakaan enkä myöskään antanut, en ymmärrä miksi pitäisi.

En koe olevani enemmän arvostettu tai rakastettu miehelleni jos hän kantaisi minulle 20 ruusua (jotka nuupahtavat huomenna) ja 300e ryppyvoiteen timanttisormuksella höystettynä.

Vierailija
24/44 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies löi vitsiksi ja läskiksi ehdotukseni, että olisi menty johonkin vaikka syömään kun oli 15. hääpäivä. Kysyin että sanoisitko vaikka jollekin työkaverillesi tuolla sävyllä hänen hääpäivästään jos se tulisi puheeksi.

Mene tiedä, ehkäpä sen pitäisi juurikin jonkun työkaverin kanssa käydä sitä vuosipäivää viettämässä.

Enpä kysy enää.

Vierailija
25/44 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies luulee, että sinä unohdit. Eihän hänkään ole vielä saanut mitään hääpäivämuistamista. Miksi miehen pitäisi antaa omansa ensin?

Yhteinen juhlapäivähän se on.

Meillä ollut kilpailu monta vuosi kymmentä, kumpi muistaa ekana.

Vierailija
26/44 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies luulee, että sinä unohdit. Eihän hänkään ole vielä saanut mitään hääpäivämuistamista. Miksi miehen pitäisi antaa omansa ensin?

Ei luule. Tiedän, että se on unohtanut. Unohtaa aina synttärit ym, jos en muistuttele. Joulun muistaa =D. Nyt en kummemmin muistutellut. Ei mun maailma tähän kaadu, mutta olishan se jo pelkästään kiva hääpäiväyllätys, että se joskus muistaisi merkkipäivän ja vaikka halaisi ja pussaisi!

Ap

Vierailija
27/44 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei luule. Tiedän, että se on unohtanut. Unohtaa aina synttärit ym, jos en muistuttele. Joulun muistaa =D. Nyt en kummemmin muistutellut. Ei mun maailma tähän kaadu, mutta olishan se jo pelkästään kiva hääpäiväyllätys, että se joskus muistaisi merkkipäivän ja vaikka halaisi ja pussaisi!

Ap

Mitä sulla on miehelle lahjaksi, ap? Aiotko antaa sen?

Vierailija
28/44 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Annan toki ja tiedän jo etukäteen, että mies nolostuu kun ei ole muistanut mitenkään. Tänä vuonna koostin miehelle itse resepikirjan. Käsin kirjoittelin siihen mieheni lempi-reseptejä..

Ap

Vierailija
29/44 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Annan toki ja tiedän jo etukäteen, että mies nolostuu kun ei ole muistanut mitenkään. Tänä vuonna koostin miehelle itse resepikirjan. Käsin kirjoittelin siihen mieheni lempi-reseptejä..

Ap

Toivottavasti hän pitää lahjasta. Hyvää hääpäivää, ap!

Vierailija
30/44 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
31/44 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Toivottavasti hän pitää lahjasta. Hyvää hääpäivää, ap!

Kiitos =)

Vierailija
32/44 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä erikoista on hääpäivässä. Pääasia, että sovut säilyy. Vai eivätkö säily, jos toinen ei piittaa? Eikö hyvä arki ole tärkeämpää?

Vierailija
33/44 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies muista tai halua muista mitään merkkipäiviä.

Minä muistuttelee ja se harmittaa, että minä olen ainoa, joka yrittää keksiä kaikkee mukavaa hauskanpitoa ja piristystä suhteeseen.

Jouluna kauan sitten vaadin, että ostaa joululahjoja. Oli jo jouluaatto, eikä mennyt ostelemaan. Itse valmistin kaiken. Sitten se antoi vaan lompakostaan kaikille 100 markkaa. Ärsytti.

Vierailija
34/44 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kyllä aina etukäteen suunnitellaan yhdessä juhlapäiviä ja sovitaan, ostetaanko lahjoja toisillemme. Eipä oo sillä tavalla tullut ikinä mielipahaa. En ymmärrä, miksi aikuinen ihminen on paiseissa jostain lahjan saamisesta omalta puolisoltaan..

Mieheni huonomuistisuuden tuntien muistuttelen myös ohimennen synttäreistäni ja saatan kertoa jopa, mitä toivoisin lahjaksi.

Vähemmällä mielipahalla pääsee, kun ei aseta tuollaisia suuria paineita merkkipäiviä kohtaan.

Vierailija
35/44 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi aina muistaa ja tehdä päivästä spesiaali? Olisihan se kiva että nainen tekisi jotain joskus. Jo yli 20v naimisissa, ja vaimo ei monesti ole tehnyt mitään erikoista merkkipäivinämme. Aina jää tekeminen minun kontolle, sanoo että oikein odottaa "En malta odottaa mitä kivaa olet keksinyt tulevalle hääpäivällemme!". Kerran ostanut sormuksen joka ei ollut edes hänen oma idea, tai valinta edes ihme että myönsi. Taitaa emäntä mennä vaihtoon jos ei ala ymmärtää että suhteessa täytyy yrittää molempiin suuntiin.

Näitä lukiessa tulee selväksi miten kiittämättömän vaimo minulla onkaan. Joku toinen osaisi ehkä osoittaa arvostusta myös kumppaniaan kohtaan kuin vain odottaa sitä toiselta.

Nainen mitä erikoista sinä olet kumppanillesi tehnyt suhteen ylläpitämiseen? Tällä en nyt tarkoita ruuan tekemistä ja kodin huoltamista. Lähinnä kaipaisin esimerkkejä mitä yllätyksiä/lahjoja naiset ovat tehneet miehensä eteen suhteen ylläpitämiseksi, vai löytyykö suomesta naisia jotka haluaa mielyttää miestään lainkaan, onko se jätetty täysin miesten tehtäväksi palvoa naisia ilman mitään vuorovaikutusta? En ole vuosiin kuullut keneltäkään tuttavalta ainoatakaan elettä minkä vaimo olisi tehnyt yllättääkseen tai mielyttääkseen miestään.

Vierailija
36/44 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa 17 vuotta ja kyllä juhlitaan hääpäivää yhä. Mitään lahjoja ei osteta koskaan, mutta suunitellaan yhdessä mitä tehdään. Mennään hotellin sviittiin ja syömään hyvin, ja sen lisäksi joku kiva akviteetti.

Vierailija
37/44 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi muistaa? Solmimme avioliiton maistraatissa lapsemme ollessa jo teini-iässä. Menimme naimisiin ajatellen tulevaisuutta jomman kumman mahdollista kuolemaa ja siitä seuraavaa paperisotaa ajatellen.

Tällä asialla ei ole mitään tekemistä rakkaudenosoitusten kanssa. Saan mieheltäni kukkakimpun viikoittain sekä erilaisia lahjoja hyvin usein. Ja siitä avioliiton solmimisesta on jo melkein kolmekymmentä vuotta.

Vierailija
38/44 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sentään. Mun lahopäinen mies muistaa aina hääpäivän. Vuosi/ tulppaani ja just sain 30 tulppaania.

Vierailija
39/44 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitäisi aina muistaa ja tehdä päivästä spesiaali? Olisihan se kiva että nainen tekisi jotain joskus. Jo yli 20v naimisissa, ja vaimo ei monesti ole tehnyt mitään erikoista merkkipäivinämme. Aina jää tekeminen minun kontolle, sanoo että oikein odottaa "En malta odottaa mitä kivaa olet keksinyt tulevalle hääpäivällemme!". Kerran ostanut sormuksen joka ei ollut edes hänen oma idea, tai valinta edes ihme että myönsi. Taitaa emäntä mennä vaihtoon jos ei ala ymmärtää että suhteessa täytyy yrittää molempiin suuntiin.

Näitä lukiessa tulee selväksi miten kiittämättömän vaimo minulla onkaan. Joku toinen osaisi ehkä osoittaa arvostusta myös kumppaniaan kohtaan kuin vain odottaa sitä toiselta.

Nainen mitä erikoista sinä olet kumppanillesi tehnyt suhteen ylläpitämiseen? Tällä en nyt tarkoita ruuan tekemistä ja kodin huoltamista. Lähinnä kaipaisin esimerkkejä mitä yllätyksiä/lahjoja naiset ovat tehneet miehensä eteen suhteen ylläpitämiseksi, vai löytyykö suomesta naisia jotka haluaa mielyttää miestään lainkaan, onko se jätetty täysin miesten tehtäväksi palvoa naisia ilman mitään vuorovaikutusta? En ole vuosiin kuullut keneltäkään tuttavalta ainoatakaan elettä minkä vaimo olisi tehnyt yllättääkseen tai mielyttääkseen miestään.

Minä olen kyllä suunnitellut kaikkea extraa vuosien varrella ja niin miehenikin ne ensimmäiset 10 vuotta. Esim. kerran järjestin lapset mummolaan yökylään ja tilaisin paljun pihallemme, ihan vain miehelleni ja mulle!

Hyvä suhde meillä on edelleen,mutta tuommoiset romanttiset yllätykset ovat jääneet. Työelämä ja lapsiperhearki vie voimia, että ihan ymmärrettävääkin..mutta toisaalta ne toivat sitä kivaa jännitettä myös elämään. Ehkä olen vain toivoton romantikko!?!

Ap

Vierailija
40/44 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 35v kirjoitti:

Olen täydellinen mies ja nainen sai minut naimisiin mennessä omakseen. Jos ei kelpaa ilman juhlimista, niin hakekoon paremman.

Olet täydellisen vastakohta, lähes täydellinen mies ei kohtele rakasta vaimoaan noin kuin ilmaa ja pelkkänä itsestäänselvyytenä. Oma mies muistaa joka kuukausi hellimällä ja ostamalla ruusuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän