Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mietin otanko koronarokotteen vai en?

Vierailija
18.02.2021 |

Miten sen osaa päättää? T. Ammattivalittaja

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla näin päivänselvä asia vaikeaa? Itse otan heti.

Tutustupa kansainvälisiin tutkimuksiin äläkä juorupalstojen ”muka-totuuksiin”.

Vierailija
2/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietityttää se, kun on monta autoimmuunisairautta plus hammastulehdus päällä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisen edun ja av:n lukijoiden vuoksi on parempi, että jätät rokotuksen ottamatta.

Vierailija
4/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida hammastulehdus kuntoon.

Vierailija
5/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

otatko myös ne 20 uutta rokotusta jotka tulee jokaiseen uuteen varianttiin. Pfizer kiittää.

Vierailija
6/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisen edun ja av:n lukijoiden vuoksi on parempi, että jätät rokotuksen ottamatta.

Mä mietin asiaa lapsen kannalta. Hänellä ei ole kuin minä ja isänsä. Ap

Vierailija
7/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoida hammastulehdus kuntoon.

Se vie aikaa. Hampaita aletaan huhtikuussa poistamaan ja sitten tulee proteesit. Kuukausia menee, ehkä joskus kesällä valmista. Ap

Vierailija
8/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin asiaa lapsen kannalta. Hänellä ei ole kuin minä ja isänsä. Ap

Nyt meni pulma visaiseksi.

Tekisin itse carnoon kartan ja tekisin päätöksen sen avulla

Vierailija
9/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansainväliset tutkimukset nimenomaa vaikuttavat kielteiseen päätökseeni.

Vierailija
10/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen päättänyt että en ota piikkiä ellei tilanne merkittävästi muutu. Rokote on kehitetty nopeasti ja pitkäaikaisvaikutuksia ei voida vielä tietää, eikä tehoa uusiin koronavariantteihin, joihin kehitettyjen piikkien kanssa on sama tilanne.

Normaalit influessapiikitkin aiheuttaa helposti ainakin tilapäisiä oireita ottamisen jälkeen, en ole näitäkään ottanut. Minulla on ollut pari kertaa lievään koronaan sopivia oireita n. 1-2 viikkoa koronan alkamisen jälkeen ja ikää alle 30 joten voi myös olla että korona on jo ollutkin joten senkään takia piikkiä ei kannata ottaa.

Vierailija
11/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietityttää se, kun on monta autoimmuunisairautta plus hammastulehdus päällä. Ap[/quote]

Älä ota sairaana.

Jos suvussa autoimmuunisairauksia niin mahdollisuus rokotteen toimia laukaisevana tekijänä saada lisää.

Vaikuttaa immuunipuolustukseen.

Vierailija
12/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietityttää se, kun on monta autoimmuunisairautta plus hammastulehdus päällä. Ap

Älä ota sairaana.

Jos suvussa autoimmuunisairauksia niin mahdollisuus rokotteen toimia laukaisevana tekijänä saada lisää.

Vaikuttaa immuunipuolustukseen.

Mulla on jo valtava määrä autoimmuunisairauksia. Ap

Vierailija
13/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ole suositus että sairaana ei rokoteta.

Tavallisista tiedotusvälineistä saa yhtä totuutta.Suomessa. Toisista toista.

Vierailija
14/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtava määrä vakavia sairauksia?

Minulla on 1. diabetes ja pernisiöösianemia.perheessä muita autoimmuunisairauksia.Eli en ota rokotetta.

Vierailija
15/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen päättänyt että en ota piikkiä ellei tilanne merkittävästi muutu. Rokote on kehitetty nopeasti ja pitkäaikaisvaikutuksia ei voida vielä tietää, eikä tehoa uusiin koronavariantteihin, joihin kehitettyjen piikkien kanssa on sama tilanne.

Normaalit influessapiikitkin aiheuttaa helposti ainakin tilapäisiä oireita ottamisen jälkeen, en ole näitäkään ottanut. Minulla on ollut pari kertaa lievään koronaan sopivia oireita n. 1-2 viikkoa koronan alkamisen jälkeen ja ikää alle 30 joten voi myös olla että korona on jo ollutkin joten senkään takia piikkiä ei kannata ottaa.

Sinun laistesi takia se rokote pitäisi määrätä pakolliseksi! Kun viranomaiset ja asiantuntijat on sen jo kertaalleen arvioinut niin ei silloin ole oikea hetki alkaa miettimään itse mitä vaikutuksia rokotteella voi olla vaan se on jo päätetty ylemmältä taholta! 

Ja muutenkin paistaa rivien välistä että olet vastuuton koronan levittäjä kun ei kerran itseä vie sairaalaan. Ei pitäisi olla mitenkään epäselvää onko korona ollut vai ei kun kaikista pienimmistäkin oireista mennään testiin. Myöskään tässä ei käytetä mitään omaa harkintaa. 

Vierailija
16/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, älä ota.

Toisaalta voithan ottaa ja sit syyttää kaikkia tulevia sairauksia rokotteesta.

Tää onkin aika paha...

Vierailija
17/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä perustan kantani lääketieteen tohtorin tietoon  aiheesta.Se ei ole virallinen suositus tai määräys.

15

Vierailija
18/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin yhden jos toisenkin -  eikä tunnu missään ! 

Vierailija
19/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet niin nuori ettei mitään syytä ottaa. Mielstäni alle 40 v ei kannata ajatellakkaan piikin ottamista. Ja mitä useampi kieltäytyy rokokeesta siä enenmmän säästyyverorahoja jotka voidaan kanavoida koronan aiheuttamaan nuorten pahoinvointiin. Joten ajatelkaa nuoria ja lapsia älkääkä ottako rokotetta, säästäk´äämmerokoterahat heille. he ovat yhteislunna tulevaisuus.